Onko kokemusta rasvaimusta? Varsinkin Thaimaan Bangkokissa? Olen kuullut pelkkää hyvää ja houkuttelisi korkea taso sekä edulliset hinnat.
Rasvaimu Thaimaassa?
6
1630
Vastaukset
- keijukainen.
Kysymyksesi sisälsi jo kaiken tarvittavan tiedon joten ei muuta kun rasvaimuun.
- Luuserin kaveri
Kyllä Pattiksen tyttö teki kunnon rasvaimun minulle, kolme kertaa samana yönä.
Suosittelen - rolle1
Olen tehnyt rasvaimun kaksoisleukani poistoon ja eipä enään ole toista leukaa. Vaimoni poisti samoin ja kaikki onnistui. Laitteena käytettiin vaseria.
- Kaikki alaspäin
Kerro tarkemmin,missä tehtiin,paljonko maksoi,oliko pelkkää ns. läskiä mitä poistettiin,itselläni erittäin veltto kaulan iho.Entä sairaalassaolo aika,toipuminen ,jne?Miten varasit ajan?Kiinnostaa!Uskaltaisiko?
- Rolle1
Kaikki alaspäin kirjoitti:
Kerro tarkemmin,missä tehtiin,paljonko maksoi,oliko pelkkää ns. läskiä mitä poistettiin,itselläni erittäin veltto kaulan iho.Entä sairaalassaolo aika,toipuminen ,jne?Miten varasit ajan?Kiinnostaa!Uskaltaisiko?
Rasvaimu tehtiin http://www.thesibclinic.com/. Kaulan iho kutistui ajan mittaan itsestään tosin siihen laittettiin ensin tukiside jota käytettiin ensimmäisen viikon ja sen jälkeen vielä kuukauden päivät öisin. Kaikki tehtiin klinikalla ja kesti 1-2 tuntia. Ei siis sairaalassa lainkaan. Viikon kuluttua käytiin poistamassa vain tikit, vaimon tikit poistettiin itse Suomessa.Aika varattiin vain soitamalla ja menimme samantien käymään ja toimenpide saman tien.
- VILLI JA VAPAA
Annoin thaimafialle tehtäväksi poistaa häiritsemääni rasvaa 100 kg. Rasva oli kiinni ex-vaimossani. Ei enää vaimoa eikä rasvaa. Kätevää!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1591394Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491205Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä241159Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2111090- 1261051
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223984Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk307957- 42929
- 72895
- 73879