APUA! Herja!

Matula

Netissä joidenkin sivujen kohdalla herja Suorituksen aikainen virhe. Objekti puuttuu. Haluatko korjata? Kun laittaa EI, niin herjaa uudelleen, enkä siitä korjaamisesta ymmärrä mitään. Osaisko joku antaa hyvän neuvon, kiitos.

11

507

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • arska

      siellä sivulla on todennäköisesti jotain paskaa koodia jota sun selain ei ymmärrä. Painele hetken aikaa sitä EI nappulaa, niin kun se selain pääsee ohi siitä kohdasta jota se ei ymmärrä niin muu sivu näkyy ihan okei. Jotain siis joko jää näkymättä tai sitten sivulle tulee muuta asetteluvikaa tai sorsakoodia näkyviin.

      Tämän jälkeen älä mene sille sivulle ellei ole pakko. Aina voit mailata sivun ylläpidolle ja mossottaa noista herjoista.

      Tarkista kuitenkin ekaksi että selaimesi on tuore ja ajan tasalla. Tarkista samoin selaimen (ja palomuurin jos sulla sellainen on ) suojausasetukset, sillä ne voi blokata jotain, mitä koodi edellyttäisi ajettavaksi ja sen takia sivu vinoilee.

      Viimeisenä, vaihda selainta jos ei helpota muuten.

      • Tõppõ

        99.9% nettisivuista on paskaa koodia ja jos koodin takia jättäisi sivuilla vierailemisen niin eipä sitä kovin monella sivulla tulisi käytyä.

        Oman selaimen vaihtokaan ei auta sivuntekijöitä koodaamaan sivuja kunnolla, ei tietenkään.

        Mutta virheilmoituksista kyllä pääsee eroon:
        Tiedosto -> asetukset -> multimedia -> JavaScript-asetukset. Ruksi pois kohdasta "avaa JavaScript-onsoli virhetilanteessa"
        Näin siis Operalla.

        IE:ssä tas (hmm.. täytyykin etsiä)..
        Tools -> Internet Options.. -> Advanced -> Disable Script Debugging
        Näin siis ameriikankielisessä, joku muu voinee kertoa miten nuo ovat suomenkielisessä versiossa


      • Anonyymi
        Tõppõ kirjoitti:

        99.9% nettisivuista on paskaa koodia ja jos koodin takia jättäisi sivuilla vierailemisen niin eipä sitä kovin monella sivulla tulisi käytyä.

        Oman selaimen vaihtokaan ei auta sivuntekijöitä koodaamaan sivuja kunnolla, ei tietenkään.

        Mutta virheilmoituksista kyllä pääsee eroon:
        Tiedosto -> asetukset -> multimedia -> JavaScript-asetukset. Ruksi pois kohdasta "avaa JavaScript-onsoli virhetilanteessa"
        Näin siis Operalla.

        IE:ssä tas (hmm.. täytyykin etsiä)..
        Tools -> Internet Options.. -> Advanced -> Disable Script Debugging
        Näin siis ameriikankielisessä, joku muu voinee kertoa miten nuo ovat suomenkielisessä versiossa

        Windows on 99.9% paskakoodia!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Windows on 99.9% paskakoodia!

        Sinun kirjoitukset on 100% typeriä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinun kirjoitukset on 100% typeriä.

        Sullako oli se suntti mennyt väärin päin, etttä kusi menee aivoihin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sullako oli se suntti mennyt väärin päin, etttä kusi menee aivoihin.

        Siis saimaanvihapapparainen!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis saimaanvihapapparainen!

        Eli persereikäpeter vapunen!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli persereikäpeter vapunen!

        malaire-patajätkä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        malaire-patajätkä!

        Homokolli!


    • Anonyymi

      Herja myyty liittymä
      Sama kuin uhkaus

      • Anonyymi

        Idiootti vastasi 2004 vuoden keskusteluun! Taitaa olla taas saimaanapina asialla.

        Mutta apu on: Poista windows.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      53
      1329
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      123
      1324
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      122
      1193
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      1023
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      887
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      328
      820
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      724
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      636
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      629
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      602
    Aihe