Hei olen 13v tyttö jonka vanhemmat ovat eronnaat ja mietin kuinka kysyä vikkorahaa kun on huonot välit vanhempiin(äitiin)?
Kuinka te kysyitte?
Kuinka paljon rahaa saatte?
Onko 10-7€ viikossa liikaa heti alkuun...?
Ajattelin ostaa jotain koruja ja ehkä mennä leffaan ja kaikkea pientä että rahaa jaa säästöönkin(:
Kuinka kysyä vikkorahaa
8
163
Vastaukset
- TuntematonYstäväsi
Sano esim:
-iskä...saisinko viikkorahaa jos tekisin kotitöitä kun ajatteli ostaa kaikkea pientä?
-voitaisiinko ottaa viikkoraha käyttöön?
-saisinko viikkorahaa jos teen töitä?
Saan itse 5€ viikossa ja sen eteen pidän huoneeni siistinä,siivoan kissan hiekkalaatikon 2 kertaa,vien roskat,täytän ja tyhjennän tiskikoneen sekä joskus imuroin.
Tuo 10-7€ kuulostaa hyvälle ehkä alkuun 7€ ja sitten voit kysyä kymppiä jos homma toimii:) - kirjoitus virheesi...
Koitappa vaan sanoa että haluat viikkorahaa ja olet valmis tekemään töitä rahan eteen!
Voit myös kysyä että jos saat kokeesta 10 saisitko rahaa.
Ja kyllä 7-10€ on hyvä viikkoraha 13 vuotiaalle jos muistaa tehdä töitä! - KYSYrahaaa:D
Kun olin 14 tajusin haluavani viikkorahaa siinä sitten menin äidille puhumaan ja nyt tienaan sen 10€ viikossa ensin sain 5€ viikolta kannattaa sinunkin vain sanoa ja kyllä 7-10€ on hyvä jos vaikka imuroi,täyttää ja tyhjentää tiskikoneen ja vaikka puhdistaa ikkunatkin voi myös auttaa ruuanlaitossa ja kauppakassien kannossa!(:
- Ffhglhhövä
Kiitos vinkeistä menen heti kysymään kun äiti tulee töistä!
Onko 13vuotiaalle muita keinoja ansaita rahaa:)- keväääääät
Auta naapureita ja sukulaisia:)
- Ffhglhhövä
En tunne naapureitani paitsi tiedän osan olevan känniläisiä ja asun kerros talossa niin pihatöissä ei edes olisi voinut auttaa sekä sukulaiset asuvat kaukana enkä kehtaa tehdä kavereille töitä XD
kiitos kumminkin vinkistä:) - kultauusisofia
moi mulla menee silleen ku oon 14v ja koht 15 ja ku oon seiskal saanki seitsemän euroa mun papalta se korottuu aina ku meen eteenpäin luokkaa nii sen lukumäärän millä luokal oon :)) kannattaa kokeilla tätäkin keinoa :)
- hdhöfåajxh
10€ on mun vanhempien mielestä aika paljon saan viikossa 7€ eli euro päivää kohtaan
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1761725
- 108977
- 89849
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa19673- 51655
ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann41557Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m164513Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45508Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;191453- 26439