"kadonneet" hahmot

Finduilas

Nyt kun täällä on otettu leffat puheeksi, kysyisin, kenet olisit halunnut nähdä TSH- elokuvissa (tarkoitan, minkä hahmon)? Vaikka kysymys onkin leffa- aiheinen, toivoisin silti kinnostusta...

Itse olisin halunnut elokuvaan Glorfindelin. Minusta hänessä oli jotain säkenöivää kirjaa lukiessani...rooli ei olisi tosin ollut kovin suuri...

17

1794

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • -Elwing-

      Halunnut nähdä Tom Bombadilin... hän on jotenkin...noh, kiinnostava hahmo. Harmitti aika paljon,että hänestä ei puhuttu sanaakaan...

      • Iltatähti-91(ex.Arwen91)

        Minä olisin halunnut nähdä leffoissa myöskin hauskan Bombadilimme, muutenkin on ärsyttävää, kun Pippin ja Merri puhuvat Kahdessa Tornissa siitä, kuin eivät olisivatkaan nähneet sitä.(Vanhaa Metsää tai Tomia)
        Pah.Törkeää...
        Mutta yksi hahmoista olisi ollut Fredde, eli Pulla Bolger. (Fredegar Bolger, miten vain).
        Ja rasittavaa myös, että Gloinia ei ollut Rivendellissä.
        Eipä sen enempää.


      • Queen
        Iltatähti-91(ex.Arwen91) kirjoitti:

        Minä olisin halunnut nähdä leffoissa myöskin hauskan Bombadilimme, muutenkin on ärsyttävää, kun Pippin ja Merri puhuvat Kahdessa Tornissa siitä, kuin eivät olisivatkaan nähneet sitä.(Vanhaa Metsää tai Tomia)
        Pah.Törkeää...
        Mutta yksi hahmoista olisi ollut Fredde, eli Pulla Bolger. (Fredegar Bolger, miten vain).
        Ja rasittavaa myös, että Gloinia ei ollut Rivendellissä.
        Eipä sen enempää.

        ...olla, että pidennetyssä versiossa oli Bolger, mutta hän ei tosin sanonut mitään. Silloin oli Bilbon synttärit ja hän sanoi jotain: "Tervetuloa Bolger"...


      • Mulan

        ...Olisin halunnut nähdä Tomin vaimon. Hän minua kiinnosti


      • elanor
        Iltatähti-91(ex.Arwen91) kirjoitti:

        Minä olisin halunnut nähdä leffoissa myöskin hauskan Bombadilimme, muutenkin on ärsyttävää, kun Pippin ja Merri puhuvat Kahdessa Tornissa siitä, kuin eivät olisivatkaan nähneet sitä.(Vanhaa Metsää tai Tomia)
        Pah.Törkeää...
        Mutta yksi hahmoista olisi ollut Fredde, eli Pulla Bolger. (Fredegar Bolger, miten vain).
        Ja rasittavaa myös, että Gloinia ei ollut Rivendellissä.
        Eipä sen enempää.

        Aianki mmun käsityksen mukaan Gloin oli rivendellissä. Vanha valkohapsinen kääpiömies näkyy siinä kohdassa kun Gimlikin tulee paikalle. Ei vaan sano mitään...


      • Jawetus

        Kuva Herra Bombadilista löytyy leffaa käsittelevältä sivustolta.

        http://www.tuckborough.net/otherbeings.html#Tom Bombadil

        Ja kuva on sen näköinen, kuin olisi leffasta?!?

        Olisikohan tulossa johonkin kymmenvuotis juhlaekstraan? Onhan turha kuvitella, että tarun filmaaminen lopetetaan tähän.

        Pieniä, kansan eniten haluamia jaksoja varmasti liitetään leffaan, jotta päästään taas rahastamaan.


    • Black´s widow

      Joo. Elladan ja Elohir olisi saanut olla enemmän mukana äksönissä.

      • Finduilas

        Elrondin pojat olisi myös ollut mukava nähdä elokuvassa...


      • Iltatähti-91 (ex.Arwen91)
        Finduilas kirjoitti:

        Elrondin pojat olisi myös ollut mukava nähdä elokuvassa...

        Tuolata sivustolta Radagast olisi ihan sopiva, mutta Tom
        -ehei.


      • Silmarien
        Finduilas kirjoitti:

        Elrondin pojat olisi myös ollut mukava nähdä elokuvassa...

        Elrondin pojat, Bombadil, Kultamarja ja Glorfindel.


      • samwise
        Finduilas kirjoitti:

        Elrondin pojat olisi myös ollut mukava nähdä elokuvassa...

        nehän on siinä....


      • jawetus
        samwise kirjoitti:

        nehän on siinä....

        Mä en ainakaan muista. Dementian ensioireita varmaan... ;-)

        ****

        Mun mielestäni Elrondin poikien rooli ei ollut kovin merkittävä TSH:ssa. He olivat lähinnä pohjoisen samoojien ystäviä ja liikkuivat heidän porukoissaan jossain Eriadorin saloilla Sumuvuorten laaksoissa.

        Mikäli nytkään muistan oikein, niin he osallistuivat TSH:ssa Dunedainin kanssa Ämyrilinnan taisteluun.

        Seurasivatko he Aragornia kuolleiden kulkuteille pohjoisen samoojien kanssa, en muista.

        Mikäli näin oli, he osallistuivat siis myös Pelennorin kentän taisteluun ja ehkä lähtivät myös mukaan Mustalle Portille.

        Pitäis varmaan lukea jälleen kerran nuo taistelujaksot. Musta ne ovat vaan hemmetin tylsää luettavaa.


      • Nimloth
        jawetus kirjoitti:

        Mä en ainakaan muista. Dementian ensioireita varmaan... ;-)

        ****

        Mun mielestäni Elrondin poikien rooli ei ollut kovin merkittävä TSH:ssa. He olivat lähinnä pohjoisen samoojien ystäviä ja liikkuivat heidän porukoissaan jossain Eriadorin saloilla Sumuvuorten laaksoissa.

        Mikäli nytkään muistan oikein, niin he osallistuivat TSH:ssa Dunedainin kanssa Ämyrilinnan taisteluun.

        Seurasivatko he Aragornia kuolleiden kulkuteille pohjoisen samoojien kanssa, en muista.

        Mikäli näin oli, he osallistuivat siis myös Pelennorin kentän taisteluun ja ehkä lähtivät myös mukaan Mustalle Portille.

        Pitäis varmaan lukea jälleen kerran nuo taistelujaksot. Musta ne ovat vaan hemmetin tylsää luettavaa.

        Elrondin pojat olivat mukana kuolleiden kulkuteillä ja Pelennorin kentän taistelussa (siis kirjassa)...


      • samwise
        Nimloth kirjoitti:

        Elrondin pojat olivat mukana kuolleiden kulkuteillä ja Pelennorin kentän taistelussa (siis kirjassa)...

        ne on fotr:in pidennetyssä(elrondin neuvonpidossa ja kun saattue lähtee rivendelistä..),ne on myös tavallisen fotr:in neuvonpidossa....mun mielestä ne 2 aragornin vieressä olevaa on elrondin poikia...
        vaikka ei niillä oo kyllä kauheen isot roolit...


    • Meliel

      ainaki Thranduilin...olisivat voinu näyttää ku kerran on Legolasin isä...vai oliko se minas tirithissä kun aragornista tuli kuningas?

      • Nimloth

        Thranduil oli enemmän "esillä" Hobitissa, en muista, että hänestä olisi niin paljoa mainittu TSH:ssa, vain niistä taisteluista, jota hänen valtakunnasaan käytiin...tosin lukemisesta on jo vuoden verran aikaa, joten muistini on voinut tehdä tepposet... =)


      • Iluvatar
        Nimloth kirjoitti:

        Thranduil oli enemmän "esillä" Hobitissa, en muista, että hänestä olisi niin paljoa mainittu TSH:ssa, vain niistä taisteluista, jota hänen valtakunnasaan käytiin...tosin lukemisesta on jo vuoden verran aikaa, joten muistini on voinut tehdä tepposet... =)

        se siinä Elrondin vasemalla puolella susta kattotuna. no mä haluisin nähä Tomin, koska sen olemus on kirjassa niin hauska

        "Tom Bombadil on hauska vanha tuttu,
        hänellä keltaiset saappaat ja kirkkaan sininen nuppu."


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      97
      2703
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2290
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2040
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      14
      1775
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1701
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      36
      1676
    7. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1676
    8. 92
      1602
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      129
      1467
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1284
    Aihe