Kätköillä taas kolmen vuoden tauon jälkeen

pekka_v

Harrastettiin vaimon kanssa kätköilyä tosi aktiivisesti vuosina 2006-2010, mutta sitten iski jonkun sorttinen kyllästyminen. Ei vaan huvittanut ja tuntu että kun toi juttu oli tullut niin suurten massojen tietoon niin siitä meni fiilis ihan kokonaan. Joten toi homma sitten vaan jäi noin kolmeksi vuodeksi.

Joku ehkä vuosi sitten aloin taas miettimään että mitäs jos aloittelisi hommaa uudelleen ja kattos vieläkö siihen innostuu näin pitkän tauon jälkeen. No vuosi siinä meni sitten niin, että siitä puhuttiin mutta ei saatu aikaiseksi lähteä. Kunnes sitten tänään.

Pakko sanoa että toi tauko teki tosi hyvää. Nyt on ehtinyt tulla paljon kätköjä tähän lähialueellekin joten ei tarvinnut ajaa ensin autolla sataa kilsaa että pääsee hakemaan. Sovittiin että lähdetään taas piakkoin uudelleen.

Ehkä meillä edellisellä kerralla homma kaatui siihen että haettiin vähän turhiakin kätköjä, tarkoitan niitä joissa pääsee autolla ihan viereen ja sen saa logattua suunnilleen kun avaa ikkunan. Nyt unohdetaan noi, ja keskitytään purkkeihin jotka ovat kivoilla paikoilla, koska siitä ulkoilusta me saadaan kiksit.

Ihanaa ettei tota garminin navia tullut myytyä vaikka sitä luulikin, ettei tätä touhua tehdä enää ikinä :)

1

205

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tiuku4

Usein kuulee puhuttavan, että kätköilystä on tullut massojen harrastus. Harrastushan se on muiden joukossa, kuten golf, nypläys tai suunnistus. Kätköjen laatu on varmasti heikentynyt, mutta itse voi valita, minkä tyyppisiä kätköjä hakee. Geokätköily ei ole kuitenkaan mikään salaseura. ;)

Hienoa, että innostuit taas kätköilemään, onhan tää ihan mukava juttu!
      parasta siinä on myös se, että voipi harrastaa kun itselle parhaiten sopii. :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin kun katsoit salaa ja

Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku
      Ikävä
      66
      5605
    2. Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."

No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti
      Kotimaiset julkkisjuorut
      94
      2951
    3. Kuvaa yhdellä sanalla meidän välejä tällä hetkellä

Vastaa kuin vastaisit Hänelle.
      Ikävä
      274
      2611
    4. Katu täyttyy...

Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt
      Ikävä
      36
      2449
    5. Korjaa toki jos...

Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä
      Ikävä
      23
      2219
    6. Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"

Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm
      Maailman menoa
      261
      1754
    7. Taas joku junan alle

Piltolan tasoristeyksessä: https://www.tilannehuone.fi/ Uutinen Iltalehdessä, Iltasanomissa, MTV:llä, Ylellä jne. Jossai
      Loimaa
      58
      1349
    8. Harmittaa...Lampsiinjoen sillat

Tulva vei toisen ja toinenkin hajosi. Mielellään korjaisin molemmat, mutta ei ole resursseja siihen hommaan. Ikää jo 72v
      Imatra
      13
      1233
    9. Jalat alta

Multa kun veit 😎 👘 🦵🦵🤏
      Ikävä
      88
      1165
    10. Joko luovutat

Mun suhteen?
      Ikävä
      90