Onko kokemusta rasvaimusta? Varsinkin Thaimaan Bangkokissa? Olen kuullut pelkkää hyvää ja houkuttelisi korkea taso sekä edulliset hinnat.
Vastaukset 6
- keijukainen.
Kysymyksesi sisälsi jo kaiken tarvittavan tiedon joten ei muuta kun rasvaimuun.
- Luuserin kaveri
Kyllä Pattiksen tyttö teki kunnon rasvaimun minulle, kolme kertaa samana yönä.
Suosittelen - rolle1
Olen tehnyt rasvaimun kaksoisleukani poistoon ja eipä enään ole toista leukaa. Vaimoni poisti samoin ja kaikki onnistui. Laitteena käytettiin vaseria.
- Kaikki alaspäin
Kerro tarkemmin,missä tehtiin,paljonko maksoi,oliko pelkkää ns. läskiä mitä poistettiin,itselläni erittäin veltto kaulan iho.Entä sairaalassaolo aika,toipuminen ,jne?Miten varasit ajan?Kiinnostaa!Uskaltaisiko?
- Rolle1
Kaikki alaspäin kirjoitti:
Kerro tarkemmin,missä tehtiin,paljonko maksoi,oliko pelkkää ns. läskiä mitä poistettiin,itselläni erittäin veltto kaulan iho.Entä sairaalassaolo aika,toipuminen ,jne?Miten varasit ajan?Kiinnostaa!Uskaltaisiko?
Rasvaimu tehtiin http://www.thesibclinic.com/. Kaulan iho kutistui ajan mittaan itsestään tosin siihen laittettiin ensin tukiside jota käytettiin ensimmäisen viikon ja sen jälkeen vielä kuukauden päivät öisin. Kaikki tehtiin klinikalla ja kesti 1-2 tuntia. Ei siis sairaalassa lainkaan. Viikon kuluttua käytiin poistamassa vain tikit, vaimon tikit poistettiin itse Suomessa.Aika varattiin vain soitamalla ja menimme samantien käymään ja toimenpide saman tien.
- VILLI JA VAPAA
Annoin thaimafialle tehtäväksi poistaa häiritsemääni rasvaa 100 kg. Rasva oli kiinni ex-vaimossani. Ei enää vaimoa eikä rasvaa. Kätevää!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 168976
- 86790
- 57761
Mitä luulet
Mitä luulet kaivattusi ajattelevan sonusta? Onko jotain mitä haluaisit oikaista hänelle?72727- 46633
- 61575
Vielä hyvinvointitalosta
Suurin osa pyhäjärvisistä on sivistynyttä fiksua porukkaa ja on täysin hankkeen kannalla. Nyt vain pieni äänekäs joukko68560Suhde sinuun on ollut yhtä draamaa
ilman draamaa ja suhdetta. 😅 Oikeasti ei naurata. Nainen, olet pitänyt minut pihdeissäsi. Tunne on välillä vahva ja su35545- 27539
Luule ja ajattele minusta
mitä tykkäät nainen, olet ajat sitten antanut itsestäsi ihan omanlaisen kuvan.. 😅44537