K-pop Tanssiryhmä tampere

k-pop

Hei!
Löytyiskö tamperelaisia k-pop MV:iden tanssien harjoittelemisesta kiinnostunut porukka? Ois hauskaa opetella niitä yhdessä jonkinlaisen porukan kanssa. :) Viestitkää jos on ees jonkinlaista kiinnostusta!

39

2515

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • PyroZwayZ

      Onko sen pakko olla ryhmä tai kelpaako myös yks ihminen? :D ite olisin kiinnostunut tästä! Oisko sulla mitään millä saisin suhun yhteyttä? :D oon poika btw toivottavasti ei ole mikään esto

    • BigBang-fani

      Olisin myös kiinnostunut k-pop tanssista. Oletteko jo perustaneet Tanpereella k-pop tanssiryhmää, johon voisi liittyä mukaan, sellaisetkin, jotka eivät ole kovin hyviä tanssijoita? :) Itseäni kiinnostaa paljon korea poppi ja olisi mukavaa löytää saman henkisiä ihmisiä.

      • PyroZwayZ

        Moi! En ainakaan itse ole viellä törmässy yhteenkään kpop tanssiryhmään tääl tampereella :s ja alkuperäinen postaaja tais unohtaa tän kokonaan XD ellei se sitten löytäny jotain toista O.o Itse olen yrittäny tässä perustaa jokin kpop tanssiryhmä mutta ei ole tullu sitten mitään viestiä x.x mutta ei toivo ole viel hiipunu! :D mulla olis tavoitteena saada jokin ryhmä kokoon ens vuoden kpop dance cover tapahtumaan varten :P jos oot viel kiinnostunut niin ota yhteyttä mun hotmailiin :D -----> [email protected]


      • annyeong
        PyroZwayZ kirjoitti:

        Moi! En ainakaan itse ole viellä törmässy yhteenkään kpop tanssiryhmään tääl tampereella :s ja alkuperäinen postaaja tais unohtaa tän kokonaan XD ellei se sitten löytäny jotain toista O.o Itse olen yrittäny tässä perustaa jokin kpop tanssiryhmä mutta ei ole tullu sitten mitään viestiä x.x mutta ei toivo ole viel hiipunu! :D mulla olis tavoitteena saada jokin ryhmä kokoon ens vuoden kpop dance cover tapahtumaan varten :P jos oot viel kiinnostunut niin ota yhteyttä mun hotmailiin :D -----> [email protected]

        mää ja mun kaveri oltais kiinnostuneita (ollaan tyttöjä) :) ja jos alottaja näkee niin sama juttu...ollaaan siis 14 v (minä) ja kaveri 13. ollaan harrastettu show tanssii monta vuotta että osataan me jotain mut kuitenki xd rakastetaan kpop ja haluittais tohon^^ mut en pystyny pistää viestii koska "oletussähköposti ohjelmaa ei ole asennettu oikein" juu mut..sillei xd


      • annyeong
        annyeong kirjoitti:

        mää ja mun kaveri oltais kiinnostuneita (ollaan tyttöjä) :) ja jos alottaja näkee niin sama juttu...ollaaan siis 14 v (minä) ja kaveri 13. ollaan harrastettu show tanssii monta vuotta että osataan me jotain mut kuitenki xd rakastetaan kpop ja haluittais tohon^^ mut en pystyny pistää viestii koska "oletussähköposti ohjelmaa ei ole asennettu oikein" juu mut..sillei xd

        heeeeei ja muute mekin haluttais kpop dance coveriin :3 unohtu sanoo xd jaa jos ny näät tätä nii..olis kiva hankkii myös vähän lisää porukkaa esim sun kavereita (jos on kiinostuneita..?) tai joitakin muita esim tehdä ilmotuksia ja ilmoottaa eri paikkoihin jos tästä tulee jotai ^_^


      • hopeaharju

        Mooi 😄 oon ite tykänny kpop:ista noin 1 vuoden ja oon harjotellu joitain kpop tansseja ja olis tosi kiva saada sellane tanssi ryhmä homma tänne tampereellekkin ja olen 14v. Tyttö :) ja niin toivoisin et tästä tulis jotai


      • kpopfandom

        Hei!
        Voiko siihen ryhmään vielä tulla?


    • annyeoonng93

      ei olis Turun suunnalla tällästä? :)

      • NorthernShock

        K/J/C-pop cover ryhmä Northern Shock hakee uusia jäseniä!
        Olemme k/j/c-pop covereita tekevä ryhmä Turussa ja etsimme uusia jäseniä ryhmään. Myöhemmin, kun jäsenet on saatu vireeseen alamme tekemään omaa musiikkia ja koreografiaa k/j/c-popin tyyliin (tietysti jatkamme covereiden tekemistä).
        Treenaamme yhdessä noin kolme neljä kertaa viikossa. Harjoitusten pituudeksi tulee 1-2 tuntia per kerta, ajankohta ja paikka sovitaan jäsenten kesken. Harjoitus paikat tulevat olemaan maksullisia osan ajasta, joten tähän ryhmään liittyminen tarkoittaa luultavasti että jonkun verran rahaakin tulee menemään. Mutta, kun salin/tilojen vuokra jaetaan kaikkien jäsenten kesken, summa pienenee huomattavasti. Harjoitus tilat tulevat olemaan Turussa, joten muistathan ottaa huomioon asuinpaikkasi, sekä kulku mahdollisuutesi ennen ryhmään hakua!
        Ryhmään hakijan tulee täyttää nämä kriteerit:
        - Motivaatio käydä treeneissä ja harjoitella lisäksi kotona
        - Ikä: 14- 20 vuotta (vuoden heitolla ei ole väliä kuhan hakija omaa aikaisempaa tanssi/ laulu kokemusta)
        - Hyvä englannin kielen taito
        - Plussaa on kyky laulaa koreaksi/japaniksi/kiinaksi (tätä toki harjoitellaan lisää kokoajan, joten vain vähäinen kokemus tästä osiosta riittää)
        - Pääsy treenipaikoille (julkisilla, tai kimppakyydillä tulee pääsemään kaikkiin paikkoihin)

        HUOM! Sukupuolella ei ole väliä, ja lisäksi ryhmään hakevalla ei tarvitse olla aikaisempaa koemusta tanssimisesta/laulamisesta, mutta silloin on oltava paljon motivaatiota ja hyvä syy miksi haluaa liittyä mukaan!
        Mikäli kiinnostuit edes vähän tule kysymään meiltä lisää! Facebook sivumme löytyy nimellä Northern Shock. Jos olet tilanteessa jossa tiedät haluavasi mukaan jätä meille nämä tiedot:
        - Yhteystietosi (esim. s-postisi)
        - Ikäsi
        - Lyhyt selvitys siitä, miksi haluat mukaan ryhmäämme
        - Englannin kielen tasosi
        - Aikaisempi kokemus korean/japanin/kiinan kielestä (ei pakollinen)
        - Aikaisempi kokemus tanssista/laulusta (ei pakollinen)

        Tervetuloa mukaan!!
        Terveisin: Miki, Meeyon, Eve, Mantza, Eungi


    • uzimizu

      Heiii oltas parin kaverin kanssa järkkäämäs ensvuonna k-pop tanssiryhmää (tampereella) me ollaan katottu jo vähä studiookin joka ei olis kallis. Ois kiva saada porukkaa sinne mukaan (meitä on 3, 15-16 vuotiasta tyttöö). Ilmottakaa vaik tähä viestiketjuun jos olisitte kiinnostuneita !:)

      • 2ne1-ImTheBest

        Heips, mä oisin kiinnostunut myös k-pop cover dancesta. vois muuten hyvin yhdistää koko viestiketju porukan yhteen? :) laittakaa joku sähköpostiosote mihkä vois laittaa privaattina viestiä, viitti kauheesti täällä alkaa kertoilee itestäni... :D


      • troublemaker

        Mooi olis kiva päästä mukaan! :) ite oon 14 ja mun kaveri 13 jos iät ei haittaa? ~ voitteko ilmotella/ kertoo lisää jos nnäätte tän


      • hei! mä oon jo 22v mut haluisin kans tällaiseen mukaan jos tampereelta löytyy. jos jonkinlaista lajia on harjotellu aikanaan ja tätä halunnu alkaa tekeen jo vaikka kuinka kauan. Muhun saa yhteyttä tällä: [email protected]


      • hopeaharju

        Juuh oon ite 14 ja olisin kiinnostonut tästä :)))


      • Anirak

        Moi olen kanssa kiinostunut olen 20v ja pikkusisko 13v haluttais osalistua. Missä niitä tanssi tunteja pidetään?


      • kpopfandom

        PidätteköOk vielä ryhmän?


    • Kauko.

      Kysykää Monitoimitalo 13 :sta. Osoite Satakunnankatu 13. Kerrostalon kerhohuone on kanssa hyvä.

    • BigBang-fani

      Wau, tää viestiketju on alkanu toimimaan! \o/ olisin kans kiinnostunu tulee mukaan tuohon tanssiryhmään, mutta isoimpana ongelmana on ikä :D ite kun oon yli 25v.. Mutta jos teijän tanssiryhmässä on myös vanhempiakin niin ilmotelkaa täällä!

    • yehhh

      no ois täällä yks 20 v innokas :3 mut Turun läheltä...

    • babyforever

      onko vielä ryhmää tulossa kasaa? täälläkin ois yks kiinnostunu^^! 14v tyttö :D

    • senni

      eikös nuita tanssiryhmiä oo montaaki jo jotka hakee tanssioita? oli joku ZB-joku joka etti jäseniä jossaa pohjosempana ja pk-seudul afrodisiac tanssiryhmä haki kans tanssioita, varmaa löytyy googlettamal

    • Gyomi1999

      se AfterShock tanssiryhmä on myös hakenu jäseniä, must niille voi kai aina laittaa hakemust. Kantsii laittaa viestii ja kysyy !

      Niitten fb on www.facebook.com/aftershck

      Ja muutenki kantsii kattoo kaikkii tanssiryhmii facebookist..
      Itekki haluisin mut lähen pian vuodeks Japaniin vaihtoon *_*

    • maknae143

      Ite oon etelä-savosta Mikkelistä 16 vuotias tyttö mutta jos täällä lähellä olis innostunutta porukkaa nii ite kovasti haluisin porukan kanssa päästä tanssii ja harjottelee kpop covereita :)

      hit me up jos kiinnostaa :3

      • PyroZwayZ

        Heya kaikille! Meillä on tällä hetkellä ryhmä pystyssä :p ryhmässä on 4 ihmistä 3 tyttöä ja 1 poika (minä) salia ajateltiin varata tässä kuussa :p tän ryhmän tavoitteena on saada max 6 ihmistä ja harjoitella tulevaa kpop dance cover competitionia varten ja kattoo miten asiat sulautuu :D ei tarvitse osata etukäteen mitään tansseja kun tämän kautta opetellaan ja opetellaan kunnes ollaan valmiita kdcc:niin :p eli ryhmään mahtuu vielä 2 ihmistä :D jos joku teistä on vielä kiinnostunut ryhmästä lisätkää mun kik nick: pyrozwayz, nopeat syö hitaammat! :)


    • e.mmaaa

      Moikka! Mä kans oon pistämässä ryhmää kpop-covereita varten kasaan täällä tampereella :) tanssikokemusta ei tarvii olla kunhan kiinnostus on kova :) Sähköpostista saa kiinni eli [email protected]. Tässä ois nyt eka tanssi työn alla, ja tarvis sen 7 kasaan että tanssi pelittäis :) yhteyttä vaan! eli tyttöporukkaa keräillään :)

    • kpopfan

      Haluisin päästä johonki kpop tanssiryhmään, mut asun vihdis... ikää o 15... olis kiva jos löytuis joku täält vihdist

      • Umbunnyy

        Mää kans oon kiinnostunut tanssimisesta ja varsinkin kpopistaaaa


    • purinpurinsesu

      Jos vielä ois Tampereella joku järkkäämässä ryhmää ni olisin kiinnostunut, vaikkei tanssikokemusta olekkaan.
      Mulla ei oo kikkiä mut ilmottaa voi vaikka askissa ni vois sitten antaa numeron etc et voiaan sopia tarkemmi ask.fm/ernubro c:

    • Kpopgirl

      Oisko Orimattilan (sellanen pikkukaupunki Lahen lähel) suunnalla yhtään tällästä?? Haluisin ite kovasti johonki ryhmää mut sellasta ei näy.. Ite oon 13v. Tyttö :D

    • pandagin

      ^^ hei minäkin olen Orimattilasta (okei en, mutta ihan läheltä) :o itseänikin ryhmä kiinnostaisi ja ai niin, olen 14 -vuotias tyttö

    • onewlove

      Moi ^^ jos tässä keskustelussa olis viä kiinnostuneita alottaan kpop tanssia tampereella niin mä ja mun pari kaveria tarvittas 2 tyyppiä lisää. Jos kiinnostaa niin laita sähköpostia osotteeseen [email protected]

    • netti rulaa

      Katso netistä!

    • Chiyo-chan

      Hei etsisin porukkaa turun lähellä jpop/kpop ryhmää. Tai olisin pdrustamassa omaa mikäli jo valmiita ryhmiä ei olejonne mahtuisi mukaan.

    • Kookiess

      HOPLAA!
      Minua kiinnostaisi tehdä Tampereelle oma K pop tanssiryhmä, iästä sen verran et sais olla 17 vuotiaan kohdilla. > ylöspäin toki saa olla. Olen itse aiemmin tanssinut, mutta en koskaan hiphopia, joten oon aika aloittelija. ^ ^ " tai sitten ihan muuten vaan pienessä porukassa harjoitellaan ja nii. No siittä sitten sovitaan.

      Jos on kiinnostusta ~> [email protected]

      -charming

    • Emumi
    • Army

      Itseä ainakin kiinnostaisi todella paljon:)

    • Anonyymi

      Hei, Tästä käydystä keskustelusta jo monta vuotta mutta sattuukohan Tampereelle olla perustettu tällaisia ryhmiä. Yksi 17 vuotias olisi täällä kiinnostunut liittymään joukkoon.

      • Anonyymi

        Etsisin myöskin jotakuta/ryhmää, 16 vuotias ja vielä uusi Tampereella. Hiukan vanha keskustelu, mutta tiedon etsintä on ollut jotenkin vaikeaa:d


    • Anonyymi

      Täältä löytyisi kaikille halukkaille k-pop tanssiryhmä!

      Hei! Aikeissa on koota n. 7 jäsenen k-pop tanssiryhmä. Aijempaa kokemusta tanssimisesta ei tarvitse olla. Riittää vain sun into ja unelmasi tanssia! Ryhmän tunnelma pidetään rentona, joten ei haittaa jos virheitä tekee. Se kuuluu asiaan ja harjoittelemalla tulee paremmaksi! 🥰
      Tanssiryhmä tähtää tulevaisuudessa mahdollisesti kilpailemaan, joten "kivaa ajanvietettä vapaa-ajalle" -tyyppinen ryhmä ei ole kyseessä. Ryhmälle olisi mahtavaa tehdä omat somekanavat joihin julkaista esim. covereita ja harjoitteluvlogeja. Tästä syystä toivon sinun olevan innokas esiintymään videoissa ja kuvissa. Ryhmässä ei syrjitä tai arvostella ja saat loistaa täysin omana itsenäsi!

      Ikäluokka olisi noin 17-20 vuotta. Sukupuolella ei ole väliä!

      Harjoittelu voidaan järjestää kotioloissa (jokainen harjoittelee itse) tai kasvokkain tavattaen kerran/pari kertaa viikossa. Kasvokkain tavattaessa salin vuokraus tulisi tarpeen ja hinta olisi noin 2-4€/per henkilö/per tunti.

      Sillä ei oo väliä missäpäin asut, kunhan kaikilla on vain myöhemmin mahdollisuus ja halu muuttaa lähemmäs toisiaan asumaan. Joko kimppakämppään tai muuten vaan samaan kaupunkiin.

      Toivon ryhmäläisiltä omistautumista ja että olisit tosissasi tanssimisen suhteen. Tästä tanssiryhmästä voi mahdollisesti tulla tulevaisuutesi "työ", joten on sanomattakin selvää, että ryhmän on tarkoitus pysyä kasassa pitkään.

      Ideaali tilanne olisi jos unelmasi on omassa ryhmässä tanssiminen ja sitä haluaisit tulevaisuudessa "työksesi" tehdä. Kilpailla, harjoitella, esiintyä, kuvata yhdessä videoita ja pitää hauskaa ryhmäläisten kanssa! 🥺❤️
      Vaikkakin suunnitelmat ovat isoja ja epävarmuus saattaisi saada sinut pohtimaan ryhmään liittymistä, ei hätää. Kaikki murheet ja epävarmuudet selvitetään yhdessä ryhmän kanssa! 🫂
      We got each other, tehdään unelmista totta, eikä vain unelmoida! 👑✨️


      Jos jäi kysyttävää tai haluat mukaan ryhmään, laita viestiä! Insta: @kpoptanssiryhmahaku

      Ilmoitus ei vanhene!

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1575
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1214
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1137
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1046
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      995
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      987
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      902
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      890
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      734
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      680
    Aihe