Hei! Osaisko joku kertoa millaiset ovat AMK liiketalouden englannin ja ruotsin kielitestit? Olisivat ensi viikolla... Olen kyl lukiossa kirjoittanut molemmat kielet( tuli C ja E), mutta kirjoituksista on jo kulunut pari vuotta, joten kielitaito on päässyt vähän ruostumaan.. Suuri kiitos, jos joku vaivautuu auttamaan...
KIELITESTIT
3
829
Vastaukset
- Jondy
Moi!
Itselläni oli tuollaiset kielitestit eilen ja toissapäivänä, eivätkä ne todellakaan ollet kovin vaikeat! Ihan samoja perusjuttuja kuin lukion kursseilla, ruotsissa varsinkin tavallisia määräinen/epämääräinen substantiivi-kysymyksiä jne. Itse kirjoitin vuosi sitten, molemmista kielistä M. Ruotsin testistä sain 91/100p, mutta jo 61p. riitti "läpipääsyyn", eli ei tarvitse mennä kertaaville kursseille. Enkun pisteitä en tiedä, mutta kaikista testatuista
(n.150) suunnilleen kolmellekymmenelle suositeltiin kertauskursseja. Testeissä oli pieni luetunymmärtämistehtävä ja monivalintoja, eikä itse siis tarvinnut kirjoittaa mitään omaa.
Tsemppiä!- Tikku
Kiitos vastauksesta... Sait mieleni rauhoittumaan, kun ajattelin itse jo jotain yo-kokeen tapaista juttua ;) Kiitos, ja menestystä opiskeluusi!!
- piia
Moi!
Itse olen opiskellut teknillisessä ammattikorkeakoulussa. Meillä ruotsin ja englannin kirjalliset kokeet olivat sinällään suhteellisen helpot, tosin pisterajat olivat aika tiukat. Meidänkin luokalta ainoastaan muutama läpäisi kokeen. Ja näillä kirjallisen kokeen läpäisseillä oli lisäksi opettajan suullinen haastattelu, missä opettaja arvioi lopullisesti kielitaidon --> jos läpäisi haastattelun, ei tarvinnut tulla kurssille. Mutta tämä oli tosiaankin teknillisellä puolella, muista kouluista en osaa sanoa..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi383672Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal283232- 682871
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak912720- 351748
Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no811699- 221518
- 281507
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k231474- 281468