mikä eka mopoksi?

mikämopedi

juuh eli kesäks mopo pitäs saada ja en oo hetkeekää miettiny skopee pv tä tai mankia joten ne iha ekaks vittuu .
oon aika lyhyt tyttö 158? ainaki alle 160.
hiekkateit on tääl aikas paljo samoi mäkii siis jos meet kouluu ja ku katot ni kaikil menee iha vitu laiskasti ylämäet mopot enkä haluis olla siin samas jonos:p
eli jotai tehoo ja kiihtyvyyttä, hiekkateil enskamalli parempi mutta pituus voi olla esteenä..mitä ehotatte ?
en osaa virittää mut löytyy kaverijätkii jotka vois..
ja ekaks en oo erityisen innostunu derbist vaikka on varmasti yks matalimmista verrattuna apriliaan, gileraan, riejuun, yamahaan ?

100

361

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • motohtamah

      en tiijä :D aika hankala tilanne sulla

      • Kiimailia

        Anna pilluu jos oot täydellinen.


      • mikämopedi
        Kiimailia kirjoitti:

        Anna pilluu jos oot täydellinen.

        en kysyny kuka antas vaa kysyin apua moponhankkimisee..


      • että sellasta
        mikämopedi kirjoitti:

        en kysyny kuka antas vaa kysyin apua moponhankkimisee..

        Sä annat jos mä haluun. Tytöt tykkää kun poika dominoi.


    • mulgi on

      masai db se on pikku supermoto mut se on nelari eli joutuu näkeen enemmän vaivaa jos haluu saada sen kulkeen mut et haise kaks tahdille ja se on asiallinen vehje muutenki. tai sit polini saman tyylinen mut kalliinpi, italialainen (eli laatu vehje) mut rekisteröity vaan yhelle ku masai kahelle. oon lyhyempi ku sää ja hyvin pystyy ajaan

      • mikämopedi

        no en oo oikee nelariikaa koskaa aatellu ostavani mut nii i..
        poliniki iha ok luulisin.


      • mikämopedi
        mikämopedi kirjoitti:

        no en oo oikee nelariikaa koskaa aatellu ostavani mut nii i..
        poliniki iha ok luulisin.

        mut silti oon jotenki enemmä apikan ja riejun perää vaik ne on liia korkeita luulisin.. aprilia sx on ainaki matalampi mut silti varmaa viel liia korkee vai onko ?


      • siittiö
        mikämopedi kirjoitti:

        mut silti oon jotenki enemmä apikan ja riejun perää vaik ne on liia korkeita luulisin.. aprilia sx on ainaki matalampi mut silti varmaa viel liia korkee vai onko ?

        No vittu saatana mee sinne kauppaan kattomaan äläkä täällä valita! Vittu perus akka että nalkuttaa vitusti mutta ei tee asialle mitään!


      • mikämopedi
        siittiö kirjoitti:

        No vittu saatana mee sinne kauppaan kattomaan äläkä täällä valita! Vittu perus akka että nalkuttaa vitusti mutta ei tee asialle mitään!

        no antaaks ne liikkees ostaa jos löytyy hyvä ja ei oo korttii vielä ees tulos..


      • mikämopedi
        siittiö kirjoitti:

        No vittu saatana mee sinne kauppaan kattomaan äläkä täällä valita! Vittu perus akka että nalkuttaa vitusti mutta ei tee asialle mitään!

        no antaaks ne liikkees ostaa jos löytyy hyvä ja ei oo korttii vielä ees tulos..


      • yamahamopoilija
        mikämopedi kirjoitti:

        no antaaks ne liikkees ostaa jos löytyy hyvä ja ei oo korttii vielä ees tulos..

        Ei ne liikkeessä kysy korttia


      • mikä pomedi
        yamahamopoilija kirjoitti:

        Ei ne liikkeessä kysy korttia

        mikämopedi oot homo.


      • mikämopedi
        mikä pomedi kirjoitti:

        mikämopedi oot homo.

        joh mä oon nii homo .

        pystyykö apikoit ja riejuu madaltaa ?, näyttääks ne kui rumilt jos madaltaa ?


      • jääkylmä totuus
        mikämopedi kirjoitti:

        joh mä oon nii homo .

        pystyykö apikoit ja riejuu madaltaa ?, näyttääks ne kui rumilt jos madaltaa ?

        vähintään yhtä rumalta kun sun naamas.


      • tylikuuma toitius
        jääkylmä totuus kirjoitti:

        vähintään yhtä rumalta kun sun naamas.

        Eli aika helvetin rumalta.


      • :----D ei viddu mageeeee
        tylikuuma toitius kirjoitti:

        Eli aika helvetin rumalta.

        Huehuehue tää on hauskaa!!


      • mikämopedi
        jääkylmä totuus kirjoitti:

        vähintään yhtä rumalta kun sun naamas.

        joo en vittu jaksa kuunnella teit saatan kysyin vaa..pitää ny mennä likeesee kysyy kaikki vitu asiat iha pokkana juuh..


      • osta polinitaimasai
        jääkylmä totuus kirjoitti:

        vähintään yhtä rumalta kun sun naamas.

        ettekö vittu osaa muuta sanoo..kaikki jotka kysyy jotai nii vastaatte tuollee ?


      • QQ cry moar
        :----D ei viddu mageeeee kirjoitti:

        Huehuehue tää on hauskaa!!

        Aloittaja on persereikä.


      • hjsjahauaha
        QQ cry moar kirjoitti:

        Aloittaja on persereikä.

        Ei viddy mage


      • in ma neiborhuud
        hjsjahauaha kirjoitti:

        Ei viddy mage

        You came to the worng neiborhood morther fucler!


      • kakkaaja
        in ma neiborhuud kirjoitti:

        You came to the worng neiborhood morther fucler!

        Meen kohta kakalle.


      • pissiä
        kakkaaja kirjoitti:

        Meen kohta kakalle.

        Meen kohta pissille.


      • runkkaajamies
        pissiä kirjoitti:

        Meen kohta pissille.

        Meen kohta runkulle


      • runkkiamaton
        runkkaajamies kirjoitti:

        Meen kohta runkulle

        En oo runkannu tänää :) :(


      • abcdefghijklmnopqrstuvwx
        runkkiamaton kirjoitti:

        En oo runkannu tänää :) :(

        Do not let this thread die! Älkää antako tämän lankakerän kuolla!


      • sättijäyxkaxkol
        abcdefghijklmnopqrstuvwx kirjoitti:

        Do not let this thread die! Älkää antako tämän lankakerän kuolla!

        Vitut tollasella petolinnun perseellä poikapuolisia kavereita on..


      • huhthghjv
        sättijäyxkaxkol kirjoitti:

        Vitut tollasella petolinnun perseellä poikapuolisia kavereita on..

        Heh


      • hhuhu
        huhthghjv kirjoitti:

        Heh

        Torloelorlro


      • kakulikikulimies
        hhuhu kirjoitti:

        Torloelorlro

        Oon kakalla.


      • ebinwbun
        kakulikikulimies kirjoitti:

        Oon kakalla.

        Ebun


      • runqqq
        ebinwbun kirjoitti:

        Ebun

        Oon runkannu tänää


      • runqqukaveri
        runqqq kirjoitti:

        Oon runkannu tänää

        Mäki


      • obviousss
        runqqukaveri kirjoitti:

        Mäki

        No ehkä kummiski ku me ollaa sama tyyppi -.-


      • xD mies joka tröllääääää
        obviousss kirjoitti:

        No ehkä kummiski ku me ollaa sama tyyppi -.-

        Nii no kuiteski xD


      • kuiamaaa
        xD mies joka tröllääääää kirjoitti:

        Nii no kuiteski xD

        Bllii plii


      • enkn
        kuiamaaa kirjoitti:

        Bllii plii

        Ebin


      • ei viddy nabw
        enkn kirjoitti:

        Ebin

        Viddu mage


      • mua myös pierettää
        ei viddy nabw kirjoitti:

        Viddu mage

        Täällä haisee sperma.


      • amamamam
        mua myös pierettää kirjoitti:

        Täällä haisee sperma.

        Ei vittuvmeilbsamama


      • eköund
        amamamam kirjoitti:

        Ei vittuvmeilbsamama

        Nikke?


      • where isch mein pizza???
        eköund kirjoitti:

        Nikke?

        Juuh Nikke hier.


      • huhyhhhu
        where isch mein pizza??? kirjoitti:

        Juuh Nikke hier.

        Vastavatavaba


      • yhtyhkl
        huhyhhhu kirjoitti:

        Vastavatavaba

        Yhdyntä hihii


      • huhiuhuh
        yhtyhkl kirjoitti:

        Yhdyntä hihii

        Ahhahahaahahaahahahhahahhahahahahahahaha


      • akaskwk
        huhiuhuh kirjoitti:

        Ahhahahaahahaahahahhahahhahahahahahahaha

        Apsl


      • qwweery asdd
        akaskwk kirjoitti:

        Apsl

        Qwwrrty ass


      • jolla saildish
        qwweery asdd kirjoitti:

        Qwwrrty ass

        Jolla


      • jolla saildick
        jolla saildish kirjoitti:

        Jolla

        On


      • kiimanee urotoa
        jolla saildick kirjoitti:

        On

        Paska lait vai inki


      • tabeli ruominen
        kiimanee urotoa kirjoitti:

        Paska lait vai inki

        En tidk iitevw IC trans talneli


      • bäddlefield1997 eiku42xd
        tabeli ruominen kirjoitti:

        En tidk iitevw IC trans talneli

        Vastvaa varaa vastaaa vayshav


      • hehehehheqjajqqjauauajqj
        bäddlefield1997 eiku42xd kirjoitti:

        Vastvaa varaa vastaaa vayshav

        Alottaja karuu et alitti hän ketjun


      • ajaahaabubbel
        hehehehheqjajqqjauauajqj kirjoitti:

        Alottaja karuu et alitti hän ketjun

        Juuu


      • lollutoieimahitohoenöööö
        ajaahaabubbel kirjoitti:

        Juuu

        Lol ei magy tohivenöö


      • jolla failfish
        lollutoieimahitohoenöööö kirjoitti:

        Lol ei magy tohivenöö

        Failfish


      • oon kiimnanw
        jolla failfish kirjoitti:

        Failfish

        Kiimane onn


      • ebiin ebuun
        oon kiimnanw kirjoitti:

        Kiimane onn

        ebiin ebuun


      • huehuehuehursur
        ebiin ebuun kirjoitti:

        ebiin ebuun

        Hahaha


      • Tyydyttäjä
        huehuehuehursur kirjoitti:

        Hahaha

        Ennoo enää kiimassa ku runkkasin tänää :)


      • hahaqdjejsj
        Tyydyttäjä kirjoitti:

        Ennoo enää kiimassa ku runkkasin tänää :)

        haha


      • kylöä ebin
        hahaqdjejsj kirjoitti:

        haha

        Ei ebin


      • ilimane patukka
        kylöä ebin kirjoitti:

        Ei ebin

        Patukka


      • jajajaks
        ilimane patukka kirjoitti:

        Patukka

        Sjjasjja


      • huoenmaallkaakesäloma
        jajajaks kirjoitti:

        Sjjasjja

        Huomenna alkaa kesälina


      • jee!mitä teette lomal?•
        huoenmaallkaakesäloma kirjoitti:

        Huomenna alkaa kesälina

        Jee kesäloma Alko jo eilen!


      • runkkiaija20v
        jee!mitä teette lomal?• kirjoitti:

        Jee kesäloma Alko jo eilen!

        Emt.. Varmaa runkkaan..


      • sssdgyhjplkkhc
        runkkiaija20v kirjoitti:

        Emt.. Varmaa runkkaan..

        Rgfyhggggggygtr


      • gilers sng
        sssdgyhjplkkhc kirjoitti:

        Rgfyhggggggygtr

        Daek chpklot


      • givemepussyufag
        gilers sng kirjoitti:

        Daek chpklot

        Anna pilluu


      • piipineibau
        givemepussyufag kirjoitti:

        Anna pilluu

        Eebin piupau


      • eebenpuu ebinoelle
        piipineibau kirjoitti:

        Eebin piupau

        Bolla failfils


      • eebensuubens
        eebenpuu ebinoelle kirjoitti:

        Bolla failfils

        Eebens


      • kakallaistuja
        eebensuubens kirjoitti:

        Eebens

        Oon kakalla.


      • eebenpuu ja norsunluu
        kakallaistuja kirjoitti:

        Oon kakalla.

        Eebenii änd ivorii


      • hepjepniqqqa
        eebenpuu ja norsunluu kirjoitti:

        Eebenii änd ivorii

        Hep


      • masai<33
        hepjepniqqqa kirjoitti:

        Hep

        Masai


      • mä sain <33
        masai<33 kirjoitti:

        Masai

        mä sain


    • UGNAKKi

      joujou annna tussuu tai tapa ittes

      • ässä approves

        Mä komppaan!


    • juunassable 99

      sitä masaita tai polinia suosittelen

    • riejuuuuuuuuu

      no totta vitus rieju!!

      • Gileraaaaaaaa

        Ei


      • Huehuehue
        Gileraaaaaaaa kirjoitti:

        Ei

        Aloittajan luulisi katuvan sitä että aloitti tämän ketjun :D:D:D


    • rieska1

      enskariejut on tosiaan semi-korkeita, mutta esim. smx:llä saattasit hyvinki ylettyä ajamaan, eikä noi smotot kovin huonoja oo hiekkatielläkää (kokemusta on). plussaa on myös että rieju on tosi helppo virittää, vaikka ei tiedä mopoista mitää ni kyllä sen kuriholkin pois saa. Ja mainitaan nyt vielä että riejulla on mopoista varmaan paras hinta/laatusuhde, ite ajanu 9000km ja isoin vika on ollu hajonnu tulppa. paljon halvempi ku saman ikäset deeteet eikä oo yhtään sen huonompi. toivottavasti auttaa jotenki

    • jonne6v

      derbi senda o vittu paras

      • jyrki katainen

        Joo... ja sä oot vitun iso hinttari. BTW you can suck my penis. Nigga skopat voittaa tommotteet paskat...


    • täs mä ole

      Osta joku uus booster tai bw's :D ne o enska skopoi eli niis o aika lyhyet välitykset, eli ei hyydy joka mäkee :)

    • DERBI ON HOMOILLE

      tunge se derbin paisari perseesees ja pierase,kato paljonko pierua menee hukkaan

      • jonne6v

        vain tommoset derbi vihaajat keksii noin vituvitunvitunvitun vitun vittu saatanan helvetin perkeleen paskaa juttuu jumalauta !!


        PS : vittu ku sä oot hauska tyyppi ! pps: vitun hauskat jutut ppps:sust tulis vitun hyvä koomikko ku heität noi hauskaa juttuu... kaikki varmaa nauro ketkä luki tota su pierujuttuu...


    • ravennn
    • ali_mielinen

      Osta Yamaha DT! Mä oon itte kans saman pitunen ja hyvin yltää jalat maahan vaikka onki endurot alla. Mut kannattaa heti kattella semmonen missä on smotot alla niin yltää ihan varmasti. Ja sitte jos et halua olla siinä ylämäkiletkas mukana niin kuri pois putkesta, 98 suutin (vähintään, mieluummin isompikin) ja ratasväliä vähä pienemmäksi (mulla on ittellä 13 edessä ja oliskohan 63-65 takana). Ja nyt mopo kulkee sen 61 vähintään :) että kyllä vauhtia pitäis riittää. Ja ei oo vaikee homma virittääkkää nuo!

      • jonne6v

        voiny vitu muumipeikko ei kukaa vittu aja yamaha paskalla vaikka olis vittu 20cm pitkä ..... derbi se saatana olla pitää !!


      • vbbb
        jonne6v kirjoitti:

        voiny vitu muumipeikko ei kukaa vittu aja yamaha paskalla vaikka olis vittu 20cm pitkä ..... derbi se saatana olla pitää !!

        homo


    • nautamies

      mauto.

    • fsfsfsfsfsfsfsadsa

      kannattaa harkita madallettua mopoa tai skootteria. Ostat ihan minkä tahansa sitten käyt jossain liikkeessä kysymässä että paljon perän madallus maksaa, tai sitte ostat riejun :)

    • -_-

      Täällä näyttää olevan tosi lapsellista porukkaa. -_-
      Varmaan kannattaa liikkeeseen mennä koittaan niitä mopoja.

    • qeqqer

      Debi ja gilera on sama asia.. hieman eri katteet vaa

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      109
      1175
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      116
      988
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      906
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      91
      739
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      285
      704
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      641
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      606
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      569
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      501
    Aihe