olen 1 vuoden terveydenhoitaja opiskelija pääkaupunkiseudulta. Myydäänkö/lainataanko jossain käytettyjä hoitotyönkirjoja? tai mistä olette hankkineet kirjanne? Mitkä ovat hyödyllisiä kirjoja, jotka kannattaisi ostaaa?
hoitoalan kirjoja?
4
406
Vastaukset
- vinkki
Kirjastosta varmaan kannattais alottaa...
- Voin myydä sulle
mulla on HOITOTYÖN TAITO-kirja hyllyssäni, (Jauhiainen ym.) lopetin hoitoalan opinnot kesken ja voisin sen myydä. On sellainen yleistietokirja jossa kaikkea sairauksista, hoitotoimenpiteistä, psykologiaa yms. Tosi näppärä paketti, kovakantinen ym. Oli ainankin LAUREA AMK:n viime vuoden terkkariopiskelijoilla pakollinen hankinta. Ostohinta tais olla 30 euroa, voisin sulle myydä kahdellakympillä. Otahan yhteyttä jos kiinnostaa!
- terveydenhoitajaksi
aloitin opiskelun nyt laureassa ja meillä on toi hoitotyön taito-kirja myös. Itse asun vantaalla, missä sinä? voisitko antaa vaikka sähköpostiosoitteesi niin otan yhteyttä. KIITOS
- osoitteeni
terveydenhoitajaksi kirjoitti:
aloitin opiskelun nyt laureassa ja meillä on toi hoitotyön taito-kirja myös. Itse asun vantaalla, missä sinä? voisitko antaa vaikka sähköpostiosoitteesi niin otan yhteyttä. KIITOS
juu, muutin just vantaalta pois mutta kaverini opiskelee laureassa (koivukylässä) ja voisi sen kirjan sulle toimittaa! Tai sitten voin pistää sen tulemaan postiennakolla!
voit viestiä mulle osoitteeseen: [email protected]
saat sit mun numeron nii voidaan soitella! Hieno homma et päsen kirjasta eroon =)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3611476- 639950
- 1505629
- 1443794
- 753760
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373645- 403388
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal243193- 652835
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak792633