Ahvenat

Käveleskelevinämme

Muistan kun nuorempana vietin kesälomaa ukon ja muorin maatilalla. Autoin navetassa ja puutarhassa. Kun olin tullut täysi-ikäiseksi, muori ja ukko tarjosivat minulle pikku töitä maksua vastaan. Yhtenä iltana kun pantiin maate, hiivin kammaristani kyökkiin hakeakemaan juotavaa. Kun kuljin ukon kammarin ohi, ihmettelin, miksi sieltä kuuluin muorin ääni, kun muorilla oli tapana nukkua eri huoneessa kuin ukko. Hiippailin ovenraosta kammariin, en erottanut hämärässä, mitä ukko ja muori puuhasivat. He eivät huomanneet minua kun hipsuttelin villasukissani. Yhtäkkiä minulle iski kumma olo, että nyt olen väärässä paikassa, menin kyykkyyn ja livahdin vaatekomeroon. Pelkäsin että ukko ja muori suuttuisivat, jos huomaisivat minut huoneessa. Kuuntelin kaapin oven raosta.

Muori se piti kummaa ääntä, henkäili kuin silloin, kun kantaa raskaita maitohinkkejä navetassa. Ukko rohisi. Sängyn ruosteiset jouset kuuluivat narisevan. Katsoin ulos raosta, silmieni tottuessa hämärään, näin valoa vasten, miten muori oli kontillaan vuoteella, ja ukko hänen takanaan. Ukolla oli kikkeli pystyssä, se seisoi kuin heinäseiväs. Olin nähnyt ukon kikkelin saunassa, se oli pitkä, roikkuva, ryppyinen ja suonikas. Joskus se seisoi saunassakin, silloin se kasvoi valtavaksi haloksi. Siinä se sojotti taas, ukko piteli sitä kädessään ja hieroi sillä muorin pyllyä. Sitten muori nosti pyllyään vielä enemmän pystyyn, laski kasvonsa vasten tyynyä. Raotin kaapinovea nähdäkseni tarkemmin. Ukko painoi kikkelinsä vasten muorin pimpanreikää, ja alkoi soutaa sitä muorin sisässä. Muorin pimppa se oikein lotisi. Kuului pimpan lotinaa, sängyn narinaa ja ukon korisevaa ääntä. Minä huomasin sormieni eksyneen omalle pimpalleni. Minä en ymmärtänyt paljoa tälläisistä asioista, uskovat vahempani olivat pitäneet ne minulta salassa. Ja ukon kikkeli oli ainoa, jonka olin nähnyt. Joskus iltaisin mietin sitä, ja kun hieroin pientä pimppaani, huomasin sen muuttuvan märäksi.

Ukko huomasi minut kun vahingossa horjahdin kaapinovea vasten. Ukko ja mummo olivat hetken hiljaa ja paikoillaan, sitten kuulin ukon sanovan: "Tuus tyttö tänne, tuus kattoo miten ukko ja muori hellivät". Nuosin varovasti komerosta ja istuin heidän viereensä sängylle. Ukon kikkeli oli vielä kontillaan olevan muorin ryppyisessä pimppavaossa. Ukko veti kikkelin ulos, ja se sojotti kasvojani vasten. Ukko painoi minut ranteista sängylle makaamaan. Mummo yhtäkkiä nousi, kömpi päälleni ja levitti jalkansa kasvojeni yli. Aikailematta hän laski ruttuisen ja limaisen pimppinsä kasvoilleni, ja hieroi sitä hitaasti edestakaisin. Minä pidättelin hengitystä kun muori levitti limojaan naamalleni. En kestänyt enää, tartuin häntä riippuvista tisseistä ja nipistin, muori rääkäisi ja heilahti taaksepäin, työnsin hänet päältäni.

Otin yöpaidan ja alushousut pois. Halusin äkkiä levettää jalkani oikein auki, jotta ukko saisi työntää kurttuisen kikkelinsä minunkin pimppareikääni. Ukko toi kullinpään pimpalleni, hän oli valmis työntämään sen sisääni. Tulin samalla toisiin aatoksiin, kun näin ukon värisevän kilkelin päästä valuvan keltaista nestettä. Se ällötti minua todella, potkaisin ukkoa voimalla naamaan, hän parkaisi ja lennähti selälleen.

Juoksin ulos kammarista ja koko talosta, pitkän pihan poikki metsään, järvelle asti. Juoksin alasti järveen ja sukelsin. Siellä kelluin, aika viileässä vedessä ja kuuntelin hiljaista kesäyötä. Ajattelin muoria ja ukkos sängyssä, inhosin muorin ryttyistä pimppaa ja ukon suonista kikkeliä. Silmäli painuivat kiinni ja tunsin kuinka ahvenat alkoivat näykkiä minua pimpistä ja pyllynreiästä.

1

2940

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sweg1

      5/5 nautin tästä ... kiihotuin melkein ja riippakulli tuli

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 127
      3387
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      92
      3120
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2328
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      27
      1814
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1688
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1549
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      18
      1514
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      29
      1466
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1431
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      81
      1365
    Aihe