Aika tylsiä ja aneemisia ovat muuramelaisten keskustelun aiheet ja osallistuminen keskusteluihin. Olette aika nukkuvaa porukkaa. Eikö aivoissane ole toimintaa.
Muuramelaisilta puuttuu keskustelun taito
9
383
Vastaukset
- Aneemista touhua
Ei ole ei hyvä, kun liikkumiseen riittää toimintaa!
- systemi on alko
Aivoissa on toimintaa !yhtä paljon niinkuin muissakin suomalaisissa,ne on niitä geenejä.
- 14+14
Muuramelaisilla on muutakin tekemistä kuin roikkua netissä
- vaiettu asia
Muuramessa hyvä asua ja yrittää mutta puhua ei saa
- hotakka
Ainakin Mannin terassi hiljenee kun joku puheissa ollut ihminen kävelee ohi. Kyllä Muuramessa puhutaan, ainakin paskaa.
- HyhHyh
Avaaja väänsi SONTAA julkiselle palstalle. :((
- Lekavasaramies
Mua panettaa kovasti, olisko Muuramessa vosua tarjolla
- tuli_mieleen
Ja mistähän päin Suomea sinä sen keskustelun taidon löydät?
- Avoimuus
Muuramessa joo oon kans huomannut ei paljoo ihmiset juttele.
Hämeessä päin ihmiset puheliaampia,mut kyllä täälläkin alkaa sitten juttelua tulee kun vaan alkaa itse puhumaan.
Huomaa että sellaset jotka on muualta tulleita puhuvat enemmän sama puhumattomuus on havaittavissa jopa Jyväskylässäkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.575479- 934327
Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.3752574Ovatko naiset lopettaneet sen vähäisenkin vaivannäön Tinderissa?
Meinaan vaan profiileja selatessa nykyään valtaosalla ei ole minkäänlaista kirjoitettua tekstiä siellä. Juuri ja juuri s711088Suomi vietiin Natoon väärin perustein. Viides artikla on hölynpölyä. Yksin jäämme.
Kuka vielä uskoo, että viides artikla takaa Suomelle avun, jos Suomeen hyökätään. Liikuttavasti täällä on uskottu ja ved3301038- 61843
Sydämeni on sinun luona
Koko ajan. Oli ympärilläni ketä oli niin sinä olet vain ajatuksissa ja tunteissa. En halua muiden kosketusta kuin sinun46816- 28813
Trump ja Venäjä
Huomasitteko muuten... Käytännössä ainoat valtiot, joille Trump EI eilen asettanut typeriä tariffejaan, olivat Venäjä ja102789Jatkuva stressitila
On sinun vuoksesi kun en tiedä missä mennään mutta tunteeni tiedän ainoastaan52779