Tunteeko kukkaa yhtä Sanna Vatasta? Oli Kärkölästä kottoisi. Pijettii seuraa 1950-luvullan. Tuli raskaaks ja sai lapsen, ei miun kansa. Haluvaisin yhteyttä, en sillä lailla vaa kirjekannalla taikka puhelimmeen? Oli herkätkii hetket mutta Sanna pettiit.
Seurustelu kumppania etsitään?
Veikko Tahvanaine 84
2
297
Vastaukset
- S. Vatanen
Hei Veikko! En pääse tapaamaan, olen Hämeenlinnan naisvankilassa, valitan, on niin kirkkaat ja kauniit muistot kanssasi. Olen jo vanhus ja pitkä tuomio. Ei toivoa.
- Mitäs läksit nii
Arska vei ranskalaisen serkkunsa grillille kuumalle koiralle. Serkkupoika kummastelihe annosta ja sanoi, että kyllä Ranskassa jätetään tuo osa koirasta syömättä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its4058839Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1723238- 171724
- 771126
- 761058
- 271045
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta641001Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss79975- 55973
- 65910