Valitsin autokseni aikoinaan Toyotan, tuon menestyneen , luotettavan, kestävän ikiliikkujan. Eikä ole tarvinut katua. Kaikki toimineet luotettavasti. Nyt viime vuoden Avensis kaikilla tarvittavilla herkuilla.
Siinäpä palstan vakio kohjoille vähän tuskanhikeä otsalle lisää sitikoiden, klonsvaakenien ja skeidojen vikojen kanssa tuskaillessa.
ilmoitus luonteinen..
10
128
Vastaukset
- Kaikilla herkuilla?
No heh, saakos siihen ostaa erikseen suuntavakavuudenkin? Vakiona sitä ei ainakaan ole.
- Tiedoksi vaan+++
Niin tein itsekin. Monia merkkejä omistaneena halusin taas
kerran kokeilla Toyotaa. Valinta oli Avensisfarkku- automaatti kaikilla
herkuilla. Sitä tyytyväisempi olen ollut mitä enemmän olen
ajellut. Erityisen tyytyväinen olen ollut auton luotettavuuteen ja
kohtuu alhaiseen kulutukseen vaikka on automaatti. Suuntavakavuudessakaan
ei uudessa Avessa ole moittimista. Työn jälki ja viimeistely tekee myös
laadukkaan vaikutuksen. Kuljettajan penkin säädöt voisivat olla paremmat.
ja perinteinen käsijarru kahvasta olisi minusta järkevämpi. Tosin en sitä
käytä kun automaatti lukitsee laatikon P-asennossa. En ole merkkiuskollinen
enkä yleensä osta kahta saman merkkistä peräkkäin Seuraava auto
saattaa olla vaikkapa VW, jos saavat luotettavuuden kuntoon ja pidemmän
takuun. Kaksi vuotta on auttamattoman vähän kun pisimmillään se voi
olla jo seitsemänkin vuotta.- Kerrohan meille
Paljonkos sillä Tojollasi on nyt ajettu, kun sitä luotettavuutta jo niin kehut?
- ilmoittaja ..
Kerrohan meille kirjoitti:
Paljonkos sillä Tojollasi on nyt ajettu, kun sitä luotettavuutta jo niin kehut?
Mittarissa nyt 80000km. Ei mitään vikaa. Huollossa käytetty vasta 11 kertaa.
- vihanne1
80000 ja huollossa käytetty 11 kertaa , no huh huh , itse en omalla autollani ollut käynyt noilla kilometreillä huollossa kuin 4 kertaa !!!!
- 3. huolto tulossa
Ja minä vasta kahdesti, vaikka kilometrejä on mittarissa 87300! Autoni ei tosin olekaan Toyota.
- tojomän
3. huolto tulossa kirjoitti:
Ja minä vasta kahdesti, vaikka kilometrejä on mittarissa 87300! Autoni ei tosin olekaan Toyota.
Avensikseni D4D huolto on 30000km välein ja öljyn vaihto 15000km välein, mikä on hyvä asia. Nimittäin minä, kun vaihtaisin öljyt Suomen olosuhteissa 15000km välein vaikka ei olisikaan huoltoohjelmassa. Nämä Long life öljyt kun on persiistä..Voivat jossain lauhkeessa ilmastossa jotenkuten toimiaakkin.
Ps. Kaikki Tojoni ovat pelaneet kuin ikiliikkujat ilman ainuttakaan ongelmaa. Se on sitä laatua. - Aika moni
tojomän kirjoitti:
Avensikseni D4D huolto on 30000km välein ja öljyn vaihto 15000km välein, mikä on hyvä asia. Nimittäin minä, kun vaihtaisin öljyt Suomen olosuhteissa 15000km välein vaikka ei olisikaan huoltoohjelmassa. Nämä Long life öljyt kun on persiistä..Voivat jossain lauhkeessa ilmastossa jotenkuten toimiaakkin.
Ps. Kaikki Tojoni ovat pelaneet kuin ikiliikkujat ilman ainuttakaan ongelmaa. Se on sitä laatua.vaihtaa öljyt juuri tuolla tavalla - riippumatta auton merkistä. Se on viisasta.
- Volkka Risti
Aika moni kirjoitti:
vaihtaa öljyt juuri tuolla tavalla - riippumatta auton merkistä. Se on viisasta.
Ennen kannattaa vaihtaa öljyjä kuin koko moottoria
- näinhän se aina...
tojomän kirjoitti:
Ps. Kaikki Tojoni ovat pelaneet kuin ikiliikkujat ilman ainuttakaan ongelmaa. Se on sitä laatua.Öljynvaihto ei ole huoltoa. Merkkiliikkeestä tulevat vielä vaihtamaan kotiin ja yön aikana tekevät homman ja lisäksi 10-14 muuta kohdetta, jotka kuuluvat Toyotan öljynvaihtohuoltoon.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh741933Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971673- 1471217
- 59688
- 198662
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6636- 54557
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako191553- 46498
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337462