Hei, etsimme harrastevalokuvaajaa/opiskelijaa kuvaamaan päiväämme! Itsekkin olen harrastelija mutta en ihan haluaisi itse olla kuvia ottamassa koko päivää, joten apu kelpaa! :D Häät olisivat 29.6.13. ja tarkoituksena olisi että kuvia otettaisiin kirkossa ja juhlapaikassa :) Kiitos!
Etsitään valokuvaajaa häihin Espooseen!
6
426
Vastaukset
- älä säästä väärässä
TAi sitten ammattilainen paikalle niin ei tarvitse murehtia enempää:
http://valokuvaamo.info/ - valokuvaajatar1
Olen harrastajavalokuvaaja. Mihin teihin voi ottaa yhteyttä?
- photogr
Heippa! Olen harrastelijavalokuvaaja monen vuoden kokemuksella! Laitatko yhteystietoja, niin voidaan keskustella lisää?:)
- fresai1
Heii ottakaa yhteyttä [email protected], enpäs kuvitellut että näin nopeasti tulisi yhteydenottoja! Kiitos jo siitä :)
- fresai1
Heii kiitoksia kaikille ja löysimme valokuvaajan häihin :) En oikein tiedä miten tämä täältä poistetaan niin siksi laitan tällä tavalla viestiä :D
Jälleen kerran, harrastekuvaajilta saa harrastekuvia. Kuka lähtee edes ottamaan jotain harrastekuvia koko päiväksi jonkun häihin? läjäytä se kameras sille anopille niin saat harrastekuvia,,kele****
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
S-kauppa nosti hintoja, K-kauppa laski
Elintarvikkeiden arvonlisävero laski vuodenvaihteessa 13,5 prosenttiin. S-kauppa siirsi alennuksen suoraan katteisiin pi675927Vilma Nissinen pyytää anteeksi rasistisia lausuntojaan
Nöyrtyi kuten persut yleensäkin. On kyllä noloa tuollainen vätystely, kun ei ole miestä seisoa omien lausuntojensa takan3495749Hiihtäjä Vilma Nissisen kommentit aiheutti paniikkia
ja hernettä vedettiin nenään. Nissinen kertoi torstaina haastattelussa, kun häneltä kysyttiin, että tykkääkö hän hiihtä934731Huuto yltyy persujen piirissä Venezuelan johdosta.
Kohta kakofonia yltyy kun persut tajuavat mitä Venezuelassa tapahtui. Von den Leydenki jo kipuilee kuten persut EU:ssa y122235Ikävä uutinen uudesta Unelmia Italiassa kaudesta - Iso pettymys tv-katsojille!
Unelmia Italiassa -sarja kertoo Ellen Jokikunnaksen perheen elämästä Suomessa ja Italiassa. Nyt Ellen on kertonut tuleva182048Nyt ottaa persua pattiin: sähköauto joulukuun myydyin
🤣 prööt prööt pakoputkellaan pörisevää persua ottaa nyt saamaristi pattiin, kun paristoilla kulkeva sähköauto on noussu521952Ovatko Perussuomalaiset kommunisteja?
Toiset sanovat että ovat, toiset sanovat että eivät. Ainakin heillä on paljon sen aatteen piirteitä, koska haluavat kont431870Martina vuokraa yksiötä
Nyt on tarkka'ampujan yksiö vuokrattavana 800 e. Toivottavasti löytyy hyvä asukas.2511211Jokaisella tytöllä on supervoimansa
Millaisia ajatuksia artikkeli herättää? Mainos: Dove | ”Itsetuntoni oli ihan romuttunut” – Peppina Rosén haastaa tavan2031114Voi kauhiaa: keikkapaikat keikahtavat juopottelun puutteessa!
Vai ei tule rahaa artistille viinanmyynnin vähennyttyä. Missähän muualla kannattavuus korreloi myrkyn imemismäärän ka641061