PIKAISTA!

Krista

ANNETAAN 1,5 VUOTIAS LEIKKAAMATON POIKAKISSA!!
KILTTI,TODELLA SULOINEN,TULEE TOIMEEN MUITTEN ELÄINTEN JA IHMISTEN KANSSA TUTUSTUMISEN JÄLKEEN.
LEIKKISÄ,KAIPAA SEURAA JA LÄMPÖÄ.
ASIALLA KIIRE.
LOPETUS EDESSÄ JOS KUKAAN EI HALUA.ANNETTAVA POIS ALLERGIAN JA PITOVAIKEUKSIEN TAKIA.
YHTEYTTÄ KLO.16 JÄLKEEN ARKISIN
0408497125 -KRISTA-

11

858

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • :o)

Missäpäin Suomea kissa on?

• krista

imatralla

• ?????

Itsekkö meinaat kissasi lopettaa vai?
      Onhan järjetöntä tekstiä!
      Tervettä kissaa ei eläinlääkäri lopeta vaikka olisi kuinka allergia- pitovaikeuksia!!!

• Henna

...vaan että kyllä varmasti sellasiakin eläinlääkäreitä löytyy mut harvemmin. Enkä minä kyl tajua muutenkaan ihmistä jolla tulee edes tuollainen mieleen, itselläni ei tulis ikinä mieleen lopettaa kissaa jos en itse voisi pitää. Kyllähän niille aina koti jostain löytyy.

• Hanna
        Henna kirjoitti:

...vaan että kyllä varmasti sellasiakin eläinlääkäreitä löytyy mut harvemmin. Enkä minä kyl tajua muutenkaan ihmistä jolla tulee edes tuollainen mieleen, itselläni ei tulis ikinä mieleen lopettaa kissaa jos en itse voisi pitää. Kyllähän niille aina koti jostain löytyy.

etteks te tajuu sitten yhtään mitään?!
        enhän minäkään kissan "turhaa" lopettamista kannata, mutta jääkö kuulkaas vaihtoehtoja, jos kukaan ei ota kissaa ja itse ei voi pitää!
        pitäisikö se sitten viedä ja jättää johonki metsään?!häh?

ette te voi alkaa tollain haukkua. antaisitte mieluummin vinkkejä, miten saisi kissalle nopeasti kodin.
        täällä puhutaan kissoista, eikä solvata ihmisiä heti tilaisuuden tullen.

• Huokaus
        Hanna kirjoitti:

enhän minäkään kissan "turhaa" lopettamista kannata, mutta jääkö kuulkaas vaihtoehtoja, jos kukaan ei ota kissaa ja itse ei voi pitää!

ette te voi alkaa tollain haukkua. antaisitte mieluummin vinkkejä, miten saisi kissalle nopeasti kodin.

Jos perheessä on todettu allergia, niin se ei _koskaan_ tule niin täytenä yllätyksenä, että pitäisi noin kiireesti löytää kissalle uusi koti.

Ja jos homma jää noin viime tippaan, niin miten on kissan muu hoito? Matokuuri annetaan vasta, kun kissa alkaa laihtua, lääkäriin mennään vasta kun haava on alkanut todella märkiä, hampaat hoidetaan sitten, kun muutama on jo tippunut jne.

Kyllä tuon tyyppiseen ilmoitukseen voi vastata haukkumalla.

Kissastaan huolehtiva omistaja miettii sijoitusvaihtoehtoja jo siinä vaiheessa, kun allergiaa vasta epäillään.

Itse jouduin tilanteeseen, jossa piti miettiä tätä asiaa. Olin jo ehtinyt sopia kissalleni uuden kodin, ja käynyt siellä kissani kanssa muutaman kerran tutustumassa, joten siirtyminen oli vaivatonta.

• krista

en tietenkään itse lopeta....
        jos kissalle ei löydy omistajaa ja eläinsuojelu/eläinhoitolat ei ota vastaan täällä päin suomea eläimiä koska ne ovat aivan täynnä.

• krista
        Henna kirjoitti:

täältä päin suomea kyllä eläinhoitola/eläinsuojeluyhdistys ovat kaikki täynnä kissoja...en tietenkään haluaisi sellaista tehdä mutta onko muita vaihtoehtoja joa hänelle ei löydy kotia...toivottavasti löytyy.

• krista
        Hanna kirjoitti:

....mielipiteestä...
        ihmiset eivät kai tajua miten vaikea paikka tämä on itsellenikin.eläinhoitolat ja eläinsuojeluyhdistykset ovat aivan täynnä eivätkä he ota lisää eläimiä...olen kysellyt kaikki tutut ja jopa tuntemattomat,maatilat ym.
        eikä myöntävää vastausta ole tullut....aina on muka niin hyvä syy olla ottamatta...mutta toivotaan parasta..

• krista
        Huokaus kirjoitti:

Jos perheessä on todettu allergia, niin se ei _koskaan_ tule niin täytenä yllätyksenä, että pitäisi noin kiireesti löytää kissalle uusi koti.

Ja jos homma jää noin viime tippaan, niin miten on kissan muu hoito? Matokuuri annetaan vasta, kun kissa alkaa laihtua, lääkäriin mennään vasta kun haava on alkanut todella märkiä, hampaat hoidetaan sitten, kun muutama on jo tippunut jne.

Kyllä tuon tyyppiseen ilmoitukseen voi vastata haukkumalla.

Kissastaan huolehtiva omistaja miettii sijoitusvaihtoehtoja jo siinä vaiheessa, kun allergiaa vasta epäillään.

Itse jouduin tilanteeseen, jossa piti miettiä tätä asiaa. Olin jo ehtinyt sopia kissalleni uuden kodin, ja käynyt siellä kissani kanssa muutaman kerran tutustumassa, joten siirtyminen oli vaivatonta.

perheessä on todettu allergia jo aikaa sitten mutta tämä olikin viimeinen vaihtoehto...
        me ollaa n jo pitkään kyselty muualta eikä kukaan tuttumme eikä tuntematonkaan pysty ottamaan joko koiran tai muun syyn takia....pitäisikö sinun mielestä eläin jättää vaan jonnekkin?enkä minä edes puhu eläimestä (niinkuin sinä).se on mielle enemmänkin lapsi/perheenjäsen...jättäisitkö sinä oman lapsesi noin huolehtimatta niin kuin äsken kuvailit..jos itse tuollaista harrastat (tai jotkut tuntemasi henkilöt niin meidän kohdalla se ei ainakaan päde.)
        ELäin suojelu ja eläin hoitolat ovat täälläpäin suomea kuule aivan täynnä eivätkä ne ota lisää sisään...joten sano sinä sitten paras vaihtoehto asiaan?kun kerran nnyt tiedät kaiken...

• eläintenystävä
        krista kirjoitti:

en tietenkään itse lopeta....
        jos kissalle ei löydy omistajaa ja eläinsuojelu/eläinhoitolat ei ota vastaan täällä päin suomea eläimiä koska ne ovat aivan täynnä.

Harmillinen paikka sinulla ja kissallesi. Toivottavasti se löytäisi hyvän kodin Apulan kautta: www.lemmikkipalstat.net/apula

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset

Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi
      Maailman menoa
      52
      4207
    2. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      69
      3871
    3. Jäikö meidän välit

Mielestäsi Kesken?
      Ikävä
      70
      3378
    4. Olisipa saanut sinuun

Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak
      Ikävä
      96
      3290
    5. Mitäs nyt sijoittajat?

Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no
      Maailman menoa
      102
      2299
    6. Miks tän meidän

Rakkauden on pitänyt olla näin vaikeaa?
      Ikävä
      35
      2188
    7. Elän vastoin

Kaikkia arvoja kun en pysy sinusta erossa.
      Ikävä
      36
      2049
    8. muista olla

VAROVAINEN! m
      Ikävä
      24
      2049
    9. Onneksi on edes yksi kuva

Susta mitä voin välillä ihastella ja kaipailla sua😔
      Ikävä
      38
      2029
    10. Olisitpa se hellä

Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k
      Ikävä
      23
      1924
    Aihe