Hei, etsimme harrastevalokuvaajaa/opiskelijaa kuvaamaan päiväämme! Itsekkin olen harrastelija mutta en ihan haluaisi itse olla kuvia ottamassa koko päivää, joten apu kelpaa! :D Häät olisivat 29.6.13. ja tarkoituksena olisi että kuvia otettaisiin kirkossa ja juhlapaikassa :) Kiitos!
Etsitään valokuvaajaa häihin Espooseen!
6
420
Vastaukset
- älä säästä väärässä
TAi sitten ammattilainen paikalle niin ei tarvitse murehtia enempää:
http://valokuvaamo.info/ - valokuvaajatar1
Olen harrastajavalokuvaaja. Mihin teihin voi ottaa yhteyttä?
- photogr
Heippa! Olen harrastelijavalokuvaaja monen vuoden kokemuksella! Laitatko yhteystietoja, niin voidaan keskustella lisää?:)
- fresai1
Heii ottakaa yhteyttä [email protected], enpäs kuvitellut että näin nopeasti tulisi yhteydenottoja! Kiitos jo siitä :)
- fresai1
Heii kiitoksia kaikille ja löysimme valokuvaajan häihin :) En oikein tiedä miten tämä täältä poistetaan niin siksi laitan tällä tavalla viestiä :D
Jälleen kerran, harrastekuvaajilta saa harrastekuvia. Kuka lähtee edes ottamaan jotain harrastekuvia koko päiväksi jonkun häihin? läjäytä se kameras sille anopille niin saat harrastekuvia,,kele****
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 686812
Yritystuet 10 mrd. vuodessa, eli yrittäjäriski valtiolla kuten kommunismissa
Pelkästään Viking Linen viinanhakuristeilyitä sponsoroidaan 20 miljoonalla eurolla vuosittain. Dieselin verotukikin on636793Sture Fjäder haluaa tuensaajien nimet julki
Kokoomuspoliitikko haluaa yli 800 euroa kuukaudessa tukia saavien nimet julki. Ehkä olisi syytä julkaista myös kuvat? h1475448Luotathan siihen tunteeseen, joka välillämme on?
Uskothan myös, että se kestää tämän? Kaipaan sinua valtavasti. Vielä tehdään yhdessä tästä jotain ihmeellistä ja kaunist504483En saa sua mielestäni vaikka tekisin mitä
Mikä tähän auttaa.. ei mikään. Edes aika. Kaivan sut kohta vaikka kivenkolosta että saan kysyä haluatko sinäkin💛204089Onnettomuus
Hukkajärventiellä kolaroi lavetti ja henkilöauto. Uutista ei missään! Hys hys ollaanko hiljaa tästäkin?53660- 373238
- 283163
Maahanmuuttajat torjuvat marjanpoiminnan - "emme ole rottia"
Ruotsalaisen journalistin selvitys paljasti, miksi maahanmuuttajat kieltäytyvät työstä. Taustalla vaikuttavat kulttuuris752779Köysi alkaa kiristyä putinin kaulalla....
Putin pelkää eniten juuri omaa porukkaansa, ja siihen on varmasti syytä kun sota ei ole mennyt hyvin, tappiot ovat valta402259