Hei, etsimme harrastevalokuvaajaa/opiskelijaa kuvaamaan päiväämme! Itsekkin olen harrastelija mutta en ihan haluaisi itse olla kuvia ottamassa koko päivää, joten apu kelpaa! :D Häät olisivat 29.6.13. ja tarkoituksena olisi että kuvia otettaisiin kirkossa ja juhlapaikassa :) Kiitos!
Etsitään valokuvaajaa häihin Espooseen!
6
355
Vastaukset
- älä säästä väärässä
TAi sitten ammattilainen paikalle niin ei tarvitse murehtia enempää:
http://valokuvaamo.info/ - valokuvaajatar1
Olen harrastajavalokuvaaja. Mihin teihin voi ottaa yhteyttä?
- photogr
Heippa! Olen harrastelijavalokuvaaja monen vuoden kokemuksella! Laitatko yhteystietoja, niin voidaan keskustella lisää?:)
- fresai1
Heii ottakaa yhteyttä [email protected], enpäs kuvitellut että näin nopeasti tulisi yhteydenottoja! Kiitos jo siitä :)
- fresai1
Heii kiitoksia kaikille ja löysimme valokuvaajan häihin :) En oikein tiedä miten tämä täältä poistetaan niin siksi laitan tällä tavalla viestiä :D
Jälleen kerran, harrastekuvaajilta saa harrastekuvia. Kuka lähtee edes ottamaan jotain harrastekuvia koko päiväksi jonkun häihin? läjäytä se kameras sille anopille niin saat harrastekuvia,,kele****
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.824787- 1862103
- 1321782
- 1751415
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161291- 351106
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj171103- 78993
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh302989- 52976