welsh corgi pembroken pentu

14 vuotiaalla koira

eli meijän koira joka on corgi sai yhden toivotun pennun ja aateltii sit myydä se tai siis äiti aatteli myydä sen tonnilla mutta sanoin sil et mä haluun ostaa sen ja ku meijän äiti oli mul velkaa melkee tonnin nii nyt mul on ihka oma koira eli siis mulla ja on koira ja mun äitillä on koira ja se sano et mä saan itte hoitaa sen ja sitku muutan nii otan sen mukaan. NIIN IHANAA JA SE ON NIIN SÖPÖ!!

6

249

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • puppy_love_cute_

Heippa!

Minulla ei vielä ole koiraa, mutta pemu ois haussa. Oon nelosella.

• 14 vuotiaalla koira

kannattaa toellakin ottaa corgi ja pempbroke ne on ihania koiria ja todella helppoi kouluttaa munki vanhempi koira osaa näyttää nenällään kaikki sormet ja jos näytän sille kieltä niin näyttää se takaisin :D

• 13+20

Noh, sun täytyy ensin miettiä yksi juttu. Siinä on sulle 10-15 vuoden urakka. pystytkö hoitamaan sitä? olet vasta nelosella, et voi ottaa yksin vastuuta koirasta.

• 1213314

sie oot ihan innoissas (:

• Corgit

Meillä on sheltti mutta corgia meidän perheeseen ei tule ja mää oon nyt 11 v. Mut saan pemun 16 vuotiaana.

• Corgit <3

Mää haluisin pemun mut oon 11 vuotias ja saan pemun vasta 16 vuotiaana. ;)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä kaivatussasi

Oikein häiritsee?
      Ikävä
      152
      2125
    2. Stubb kävi pelaamassa golfia Trumpin kanssa Floridassa

Presidentit tapasivat aamiaisella, pelasivat kierroksen golfia ja lounastivat yhdessä. Vierailu oli luonteeltaan epävir
      Maailman menoa
      335
      1333
    3. Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?

Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.
      Ikävä
      94
      1265
    4. 157
      1168
    5. Hitto että tekis

Mieli saada sua
      Ikävä
      68
      981
    6. Minä tiedän sen

Sinun ei tarvitse nainen sitä sanoa, minä tiedän jo sen.
      Ikävä
      35
      948
    7. Minkä kultakimpaleen

Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik
      Ikävä
      31
      899
    8. Ikävä on häntä

Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos
      Ikävä
      59
      858
    9. Joustoasuminen , kyykyttämistä vai ihan vaan mielenvikaisuutta?

https://yle.fi/a/74-20149669 Kun asumistukia leikataan joittenkin sääntöjen mukaan,olis pakko muuttaa halvempaan. Mutta
      Maailman menoa
      26
      832
    10. Onko kaivattusi

Työelämässä vai ei? Jo on niin mitä ajattelet hänen ammatistaan? Jos ei ole niin haittaako se sinua?
      Ikävä
      46
      799
    Aihe