nyt ois apu tarpeen..
En tiedä yhtään mistä tekisin päättötyön.
Valmistun nyt jouluna lähihoitajaksi sairaanhoidon- ja huolenpidonkoulutusohjelmasta. oon ihan hukassa aiheen kanssa ja kun ei sitä motivaatioo tuon tekemiseen halua löytyä. Mut jotain vinkkiä jos sais. kiitollinen olisin kovasti!!! :)
lähihoitaja...
8
2120
Vastaukset
- Lähihoitaja
Teeppä lopputyö halvaantuneen asiakkaan hoitoon liittyvistä asioista. Omassa työssäni minua on aina kiinnostanut kyseiset ihmiset. Halvauksia on eri tasoisia ja ihmiset myöskin kuntoutuvat niistä eri lailla.
- mane
Itse valmistuin keväällä lähihoitajaksi sairaanhoito ja huolenpidon koulutusohjelmasta ja tein päättötyön kuolevan potilaan kivunhoidosta. Eli kerroin työssäni että miten voi lähihoitajana leivittää kuolevan potilaan kipuja...
- esh
jonkun "hoitotyön mallin" mukaan toteutettua hoitoa..esim. roperin-malli, ja siihen käytännön toteutus - saat ainakin hyvän tieteellisen pohjan työllesi, ja sitten työstätä kyselyn tms. avulla, miten homma hoituu käytännössä.....siis eräänlainen tutkimustyöhän tuosta tulee, oliko sittenkin liian vaikea....??
- ~hanski~
Ole onnellinen, että saat itse valita päättötyösi aiheen! Meillä opettajat päättivät aiheen (lähihoitajien historia) ja se oli sellainen mikä ei ketään kiinnostanut emmekä siitä mitään oppineet! Oli tylsää jauhaa jostain koulutuksen muuttumisesta koulussamme, kun en siitä työelämässäni hyödy edes!!!
- peppi
Opinnäytetyö teillä on? opintoviikoissa?
- aaaaapuva
Se on kahen opintoviikon laajuinen... Oon vähän miettiny et jos parkinsonin taudista sen tekisin.. Mutta kun emmie tiijä... :/
- lissu
aaaaapuva kirjoitti:
Se on kahen opintoviikon laajuinen... Oon vähän miettiny et jos parkinsonin taudista sen tekisin.. Mutta kun emmie tiijä... :/
ensihoitajaksi/sairaanhoitajaksi amk:ssa ja olen vähän kateellinen teidän kahdesta ov:sta... Meillä opinnäytetyön laajuus on 10 3ov:ta blaah!
- eeppi
lissu kirjoitti:
ensihoitajaksi/sairaanhoitajaksi amk:ssa ja olen vähän kateellinen teidän kahdesta ov:sta... Meillä opinnäytetyön laajuus on 10 3ov:ta blaah!
Omituinen valittaja. Olisit opiekllut lähihoitajaksi. Hei haloo ei ammattikoululaisilta voi edellyttää mitään kovin hyvää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3511467- 639940
- 1505619
- 1443794
- 753760
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373645- 403388
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal243193- 652835
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak792623