Onko kokemusta rasvaimusta? Varsinkin Thaimaan Bangkokissa? Olen kuullut pelkkää hyvää ja houkuttelisi korkea taso sekä edulliset hinnat.
Rasvaimu Thaimaassa?
6
1713
Vastaukset
- keijukainen.
Kysymyksesi sisälsi jo kaiken tarvittavan tiedon joten ei muuta kun rasvaimuun.
- Luuserin kaveri
Kyllä Pattiksen tyttö teki kunnon rasvaimun minulle, kolme kertaa samana yönä.
Suosittelen - rolle1
Olen tehnyt rasvaimun kaksoisleukani poistoon ja eipä enään ole toista leukaa. Vaimoni poisti samoin ja kaikki onnistui. Laitteena käytettiin vaseria.
- Kaikki alaspäin
Kerro tarkemmin,missä tehtiin,paljonko maksoi,oliko pelkkää ns. läskiä mitä poistettiin,itselläni erittäin veltto kaulan iho.Entä sairaalassaolo aika,toipuminen ,jne?Miten varasit ajan?Kiinnostaa!Uskaltaisiko?
- Rolle1
Kaikki alaspäin kirjoitti:
Kerro tarkemmin,missä tehtiin,paljonko maksoi,oliko pelkkää ns. läskiä mitä poistettiin,itselläni erittäin veltto kaulan iho.Entä sairaalassaolo aika,toipuminen ,jne?Miten varasit ajan?Kiinnostaa!Uskaltaisiko?
Rasvaimu tehtiin http://www.thesibclinic.com/. Kaulan iho kutistui ajan mittaan itsestään tosin siihen laittettiin ensin tukiside jota käytettiin ensimmäisen viikon ja sen jälkeen vielä kuukauden päivät öisin. Kaikki tehtiin klinikalla ja kesti 1-2 tuntia. Ei siis sairaalassa lainkaan. Viikon kuluttua käytiin poistamassa vain tikit, vaimon tikit poistettiin itse Suomessa.Aika varattiin vain soitamalla ja menimme samantien käymään ja toimenpide saman tien.
- VILLI JA VAPAA
Annoin thaimafialle tehtäväksi poistaa häiritsemääni rasvaa 100 kg. Rasva oli kiinni ex-vaimossani. Ei enää vaimoa eikä rasvaa. Kätevää!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.575479- 934317
Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.3742562Ovatko naiset lopettaneet sen vähäisenkin vaivannäön Tinderissa?
Meinaan vaan profiileja selatessa nykyään valtaosalla ei ole minkäänlaista kirjoitettua tekstiä siellä. Juuri ja juuri s711078Suomi vietiin Natoon väärin perustein. Viides artikla on hölynpölyä. Yksin jäämme.
Kuka vielä uskoo, että viides artikla takaa Suomelle avun, jos Suomeen hyökätään. Liikuttavasti täällä on uskottu ja ved3301028- 61843
Sydämeni on sinun luona
Koko ajan. Oli ympärilläni ketä oli niin sinä olet vain ajatuksissa ja tunteissa. En halua muiden kosketusta kuin sinun46816- 28803
Trump ja Venäjä
Huomasitteko muuten... Käytännössä ainoat valtiot, joille Trump EI eilen asettanut typeriä tariffejaan, olivat Venäjä ja102789Jatkuva stressitila
On sinun vuoksesi kun en tiedä missä mennään mutta tunteeni tiedän ainoastaan52779