Matkailijoiden määrä kasvussa Antalya-Alanyan alueella, alkuvuodesta 32%:a. Siis venäläisten matkailijoiden määrä. Alkaa profiloitumaan vielä enemmän alempien kansanosien matkakohteeksi.
Antalya - Alanya alueen suosio huimassa kasvussa.
21
865
Vastaukset
- Kus-Niina Rikhartson
Venäläisten invaasio on huolestuttava ilmiö. Ainakaan minä en halua mennä katselemaan itsekkäiden venäläisten etuilua ja röyhkeilyä. Kokemusta on yhdestä Alanyan-matkasta venäläisten asuttamassa all inclusive - hotellissa. Ei, kiitos, koskaan enää.
- Toivottavasti (ja luultavastikin) alanyalaiset huomaavat, mitä venäläistymisestä seuraa, ja alkavat rajoittaa sitä pitääkseen muun maalaiset turistit asiakkainaan. - tavat kunniaan
Niin esim. Egyptissä ainakin Sharmissa on menty jo siihen että venäläisille on omat hotellinsa, koska muunmaalaiset ei kestä niiden röyhkeyttä.
- Huomattu on
Alanyassa viime vuodet ollaan perheen kanssa käyty ja sen kyllä huomaa,että venäläiset on enemmistönä siellä tällä hetkellä.
Myös paikalliset kertoivat,että suurin osa ei pidä venäläisistä,koska varastavat.
Kultaliikkeessä sanoivat meille,että nyt on mentävä kun venäläisiä tuli,koska ovat niin röyhkeitä että viressä varastavat,mutta meidät jätti itsekseen liikkeeseen ja sanoivat että katselkaa ja kokeilkaa rauhassa,jos jotain kiinnostavaa,suomalset eivät varasta. - paljetein koristeltu
alemmat kansanosat!!?? mitä ne ovat? kuulunko minä niihin? entä sinä? entä venäläiset? entä suomalaiset? avaa hiukan, että tiedän keistä puhutaan.
- Kyllä vaan
Sinä kuulut ja slaavit (slaves, sklaven, schlaven) varsinkin.
- oikeistolainen naine
Olin Alanyassa ja venäläiset jotka siellä oli aivan fiksua porukkaa niinku me suomalaisetkin.
Eka pari iltaa dokasivat ja pientä äänihäiriötä mutta muutoin ihan hauskaa porukkaa. Sairasta mollaaminen siellä on hippasen enemmän porukkaa ja ainahan joukkoon mahtuu monenlaista
Onneksi siellä ei ole enää kommunismia vaan jotain muuta!! Siis Venäjällä- Ceepe
Ilmeisesti venäläisistä Alanyan matkailua harjoittaa sellaiset "kansanosat", että jopa minäkin pidän heistä. Ei pahaa sanottavaa, ihan ok ja fiksua sakkia. Tosin en ole ollut kokemassa mitä tapahtuu all-inc hotellien ruokailussa.
- russian2
Oltiin kerran turkkilaisessa illassa ja siellä paljon venäläisiä. Olivat niin äänekkäitä ja osasivat pitää hauskaa. Mutta sitten kun alkoi ruokailu, niin tuli esiin niiden röyhkeys. Eivät osaa jonottaa ja asenne on kaikki mulle nyt ja heti.
Oon kanssa ymmärtänyt, ettei venäläiset ole niin tykättyjä turisteja. kauppiaat heittäny joskus läppänä, et ootko venäläinen kun oikeen innostuu tinkaamaan ;) eli eivät varmaankaan ole valmiita maksamaan mistään mitään. - Suometer
Ei kiitos venäläisten kanssa samaan hotelliin. Pari vuotta sitten kaksi daamia joi itsensä konttaus kuntoon, oksensivat uima-altaaseen ja henkilökunta raahasi pois allas-alueelta. Samalla matkalla äiti nukkui huoneessa ja lapsi n. 5 hortoili yksin ympäri hotellia, kun ei osannut enää takaisin oikeaan kerrokseen. Koputteli muiden huoneiden oviin, saatoin pikku poja alakertaan ja odotimme liki 2 tuntia ennen kuin äiti ilmestyi lasta etsimään. Löi poikaa korville ja repi mukaansa. Nuori miehenkilö ui vaatteet päällä ja huuhtoi likaiset rantasandaalit altaan vedessä.Ei enää samat hotellit kiinnosta.
- annebaba
Pääosa venäläisistä on ns. äkkirikkaita, jotka asuvat kaupungin ulkopuolella olevissa 5 * -hotelleissa. Niissä olemme joutuneet toteamaan tuon ruokailun aikana tapahtuvan ryysiksen. Venäläiset yleensä röyhkeästi etuilevat välittämättä muista matkalaisista, jotka jonottavat omaa vuoroaan. Huvittavaa on seurata sivusta, kuinka joskus he käyvät lähes nyrkkitappelua keskenään, kun tapana on tuo "minulle heti ja ennen muita". Samoin olemme laivaristeilyille lähtiessä seuranneet sitä, mihin laivaan tuodaan bussilasti venäläisiä, sellaiseen alukseen emme mene, vaan katselemme jonkin rauhallisemman paatin.
- Matkatimantti
Lomalle lähtö mielessä? Käy tsekkaa http://www.matkatimantti.palvelee.fi/
- Hoho
Hienot kotisivut. Kuin Viialan leipomon. P.S. Joker fontti on paras
- Hilimi
Antimainontaa, boikotoikaa pummimainostajia....
- Säären mitta eroa
Suomalaisia lehmiä vaan harmittaa, kun venäläiset upeat rotunaiset vievät gigoloiden huomion.
Sellaista se on kun on mistä valita. Kaiken maailman naimapatjat eivät kelpaa enää. - Heinä Eeroluoma
Venäläisiä naisia olen aina ihmetellyt. Parikymppisinä monet ovat todella upeita, pitäkäsäärisiä, hoikkia, kauniita naisia hyvine ihoineen ja hampaineen. Lisäksi venäläiset naiset uskaltavat näyttää naisilta meikkeineen ja pukeutumisineen.
Mutta: sitten tapahtuu jotain järkyttävää ja käsittämätöntä. Nelikymppisinä nuo kaunottaret ovat muuttumassa kovaa kyytiä lihaviksi mummoiksi, joista ei kuuna päivänä uskoisi, että ovat olleet kauniita rotunaisia.
Liekö kyse siitä, että pitää näyttää vampilta niin kauan, että saa vampattua ukon itselleen, mutta sen jälkeen saa rupsahtaa millaiseksi kauhukuningattareksi tahansa.- Ossine
Ai, mun mielestä venakoiden hampaat on aina kummallisia, koska ikenien yläreunoja koristaa tumma raita. Niitten vesi on niin rautapitosta, ettei hampaat pysy vaan hyvinä.
Nykyään on tietty nää laminaatit, joita rikkaampi kansanryhmä käyttää.
Muutenhan ne on sellasta keskivertoa. Virolaiset on paljon nätimpiä ku venakot. Seuraappahan vaan niin huomaat.
- Greenieweenie
No, myös Suomessa on tuo röyhkeä etuilu tullut huomattua. Olin Heurekassa reilu vuosi takaperin ja jouduin tämän ikävän asian huomaamaan. Olin aivan ällikällä lyöty, koska teen työtä venäläisten kanssa jatkuvasti ja he ovat todella kohteliaita ainakin bisnesmaailmassa.
En voinut edes käsittää miten niin törkeää käytöstä voi mieheltä tulla kun ollaan jonossa. Toivonpa vaan, että seuraavan lomani aikana en joudu tekemisiin tuollaisten tilanteiden kanssa, koska siinä vaiheessa tulee palamaan hihat.- Ceepe
Miksi vasta seuraavalla kerralla? Ei kun heti vaan, niin kauan sitä etuilua jatkuu, kun siinä onnistutaan. Itse olen vaan mennyt takaisin omalle paikalleni, Posmotusta kuuluu takana, mutta silloin istä kuuluu oikeasta paikasta...
- eikoskaan1
Ceepe kirjoitti:
Miksi vasta seuraavalla kerralla? Ei kun heti vaan, niin kauan sitä etuilua jatkuu, kun siinä onnistutaan. Itse olen vaan mennyt takaisin omalle paikalleni, Posmotusta kuuluu takana, mutta silloin istä kuuluu oikeasta paikasta...
Eilen viikon lomalta palanneena voinen kertoa,että hotellimme oli enemmän kuin täynnä Venäläisiä ja Tsekkejä ,aamiaisella tönivät ja tuuppivat jonossa,joten muille ei paljoa jalansijaa löytynyt,pöytä tyhjeni todella rivakasti ja iltaisin oli sellainen meno huoneissa ja parvekkeilla,ettei heikkohermoisempi kyllä ois kestänyt,vodka virtasi ja balalaikka soi tyyliin....daamit kylläkin todella upeita,siinä suomityttö on harmaa hiirulainen rinnalla,ei ihme jos Turkin namispalat ovat ihan lääpällään :))
Ps.Ökyrikkaat venäläiset eivät matkusta Alanyaan vaan kohteet ovat ihan muut,ei heidän tarvitse valita halpiskohdetta kuten meikäläisten köyhien,silti emme milloinkaan mene Alanyaan enää!!!
- ei minun edelle.
Tuo Venäläisten morkkaaminen on aivan turhaa, koska "nahkapöksyt" eli Sakasalaiset pesee röyhkeydessä Venäläiset 100-0
Edes aamupalaa ei saa otettua ilman, että muutama nahkapöksy etuilee.
Tosin minulta aamupala sujui ihan ok, kun sanoin selvällä Suomella, että odota saatanan lehmä vuoroasi..
Osaa etuilijoista jopa opastin jonon hännille, ja siihen ne tyytyi, mutta siihen vaikuttanee 193cm ja 128 kiloa..- Mesutt
Unohdit strategisista mitoista rasvaprosentin, 44%!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli305842Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm144404Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle403247IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm522981Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.3391569Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista
Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas861338- 681313
Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2321216- 791169
Natoon liittyminen on alkanut kaduttaa.
Nato on muuttunut niin paljon, että se ei ole enää se mihin haluttiin liittyä. Usa on vetäytynyt ja 5% osuus valtion tul4011161