welsh corgi pembroken pentu

14 vuotiaalla koira

eli meijän koira joka on corgi sai yhden toivotun pennun ja aateltii sit myydä se tai siis äiti aatteli myydä sen tonnilla mutta sanoin sil et mä haluun ostaa sen ja ku meijän äiti oli mul velkaa melkee tonnin nii nyt mul on ihka oma koira eli siis mulla ja on koira ja mun äitillä on koira ja se sano et mä saan itte hoitaa sen ja sitku muutan nii otan sen mukaan. NIIN IHANAA JA SE ON NIIN SÖPÖ!!

6

307

Vastaukset 6

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • puppy_love_cute_

Heippa!

Minulla ei vielä ole koiraa, mutta pemu ois haussa. Oon nelosella.

• 14 vuotiaalla koira

kannattaa toellakin ottaa corgi ja pempbroke ne on ihania koiria ja todella helppoi kouluttaa munki vanhempi koira osaa näyttää nenällään kaikki sormet ja jos näytän sille kieltä niin näyttää se takaisin :D

• 13+20

Noh, sun täytyy ensin miettiä yksi juttu. Siinä on sulle 10-15 vuoden urakka. pystytkö hoitamaan sitä? olet vasta nelosella, et voi ottaa yksin vastuuta koirasta.

• 1213314

sie oot ihan innoissas (:

• Corgit

Meillä on sheltti mutta corgia meidän perheeseen ei tule ja mää oon nyt 11 v. Mut saan pemun 16 vuotiaana.

• Corgit <3

Mää haluisin pemun mut oon 11 vuotias ja saan pemun vasta 16 vuotiaana. ;)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Yli 3 Vuotta sinä jaksoit

ja yrititit ottaa selvää minusta. Aika hämmästyttävää. Naiselle.
      Ikävä
      88
      1384
    2. Jasmin Vähäkangas paljastelee

Eilinen päivä on heillä kulunut biitsillä niin silloin tuo äiti ihminen on intoutunut paljastelemaan kunnolla. Laittanut
      Kotimaiset julkkisjuorut
      192
      1187
    3. Mikä minussa sitten

Kiihottaa enemmän kuin muissa?
      Ikävä
      74
      1029
    4. Mikä on viimeinen

este joka vielä pitää sinut ja kaivattusi erillään?
      Ikävä
      78
      933
    5. Miksi kumppaniehdokkaan oma elämä on teille ongelma?

Täällä monesti kuulee vaatimuksia siitä, että kumppaniehdokkaalla ei saisi olla lemmikkejä, lapsia, kavereita, eksiä, su
      Sinkut
      361
      831
    6. Näin kaivattuni viimeksi...

...? Se tuntui kuin... ?
      Ikävä
      59
      787
    7. Oikea nainen

On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t
      Sinkut
      168
      784
    8. Miehet lähtevät itse pois deittailumarkkinoilta

Ovat saaneet tarpeekseen naisista. Tyypillisin poistuja on: Koulutettu, työssäkäyvä, etsii pitkäaikaista parisuhdetta.
      Sinkut
      209
      752
    9. Kangaskylän alkoholi-hurjastelijat

Oppi olkoon että autollessa etanoli kuuluu pääasiassa 95 E10 polttoaineseen, siihenkin vain enimmillään 10% vahvuisena t
      Hyrynsalmi
      5
      717
    10. Taidan lähettää kaveripyynnön

Sulle nainen. Otan vaan rohkaisuryypyn ensin.
      Ikävä
      43
      645
    Aihe