Kuinka kysyä vikkorahaa

Ffhglhhövä

Hei olen 13v tyttö jonka vanhemmat ovat eronnaat ja mietin kuinka kysyä vikkorahaa kun on huonot välit vanhempiin(äitiin)?
Kuinka te kysyitte?
Kuinka paljon rahaa saatte?
Onko 10-7€ viikossa liikaa heti alkuun...?
Ajattelin ostaa jotain koruja ja ehkä mennä leffaan ja kaikkea pientä että rahaa jaa säästöönkin(:

8

107

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • TuntematonYstäväsi

Sano esim:
      -iskä...saisinko viikkorahaa jos tekisin kotitöitä kun ajatteli ostaa kaikkea pientä?
      -voitaisiinko ottaa viikkoraha käyttöön?
      -saisinko viikkorahaa jos teen töitä?

Saan itse 5€ viikossa ja sen eteen pidän huoneeni siistinä,siivoan kissan hiekkalaatikon 2 kertaa,vien roskat,täytän ja tyhjennän tiskikoneen sekä joskus imuroin.
      Tuo 10-7€ kuulostaa hyvälle ehkä alkuun 7€ ja sitten voit kysyä kymppiä jos homma toimii:)

• kirjoitus virheesi...

Koitappa vaan sanoa että haluat viikkorahaa ja olet valmis tekemään töitä rahan eteen!
      Voit myös kysyä että jos saat kokeesta 10 saisitko rahaa.
      Ja kyllä 7-10€ on hyvä viikkoraha 13 vuotiaalle jos muistaa tehdä töitä!

• KYSYrahaaa:D

Kun olin 14 tajusin haluavani viikkorahaa siinä sitten menin äidille puhumaan ja nyt tienaan sen 10€ viikossa ensin sain 5€ viikolta kannattaa sinunkin vain sanoa ja kyllä 7-10€ on hyvä jos vaikka imuroi,täyttää ja tyhjentää tiskikoneen ja vaikka puhdistaa ikkunatkin voi myös auttaa ruuanlaitossa ja kauppakassien kannossa!(:

• Ffhglhhövä

Kiitos vinkeistä menen heti kysymään kun äiti tulee töistä!
      Onko 13vuotiaalle muita keinoja ansaita rahaa:)

• keväääääät

Auta naapureita ja sukulaisia:)

• Ffhglhhövä

En tunne naapureitani paitsi tiedän osan olevan känniläisiä ja asun kerros talossa niin pihatöissä ei edes olisi voinut auttaa sekä sukulaiset asuvat kaukana enkä kehtaa tehdä kavereille töitä XD
      kiitos kumminkin vinkistä:)

• kultauusisofia

moi mulla menee silleen ku oon 14v ja koht 15 ja ku oon seiskal saanki seitsemän euroa mun papalta se korottuu aina ku meen eteenpäin luokkaa nii sen lukumäärän millä luokal oon :)) kannattaa kokeilla tätäkin keinoa :)

• hdhöfåajxh

10€ on mun vanhempien mielestä aika paljon saan viikossa 7€ eli euro päivää kohtaan

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pääsiäisen terveiset kaivatullesi

kaivatullesi tähän alas 💕💕
      Ikävä
      209
      2769
    2. Yh:n pihalla aina eri auto

Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan
      Suomussalmi
      126
      2607
    3. En vittujakaan enää välitä sinusta nainen

Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.
      Ikävä
      76
      1718
    4. Exän käytös hämmentää (taas)

Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k
      Sinkut
      213
      1267
    5. Olet minua

vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va
      Ikävä
      60
      1245
    6. Milloin se sitten

On? Se oikea hetki kun kerrot sille naiselle mitä tunnet häntä kohtaan?
      Ikävä
      47
      1088
    7. Miksi sä olet jatkanut tätä näin pitkään?

Kerro tai vaikene iäksi
      Ikävä
      99
      1001
    8. Helena Koivun rikosrekisteri

Kasvaa. Tällä kertaa murtautuminen...😁
      Kotimaiset julkkisjuorut
      107
      821
    9. Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."

Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka
      Tv-sarjat
      6
      813
    10. Sä tiedät rakas

Mitä toivon. Olisit vain rohkea ❤️
      Ikävä
      46
      813
    Aihe