Moikka!
Etsin pikaisesti töitä ja olisin todella kiinnostunut lastenhoidosta. Itselläni on 3-vuotias poika, joten toivoisin että hän voisi olla mukana hoidossa ettei erikseen tarvitsisi laittaa häntä hoitoon ja samalla lapset saisivat toisistaan leikkikaverit. Olen 23-vuotias suomalainen nainen, olen iloinen ja joustava ja kanssani on helppo tulla toimeen. Etsin kokopäivä työtä ja pidempi aikaista paikkaa. Olen ollut nyt kotiäitinä viimeiset 3-vuotta joten lastenhoito on hallussa ja kokemusta riittää. Tykkään touhuta lasten kanssa, mutta osaan pitää myös tarvittavat rajat ja pelisäännöt. Kodintyöt onnistuu samalla ja ruuan laitto myös. Olisin valmis aloittamaan heti ja voin hoitaa lapsia sinun kotonasi tai minun luona tampereen multisillassa. Myös viikonloput ja illat onnistuu! Laitathan pikaisesti sähköpostia mikäli sinulla on tarvetta hyvälle ja fiksulle lastenhoitajalle. [email protected]
Ystävällisin kevät terkuin, Elisa
tässä hyvä lastenhoitaja Tampereelta!
Hoitajatampereelta
1
138
Vastaukset
- Kusi Kerttu
teetkö pimppikarvojen pidennyksiä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh422532Mansikkatiloilla hyväksikäytetään ukrainalaisia
Työolot ovat surkeita ja palkka kelvoton. https://yle.fi/a/74-201729423022172- 241920
- 241635
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta471556Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘251499- 441386
- 1001359
En ymmärrä käytöstäsi
Se on ollut eräänlaista hyväksikäyttöä. Että seura kyllä kelpaa palstan välityksellä silloin kun ei ole parempaakaan tek1391315- 361096