"Kukaan ei tule sinua kotoa hakemaan."

northwest1

Kulunut lause, joka ei pidä paikkaansa. Ainakaan omalta kohdaltani, koska haluan joskus toimia vastoin näitä harmaan massan ajatuksia.

Agenda on siis seuraava: Minä, vähän alle 30-vuotias nuori nainen, tulen hakemaan sinut kotoasi pk-seudulta. Jonnekin, vaikka kahville tai kävelylle. Olet yksinäinen ja umpikujassa, nainen tai mies. Itsekin olen yksinäinen. Älä turhaan mieti, olenko vastenmielinen hirviö, sillä sitä en todellakaan ole. Yksinäisyyteni syyt eivät ole ikävässä luonteessa tai huonossa ulkonäössä.

Annetaan yhteisömme masentuneille latteuksille kyytiä! En halua olla pelastajasi, mutta haluan olla yksilö.

148

7480

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hyvämiesparasmies

      Helppo on täällä luvata. Minäkin olen 28-vuotias komea mies ja tulen hakemaan sinut alle 30 vuotias nainen moottoripyöräni selkään ja ajan kanssasi auringon laskua katsomaan mikäli sellainen nyt sattuisi paistamaan. En ole yksilö vaan pelastajasi.

      • Sivusta lukija

        Vau!
        Kuulostaa ihan unelmieni prinssiltä uljaan ratsunsa kanssa ;)
        Missä päin Suomea asustat?

        PS..en ole ap. ketjun aloittaja


      • Urpo sie olet !


      • Ihminen ja ihminen

        Tästä päästään suoraan yksinäisyyden ytimeen eli ikään. Olen huomannut, että moni ihmissuhde kasahtaa siihen, että jomman kumman ikä on jommalle kummalle väärä. Tarkoitan nyt kaikenlaisia ihmissuhteita, en yksin naisen ja miehen kumppanuutta.

        Väitän, että yksinäisiä ei olisi nykyisessä määrin, kun kriteereitä hieman löysättäisiin. Ajatelkaa tätäkin motoristin tarjousta: kyydin saa täsmälleen saman ikäinen tai nuorempi. Miksei ihminen voi kohdata ihmistä rennolla otteella "katsotaan, mitä elämällä on tarjolla sinulle ja minulle, tässä ja nyt".


      • mai3

        mistäpäin olet? ja mikä olet luonteeltas?


      • hyvin tunnet
        ama70 kirjoitti:

        Urpo sie olet !

        Taidat tuntea hyvin kun on jo etunimikin tiedossa!


      • Sir Salaatto
        Sivusta lukija kirjoitti:

        Vau!
        Kuulostaa ihan unelmieni prinssiltä uljaan ratsunsa kanssa ;)
        Missä päin Suomea asustat?

        PS..en ole ap. ketjun aloittaja

        Hai argaari yhteiskunnassa tietenkin,missäs muualla luulisit?


      • Meitä on
        Sivusta lukija kirjoitti:

        Vau!
        Kuulostaa ihan unelmieni prinssiltä uljaan ratsunsa kanssa ;)
        Missä päin Suomea asustat?

        PS..en ole ap. ketjun aloittaja

        ympäri Suomea. Missäpäin itse majailet niin katsotaan. Nuorten naisten kanssa on yleensä mukava ajella, käydä vaikka pitsalla tai kesäkahviloissa ym. Joskus siitä on syntynyt jopa pikkuinen suhde jos kemiat kohtaavat.


      • Lady questionmark
        Sir Salaatto kirjoitti:

        Hai argaari yhteiskunnassa tietenkin,missäs muualla luulisit?

        MIkä ihmeen argaari yhteiskunta? Kerro miullekkiin...


      • Vau, kuulostaa liiankin hyvältä! :O


    • wwwwwwwwwwwww

      Ihanaa auttamisenhalua! Oikeastaan tuohon voisi myös lisätä, ettei sen umpikujassa olevan pidä miettiä miltä näyttää, hävetä syitä miksi on ajautunut tilanteeseensa!! Pääkaupunkiseudulla toimii vapaaehtoisryhmä, joka menee syrjäytyneen nuoren luokse kotiin, mut siinä kai jonkun täytyy ensin ilmoittaa hukassa olevasta tuttavastaan. Jospa edes yksi olisi rohkea ja ilmoittautuisi sulle. Sinähän en katso ikää, oli sitten nuori tai vanhempi......?

      En ole etsimääsi porukkaa, mut hieno ajatus.

      • 9+2

        Aloittajalla on todella kaunis ajatus,
        mutta ainakin pääkaupunkiseudulla toimii monia eri vapaaehtoistahoja, jotka jopa kouluttavat vapaaehtoisia. Myös Helsingin sotevirastolla on etsivä nuorisotyö, joka hakee syrjäytyneitä nuoria kotoaan johonkin harrastuksiin tai koulutukseen.

        Ei siis kannattaisi yksinään lähteä kalastamaan netissä, vaan ottaa yhteyttä johonkin paikalliseen seurakuntaan tai järjestöön. Yksinäisiä ihmisiä varmasti löytyy turvallisemmin.

        Kaikkea hyvää sinulle!


      • pääradan varrella
        9+2 kirjoitti:

        Aloittajalla on todella kaunis ajatus,
        mutta ainakin pääkaupunkiseudulla toimii monia eri vapaaehtoistahoja, jotka jopa kouluttavat vapaaehtoisia. Myös Helsingin sotevirastolla on etsivä nuorisotyö, joka hakee syrjäytyneitä nuoria kotoaan johonkin harrastuksiin tai koulutukseen.

        Ei siis kannattaisi yksinään lähteä kalastamaan netissä, vaan ottaa yhteyttä johonkin paikalliseen seurakuntaan tai järjestöön. Yksinäisiä ihmisiä varmasti löytyy turvallisemmin.

        Kaikkea hyvää sinulle!

        Minun mielestäni tuo on hieno ajatus, että ei siinä ole mitään vähäteltävää....
        Ei kaikki halua liittyä mihinkään ryhmään . Ryhmien lisäksi on tilausta myös näin kuin aloittaja ehdottaa.
        Minäkin olisin valmis kuten aloittajakin.....................vaikka olenkin jo eläkkeläis mummi. Pirteä sellainen. Tietenkin toivoisin että joka olisi kiinnostunut minun juttuseurastani tai kävelyseurastani toivoisin että olisit myös elämänkokemusta hankkinut eläkeläinen. Sukupuolella ei väliä.
        Meidän ikäisissäkin on paljon yksinäisiä.
        Mielenkiinnolla jäänkin odottamaan löytyykö lähtijöita kanssani kaffeele.
        Olen muualta muuttanut tänne pk-seudulle joten ystäväni ovat kaukana.


      • wwwwwwwwwwwww
        pääradan varrella kirjoitti:

        Minun mielestäni tuo on hieno ajatus, että ei siinä ole mitään vähäteltävää....
        Ei kaikki halua liittyä mihinkään ryhmään . Ryhmien lisäksi on tilausta myös näin kuin aloittaja ehdottaa.
        Minäkin olisin valmis kuten aloittajakin.....................vaikka olenkin jo eläkkeläis mummi. Pirteä sellainen. Tietenkin toivoisin että joka olisi kiinnostunut minun juttuseurastani tai kävelyseurastani toivoisin että olisit myös elämänkokemusta hankkinut eläkeläinen. Sukupuolella ei väliä.
        Meidän ikäisissäkin on paljon yksinäisiä.
        Mielenkiinnolla jäänkin odottamaan löytyykö lähtijöita kanssani kaffeele.
        Olen muualta muuttanut tänne pk-seudulle joten ystäväni ovat kaukana.

        Toivottavasti ap myös rohkeasti vastaat heille jotka ovat ilmoittautuneet!!! Siinähän sen sit näkee, ku tapaatte, vaik sit kaupungilla jos ei ny ihan ovelta uskalla mennä hakee, et tuleeko juttuun livessäki.

        Tuohon ikäasiaan voin sanoa omakohtaisesti, et hyvä ystäväni on mua n. 20v. vanhempi eli en tuijottele syntymätodistusta kun ystävystyn.


      • kxxffxh
        9+2 kirjoitti:

        Aloittajalla on todella kaunis ajatus,
        mutta ainakin pääkaupunkiseudulla toimii monia eri vapaaehtoistahoja, jotka jopa kouluttavat vapaaehtoisia. Myös Helsingin sotevirastolla on etsivä nuorisotyö, joka hakee syrjäytyneitä nuoria kotoaan johonkin harrastuksiin tai koulutukseen.

        Ei siis kannattaisi yksinään lähteä kalastamaan netissä, vaan ottaa yhteyttä johonkin paikalliseen seurakuntaan tai järjestöön. Yksinäisiä ihmisiä varmasti löytyy turvallisemmin.

        Kaikkea hyvää sinulle!

        "mutta ainakin pääkaupunkiseudulla toimii monia eri vapaaehtoistahoja, jotka jopa kouluttavat vapaaehtoisia. Myös Helsingin sotevirastolla on etsivä nuorisotyö, joka hakee syrjäytyneitä nuoria kotoaan johonkin harrastuksiin tai koulutukseen."

        Noissa auttamisryhmissä on vain yksi ongelma.

        Heidän toimijansa ovat ystävällisiä, mutta eivät ystäviä.

        Heillä on salassapitovelvollisuus, mutta se on yksisuuntainen, eikä siitä syystä nuo työntekijät tai vapaaehtoistoimijat paljasta mitään omasta elämästään. He ovat siis vain "maksullista seuraa" sanan varsinaisessa merkityksessä.

        Tietenkin tuo on parempaa kuin ei mitään, mutta kun kyse on nimenomaan ystävien puutteesta ja siitä johtuvasta yksinäisyydestä, sitä ei paranna se että ainoa ystävällinen henkilö on sellainen jonka yhteydet eivät auta ihmistä verkostoitumaan, eli löytämään uusia ystäviä uuden ystävällisen ihmisen avulla.

        Normaali ystäväsuhde sallii toisen elämän tuntemisen ja ystävä auttaa myös löytämään uusia ystäviä, ja nämä auttavat taas löytämään uusia ystäviä. Nämä vapaaehtoistoimijat, eli "ystävälliset ihmiset" eivät sitä voi tehdä koska heillä on vaitiolovelvollisuus joka estää heitä puhumasta muiden elämistä. Siksi he eivät auta muuhun kuin yksinäisen ihmisen seuranpuutteeseen, ja kun ystävällinen ihminen on lähtenyt, on ihminen taas yksin.


      • Menkää ja puhukaa
        pääradan varrella kirjoitti:

        Minun mielestäni tuo on hieno ajatus, että ei siinä ole mitään vähäteltävää....
        Ei kaikki halua liittyä mihinkään ryhmään . Ryhmien lisäksi on tilausta myös näin kuin aloittaja ehdottaa.
        Minäkin olisin valmis kuten aloittajakin.....................vaikka olenkin jo eläkkeläis mummi. Pirteä sellainen. Tietenkin toivoisin että joka olisi kiinnostunut minun juttuseurastani tai kävelyseurastani toivoisin että olisit myös elämänkokemusta hankkinut eläkeläinen. Sukupuolella ei väliä.
        Meidän ikäisissäkin on paljon yksinäisiä.
        Mielenkiinnolla jäänkin odottamaan löytyykö lähtijöita kanssani kaffeele.
        Olen muualta muuttanut tänne pk-seudulle joten ystäväni ovat kaukana.

        Hi,hi maalaisen on aivan mahdoton ymmärtää että pääkaupunkiseudulla on on noin paljon kyreeniläisiä joiden hartiolle on asetettu yksinäisyyden risti.


      • long loner
        kxxffxh kirjoitti:

        "mutta ainakin pääkaupunkiseudulla toimii monia eri vapaaehtoistahoja, jotka jopa kouluttavat vapaaehtoisia. Myös Helsingin sotevirastolla on etsivä nuorisotyö, joka hakee syrjäytyneitä nuoria kotoaan johonkin harrastuksiin tai koulutukseen."

        Noissa auttamisryhmissä on vain yksi ongelma.

        Heidän toimijansa ovat ystävällisiä, mutta eivät ystäviä.

        Heillä on salassapitovelvollisuus, mutta se on yksisuuntainen, eikä siitä syystä nuo työntekijät tai vapaaehtoistoimijat paljasta mitään omasta elämästään. He ovat siis vain "maksullista seuraa" sanan varsinaisessa merkityksessä.

        Tietenkin tuo on parempaa kuin ei mitään, mutta kun kyse on nimenomaan ystävien puutteesta ja siitä johtuvasta yksinäisyydestä, sitä ei paranna se että ainoa ystävällinen henkilö on sellainen jonka yhteydet eivät auta ihmistä verkostoitumaan, eli löytämään uusia ystäviä uuden ystävällisen ihmisen avulla.

        Normaali ystäväsuhde sallii toisen elämän tuntemisen ja ystävä auttaa myös löytämään uusia ystäviä, ja nämä auttavat taas löytämään uusia ystäviä. Nämä vapaaehtoistoimijat, eli "ystävälliset ihmiset" eivät sitä voi tehdä koska heillä on vaitiolovelvollisuus joka estää heitä puhumasta muiden elämistä. Siksi he eivät auta muuhun kuin yksinäisen ihmisen seuranpuutteeseen, ja kun ystävällinen ihminen on lähtenyt, on ihminen taas yksin.

        Eihän maksullinen ystävyys tarkoita suinkaan sitä, etteikö voisi ystävystyä siitä huolimatta. Sitä paitsi monella erakolla on sosiaaliset käytöstavat ja -säännöt hukassa, sillä erakoitunut voi olla töksähtelevä, ajattelematon, ehkä vähän kateellinenkin ja omien ajatustensa kanssa aika ehdoton. Siksi voi olla hyväkin harjoitella hyvää kaveruutta maksullisen seuran kanssa. Sillä tavalla saattaa nähdä itsessään ne piirteet, jotka karkoittavat muut pois.

        Tietysti ihmisellä itsellään on vastuuta omastakin käytöksestä. Se pitää vaan hyväksyä. Yhteiskunta ei voi auttaa kaikessa, mutta se voi tarjota palveluita, jotka voivat toimia oljenkorsina syrjäytymisuhan alla oleville tai yksinäisille.


    • suoraan oven taakse

      Itse olen mennyt monet kerran yksinäisen oven taakse! Tosin tätä on poikkeuksetta edeltänyt pieni tutustuminen netissä. Mutta mitään kuvia tms ei useinkaan ole vaihdettu, joten hyvin olisin voinut päätyä ties minkä sekopään ovelle. Näin ei kuitenkaan ikinä ole käynyt, vaan nuo tapaamiset ovat aina olleet antoisia. Miehiä sekä naisia olen tavannut tällä tavalla.

      • Minä en avaisi ovea tuntemattomalle naiselle. Vois soittaa ensin että tiedän varautua.


    • 18+5

      Ok, olen vähän alle 40-vuotias mies pk-seudulta. En ole missään umpikujassa, mutta olen liian yksinäinen. Pidän ainakin kävelystä ja keskustelusta. Milloin saavut? Ei itse asiassa tarvi tulla edes kotiovelle saakka vaan voidaan tavata vaikkapa Helsingin keskustassa.

    • ugliest

      " Älä turhaan mieti olenko vastenmielinen hirviö...yksinäisyyteni syyt eivät ole huonossa ulkonäössä." On aloittajalla pinnallinen maailmankatsomus.

      • ewttwttwt

        Älä ole katkera. Aloittaja on sitäpaitsi vasta 19-vuotias, ei sen ikäinen jokaisen sanansa syvällistä merkitystä vielä osaa arvioida.


      • ugliest
        ewttwttwt kirjoitti:

        Älä ole katkera. Aloittaja on sitäpaitsi vasta 19-vuotias, ei sen ikäinen jokaisen sanansa syvällistä merkitystä vielä osaa arvioida.

        Aloittaja: "minä, vähän alle 30 vuotias." En ole katkera, huomasin vain ajatusmaailman.


      • lipsahduksia meinaan
        ugliest kirjoitti:

        Aloittaja: "minä, vähän alle 30 vuotias." En ole katkera, huomasin vain ajatusmaailman.

        No näitä sattuu


      • northwest1

        Tuo on muunneltu lainaus, tekstissäni oli ihan tarkoituksella mainittu ensin luonteesta. Olennaistahan on kuitenkin se, miten itse itsensä kokee, ei niinkään se, voisiko jonkun palstaa lukevan mielestä olla vastenmielinen - pinnallisesti tai sitten ei. ("Yksinäisyyteni syyt eivät ole ikävässä luonteessa tai huonossa ulkonäössä.")

        Toki toivon, että mahdollisella vastaajalla olisi myös itsetuntoa jäljellä yksinäisyydestä huolimatta, koska en ole ammattiauttaja. Voin hakea kotiovelta mutta aivan pohjamudista en ketään pysty kaivamaan.

        Ja ikäni on huomattavasti lähemmäs 30 vuotta kuin 19.


      • kiinnostaisi Mutta
        northwest1 kirjoitti:

        Tuo on muunneltu lainaus, tekstissäni oli ihan tarkoituksella mainittu ensin luonteesta. Olennaistahan on kuitenkin se, miten itse itsensä kokee, ei niinkään se, voisiko jonkun palstaa lukevan mielestä olla vastenmielinen - pinnallisesti tai sitten ei. ("Yksinäisyyteni syyt eivät ole ikävässä luonteessa tai huonossa ulkonäössä.")

        Toki toivon, että mahdollisella vastaajalla olisi myös itsetuntoa jäljellä yksinäisyydestä huolimatta, koska en ole ammattiauttaja. Voin hakea kotiovelta mutta aivan pohjamudista en ketään pysty kaivamaan.

        Ja ikäni on huomattavasti lähemmäs 30 vuotta kuin 19.

        Paljonko se ikäsi tarkasti sitten on? "Vähän alle"; vuoden alle? Kaksi? Viikkoa vaille?


      • Derpy
        lipsahduksia meinaan kirjoitti:

        No näitä sattuu

        Mitä te selitätte? Aloittajahan kertoo vaan karkean totuuden. Tämä maailma on hyvin pinnallinen, jos ette ole sattuneet huomaamaan.


      • niinpä,

        Tottakai sillä on. Ihminen joka vihaa toisia, ilmaisee vihaa. Itse toivoisin, että kaikkien vapaaehtoistyössä olevien pitäisi esittää rikosrekisteriote ja jokaisen puljun ja hyväntekeväisyyskampanjan joka kerää rahaa, esittää kasvoillaan toimitusjohtaja julkisuuteen ja verotiliotteet. Minulla on paljon ystäviä, mutta kerran kun olin todella ahdistunut läheiseni syövän vuoksi ja oman elämäntilanteeni vuoksi, enkä halunnut kuormittaa omia ystäviäni vaikka mulla niitä aika paljon onkin, ajattelin, josko soittaisin mielenterveysliiton palvelevaan puhelimeen: en koskaan tehnyt sitä, koska olen antanut itseni ymmärtää, että siellä voi kuka tahansa toimia, enkä halua yksityisasioideni päätyvän mihinkään.

        Pelottava toi aloitus. Jos Suomi24 jatkaa etusivullaan tuolla linjalla, on todella ilmeisen laissa vaiennettu yhteiskunta tää Suomi kyseessä, jos rikolliset saa vapaasti netissä toimia, Suomi24-ylläpidon edes estämättä rikollista tai loukkaavaa viestintää.

        Onneksi sen voi arvata, että ei kukaan yksinäinen ihminen usko tuollaista moskaa. Tai kukaan muukaan. Itse kun ihmisrakas olen, toivoisin kaikilta harkintaa netissä, että ei kannata uskoa kaikkea, mitä netissä esitetään. Yksinäiset ihmiset lienevät usein kaikkein alttiimpia paatuneille huijareille, joita ei kenenkään yksinäisyyden parantaminen kiinnosta.


      • Röhon Svartzenbackka
        ewttwttwt kirjoitti:

        Älä ole katkera. Aloittaja on sitäpaitsi vasta 19-vuotias, ei sen ikäinen jokaisen sanansa syvällistä merkitystä vielä osaa arvioida.

        Poliisi ja Kuolema hakevat kotoakin. Eikö sitten ambulanssi? Se ajelee jo väärässä kaupungissa.


    • hienoaa4

      Mielestäni on hienoa pelastaa jonkun yksinäinen sielu, kunhan toinen ei ole aggressiivinen tai heti lääppimässä, you know.

    • Paska on jo housuis

      Ei nää luuserit halua ketään vierelleen. Haluaa vaan vinkua palstalla vuodesta toiseen.

      Pään hakkaamista seinään tuollainen.

      • lottamari<3

        Ketä nyt tuntematonta vierelleen haluaisi höh...no, ehkä raamattua voisi lukea yhdessä, mutta mitään muuta ei :)


    • arska kippeenä

      Mikähän se oli se tosijuttu männä vuosina yhdestä miehestä,
      tää ei nyt oikein taas sovi tähän aihepiiriin täysin, mutta olkoon.
      Netin kautta tutustui yhteen naiseen, hieman kinkympää touhua,
      sopivat sitten tapaamisesta, tarkoitus oli seksiä harjoittaa,
      käsirautatouhuja ja muuta.
      No mies meni sitten tämän oletetun naisen asunnolle tapaamiseen,
      siellä olikin vain tämän naisen miestuttu alkuun vastassa, tai ainakin
      niin esittäytyi.

      Mies sai kaikessa rauhassa kuulemma laitella itsensä valmiiksi,
      sängylle kahliutua käsirautoihin ja niin edelleen, tyttökaveri tulisi aivan
      kohta sitten siitä jatkamaan.
      No mies jäi yksin huoneeseen, teki työtä käskettyä ja kytki itsensä
      käsirautoihin ja jäi vartoomaan.

      Ei tullut tyttökaveria, ei, tuli tämä karvainen äijä ja raiskasi miesparan
      useampaan otteeseen, oli kahlittuna niihin käsirautoihin niin ei edes
      voinut mitään. Tää on muuten tosijuttu, oikeasti tapahtunut.

      Ehkä hieman kuitenkin kannattaisi jonkinlaista varovaisuutta
      noudattaa jos jonkun ventovieraan, entuudestaan tuntemattoman
      asuntoon lähtee tuosta vain, lyhyen nettituttavuuden perusteella.
      Netissä kuka tahansa voi tekeytyä keneksi tahansa.

      • lottamari<3

        Kamala tarina ja jos vielä tosi, niin voi huh,..miten pöljä voi ihminen olla tai niin seksin puutteessa, että noin ajattelemattomasti toimii..no, on niitä tietty kaikkea.

        Todellakin, hieman varovaisuutta. Ehkä raamattua sängyssä lukisin jonkun kanssa mutta en muuta :)


      • VAROVAISUUTTA!

        Siis juuri nääin! AINA pitää miettiä ketä ja mitä on menossa tapaamaan ja minne!
        Ja naisena varsinkin,olisin erittäin varovainen enkä menisi ketään koti ovelta hakemaan yhtään mihinkään.AINA pitää olla keskustassa,missä on muita ihmisiä.Eikä mielellään ekalla kerralla kenenkään kotia,edes sieltä keskustasta.


      • Ursulaan

        Tietenkin varovainen tulee olla. Mutta kyllä aloittaja tarkoitti sillä että käytäisiin kahvilla,, niin julkisia kahviloita. Minulle ei tullut mieleenkään että nyt menisi tuntemattoman kotiin kahville. Toisten mielikuvitus lentää kyllä erirataa.

        .


      • hmmh, jaaha?

        No toivottavasti tippui elinkautinen vankeusrangaistus raiskaripariskunnalle petosrikollisille nettihuijareille, jos tuo tarina on totta. Juuri siitä syystä identiteettirikollisuus pitäisi mielestäni VAKAVASTI kriminalisoida, koska tästä netistä ei kuitenkaan rikollisia pois saada, vaan ne paskaläntit kriminaalit valitettavasti käyttää samaa nettiä tavallisten rehellisten hyväntahtoisten rauhaa rakastavien ja lakia kunnioittavien ihmisten kanssa, jotka voivat joskus olla nettirikollisten vuoksi jopa vaarassa.

        Itse olen muuten aina ihmetellyt, että miksi rikolliset ei itseään sano homoiksi, kun eiks ne siellä vankiloissa ihan vapaaehtoisesti paina p*rseeseen omaakin sukupuoltaan, vaikka monet ovat olevinaan niin heteroa, niin heteroa ja vihaavat sekopäät esimerkiksi homoseksuaaleja.

        Tääkin ketju on laiton. Luin läpi ja meinasin oksentaa, että mitä tekstiä tässä on, paria normaalia viestiä lukuunottamatta. Ja nostettu vielä oikein Suomi24:n etusivulle, hyi h*lvetti. Ylläpito ei ilmeisesti poistata aloitusta, koska aloituksen laatinut k*sipää on muotoillut sentään aloitustekstin asiallisesti, vaikka tämä abstrakti "Yksinäisyys"- keskustelupalsta ei todellakaan ole mikään seuranhakufoorumi ja aloitus on jo sikäli asiaton, puhumattakaan laittomasta viestinnästä ketjussa.

        Enkä usko siihen, etteikö Suomi24:n ylläpito "ehtisi" lukemaan näitä palstojaan. Kun ne itse aina noita asiattomia aloituksia etusivulleen laittaa, niin ilmeisesti heidän linjavalintansa on (onko?), että viattomia nettilukijoita saa avoimesti pelotella tällaisen julkisen nimettömän keskustelupalstan avulla.

        Jos joku on yksinäinen, niin yhdellekään en suosittelisi netin kautta uusiin ihmisiin tutustumista. Itse en ainakaan koskaan uskaltaisi keskustelupalstojen kautta tutustua keneenkään, tai edes haluaisi. Asialliset netin seuranhakufoorumit ovat nimillä toimimisen paikkoja siten, että kaikki yhteisöjen jäsenet tuntevat ja tietävät toisensa sadan prosentin varmuudella. Facebookissakaan en ainakaan itse viitsinyt enää olla siksi,että sekin on täysin epämääräinen paikka, miltä osin en todellakaan välitä, että joidenkin teknisten asetusten vuoksi ulkopuoliset saisivat tietää mitään elämästäni.

        Ja jos netissä joku itsensä tiedetyksikin väitetty ottaa yhteyttä netin kautta, antaisin yksinäisille seuranhakijoille ehkä sen vinkin, että kannattaa ehdottomasti ensin varmistaa ja soittaa vaikka kyseiselle henkilölle, että onko henkilö ottanut yhteyttä, ennen kuin ainakaan menee tapaamaan ketään mihinkään. Toivon, että poliisi lukee tätä keskustelupalstaa ja ylipäätään koko tätä Suomi24-foorumia. Tällä foorumilla tunnutaan herjaavan ja pelottelevan ihmisiä siinä määrin, että ei kyllä pitkään enää tämä foorumi voi vedota siihen, etteikö heillä olisi mahdollisuutta palkata riittävästi henkilökuntaa tutkimaan palstakeskusteluja ja poistattamaan laittomat tai herjaavat sisällöt heti.

        Ihmettelen, että onko ne p*skapäät nettitoimijat kenties ylpeitäkin itsestään, jotka pelottelee vaikka minua lukijaa tällä foorumilla laittomilla teksteillä ja linkeillä.


    • haravaheppu

      En ole umpikujassa tai edes yksin, mutta vähän samanlaista ajatusta minäkin tarjosin; "tulisitko ulos leikkimään". Ei sellaiselle ollut oikein kysyntää.

      Tuntitolkulla yksin lenkkeillessä vaan tuli tarve saada jutella jonkun kanssa, ja tänne sitten päädyin kirjoittelemaan kun ei oikeata ihmistä löytynyt kenestäkään. Ne solmut joista piti saada puhua on avattu, eli voin todeta että kelpaan oikeinkin hyvin sellaisena kuin olen.

      Kupponen kahvia kyllä kelpaisi jonkun kanssa joka ei liity työkuvioihin tai olisi sukulainen. Vaan auttamisen iloa en voi tarjota, olen tavallinen ihminen.

    • Ei ole työkavereista lainkaan apua yksinäisyyteeni,koska juoruaminen on silloin taattu ympäri kyliä ei edes yleisellä tasollakaan voi työkaverille puhua mistään kun ollaan seläntakana juoruamassa puheistani.Yksinään ja vieläpä kotona on helppo, mutta yksinäistä olla.Työni teen vaikka hammasta purren mutta siihen jääkin sosiaalinen kanssakäyminen kodin ulkopuolella. Eläkää niin kuin minua ei olisikaan täällä.

    • vinkiks niinku joo

      Paras tapa päättää päivänsä on kupillisella hyvää kahvia.

    • ajatuksista tekoihin

      Tosi hienoa sinulta, arvostan! :)

    • Yksin oot sinä ihmin

      Kaunis ajatus, mutta valitettavasti provo.
      Minut pantiin alulle suunnilleen päivälleen 70 v sitten ja tiedän jo kokemuksesta, ettei tuollaisia ihmisiä ole. Sitten vasta minun ovelleni tullaan kun en yhtiövastikettani ja laskujani ole kuukausiin maksanut. Ja löydetään taas yksi muumio lisää.
      Tätähän tapahtuu jo Helsingissä viikottain ja muut paikkakunnat lisäksi. Uuden talon koneellinen ilmanvaihtokin vie hajut pois eikä kukaan kaipaa muutenkaan...

      • 8+4

        Kylläpäs on, esim. minusta aloittajan idea oli loistava, tekisin tuollaista vaikka heti itse jos pokka riittäisi. Eikä se ole pelkkää auttamishalua. Haluaahan siinä vaan saada seuraa toisesta ihmisestä jolla on sama ongelma kuin itsellä, yksinäisyys.


      • Yksin oot sinä ihmin

        aunis ajatus, mutta valitettavasti provo.
        Minut pantiin alulle suunnilleen päivälleen 70 v sitten ja tiedän jo kokemuksesta, ettei tuollaisia ihmisiä ole. Sitten vasta minun ovelleni tullaan kun en yhtiövastikettani ja laskujani ole kuukausiin maksanut. Ja löydetään taas yksi muumio lisää.
        Tätähän tapahtuu jo Helsingissä viikottain ja muut paikkakunnat lisäksi. Uuden talon koneellinen ilmanvaihtokin vie hajut pois eikä kukaan kaipaa muutenkaan...


    • escort-seura jees

      Paljon veloitat palveluksistasi?

    • Ideariina

      Voisiko joku nokkela väkertää tänne suomi24:ään Päiväkahvilan, jossa voisi etsiä omalta paikkakunnalta ihan vain kahvi-tai lenkkiseuraa? Ideana siis tavata VAIN julkisilla paikoilla ja VAIN kahvien/lenkkeilyn merkissä.

      • Hannu881

        Hyvä idea, mä haluaisin tutustua samanhenkisiin ihmisiin. Mulla on kyllä kavereita, mutta niiden kanssa kiinnostukset kohtaavat vain osittain, tai pääsääntöisesti eivät.
        Asustan Kanta-Hämeen alueella, olen v. 1981 syntynyt mies.


      • kahviseura1

        Mutta, Ideariina, chatissa on kaupunki-huonet missä voi piipahtaa ja etsiä lenkki- tai kahviseuraa... sinun kaupungista just! ;)


      • Ideariina
        kahviseura1 kirjoitti:

        Mutta, Ideariina, chatissa on kaupunki-huonet missä voi piipahtaa ja etsiä lenkki- tai kahviseuraa... sinun kaupungista just! ;)

        Joo, olen huomannut kaupunki-huoneet, mutta siellä usein ihan muuta hölinää kaupungin tapahtumiin yms. liittyen tai punaisella tullaan ehdottelemaan tuhmailuseuraa jne.
        Jos ois vain Päiväkahvila, ni tietäisi heti puheenaiheet ja aatokset.


      • Hieno ehdotus tuo päiväkahvila...todella hieno ...Haluaisin tulla mukaan vaikka perustamiskokoukseen.......
        Tallaiselle olisi tilausta ainakin suuremmilla paikkakunnilla kuten täällä pk-seudulla.
        Tietenkin tallaisella kahvilalla tulisi olla tuottoakin että sen pyörittäminen olisi kannattavaakin.
        Tästä kannattaisi järjästää IDEARIIHI, eiköhän laiteta toimeksi.?
        Unohtamatta tarkoitusta yksinäisyyden karkoitukseen.


      • Ideariina
        [email protected] kirjoitti:

        Hieno ehdotus tuo päiväkahvila...todella hieno ...Haluaisin tulla mukaan vaikka perustamiskokoukseen.......
        Tallaiselle olisi tilausta ainakin suuremmilla paikkakunnilla kuten täällä pk-seudulla.
        Tietenkin tallaisella kahvilalla tulisi olla tuottoakin että sen pyörittäminen olisi kannattavaakin.
        Tästä kannattaisi järjästää IDEARIIHI, eiköhän laiteta toimeksi.?
        Unohtamatta tarkoitusta yksinäisyyden karkoitukseen.

        Tarkoitin chat-huonetta, mutta toki, jokaiseen kaupunkiin vaan reteesti Päiväkahvila-niminen KAHVILA :D Siellä olisi sitten aina lenkki- tai kahviseuraa! Sen kun perustatte, idea on vapaa.
        Ystävätoimintaa onkin vapaaehtoisvoimin mm. SPR:llä pyörinyt paljon, mutta ihanaa, että tavan kansalaiset ilmoittavat olevansa valmiita tapaamaan ilman ikäviä taka-ajatuksia :D


    • repsurepsu

      Päiväkahvila-idea on hyvä. Samoin aloittajan viesti. Minutkin saa tulla hakemaan, elämässäni hyvin vähän ihmisiä. Puoliso jääkin kahden lähisukulaisen lisäksi ainoaksi jotka voin lähipiiriini kutsua kuuluvan.

    • Minäkin olen yksinäinen, ollut jo 27 vuotta, 24/7 olen yksin himassa ja hyvin pyyhkii, voi tätä ihanaa hiljaisuutta minun kämpässä kun ei ole ketään nalkuttamassa selän takana.

    • Kaljamahako?

      Viihtisivät edes ravintelis vaihtaa muutaman sanan mun kans edes muuten vaan... ihme tuppi suu naiset...

    • Pareeollayksin

      Toisaalta ihmisen on hyvä olla joskus yksinkin, esim muutaman vuoden..

      Se kasvattaa.. maailman näkemystä..

    • __alone__

      Moikka, voitko laittaa sun mailin vai modataankohan tosijutut pois?

    • Höh...

      Höpö höpö,ei ns. yksinäiset oo yxin oikeesti,on vaan niin ranttuja immeisiä,ettei kukaan kelpaa...tyhjää löpinää...

    • Juu...

      Päiväkahvila olis Yes...

    • otsikko: bullshit - ei maailma toimi näin. tämä on vain suomi24.fin provokaatio, niin kuin kaikki nämä keskustelunaiheet. ei kukaan sua kotoa hae, jos et ole riittävän kiinnostava/tärkeä/seksikäs henkilö ja silloin sua ei kotoa tartte edes hakee. oikeesti yksinäiset on oikeesti yksinäisiä eikä meitä kukaan kaipaa. silloin on paras opetella toimimaan yksin omassa maailmassa omine juttuineen. se kyllä toimii, sillä kaikki yksinäiset ei edes turhaa seuraa kaipaa. maailmassa kyllä riittää seurattavaa ihan yksinkin, ei siihen aina seuraa tarvita - vaikka mukavaahan se samoin ajattelevan kanssa toisaalta on. ainahan se toinen samoin ajatteleva jonkin ristiriitaisen ajatuksen kehään heittää...

      • Jamriver 2

        otsikko: bullshit - ei maailma toimi näin. tämä on vain suomi24.fin provokaatio, niin kuin kaikki nämä keskustelunaiheet. ei kukaan sua kotoa hae, jos et ole riittävän kiinnostava/tärkeä/seksikäs henkilö ja silloin sua ei kotoa tartte edes hakee. oikeesti yksinäiset on oikeesti yksinäisiä eikä meitä kukaan kaipaa. silloin on paras opetella toimimaan yksin omassa maailmassa omine juttuineen. se kyllä toimii, sillä kaikki yksinäiset ei edes turhaa seuraa kaipaa. maailmassa kyllä riittää seurattavaa ihan yksinkin, ei siihen aina seuraa tarvita - vaikka mukavaahan se samoin ajattelevan kanssa toisaalta on. ainahan se toinen samoin ajatteleva jonkin ristiriitaisen ajatuksen kehään heittää...


    • kiitos elämälle

      Vuosikymmeniä parisuhteessa olleena, voi todeta , voi tätä ihanaa hiljaisuutta, kun kukaan ei uhkaile ja hauku, eikä petä.

      • Jokilaakson teuvot

        Niin,jos miehet kohtelisivat naisiansa kuin lemmikkieläimiä niin Suomessa ei olisi lainkaan avioeroja.


    • m33v

      En voi muuta sanoa et sunlaisia ihmisiö suomi kaikpaa iiiiisot halit

    • Hieno ja kannatettava ajatus, ilman muuta. Masentuneet latteudet, ympäristö pursuaa niitä, ja omaa pää menee helposti kaikessa yksinäisyydessään siihen mukaan ja keksii lisää! Sille tosiaan täytyy laittaa stoppi, kevät ei ole masentuneiden latteuksien aikaa.

      Umpikujassa? Se vertauskuva on käynyt mielessä tosiaan lukemattomia kertoja, kun tilannetta on mielessään pyöritellyt. Jollain keinolla johonkin status quosta on päästävä eteenpäin. Itse olen vähän päälle 30-vuotias mies Helsingistä. Järkeä ja näkemystä on, luonne ei ikävä täälläkään, ulkonäössä ja tyylissäkään ei moitittavaa.

      Juuri tämän umpikuja-tunteen takia kävin juuri puolentoista tunnin kävelyllä. Vaikka sen yksin sainkin kulkea, se, kuten kävelyllä on tapana, helpotti hieman ja toi uusia ajatuksia, ideoita.

    • Hox!

      Haluaisin Ihmisen,jonka kanssa käydä lenkillä,salilla,käydä syömässä jne.,en kaipaa mitään sex-miestä...sais olla vaikka lihava,voisin saada sen hoikax,liikunnalla...olis musta jotain apuu...Ja kaverista olis kivaa seuraa...Help,miehiä kehiin :)))

    • northwest1

      Minun osaltani tämä ei ainakaan ole provo. Miksi olisi: en toimi täysin pyyteettömästi, jos hyödyn tästä jotenkin myös itse. Ja sitä kotoa hakemista ei - välttämättä - tarvitse käsittää aivan kirjaimellisesti, eiväthän kaikki edes halua kertoa kotiosoitettaan. Ymmärrän kyllä, että asiaan liittyy riskejä.

      Olen nyt rekisteröinyt käyttämäni nimimerkin, joten minuun voi ottaa myös yksityisesti yhteyttä.

      Olen hiukan pettynyt siihen, kuinka skeptinen mieliala täällä vallitsee. Toisaalta se on ihan ymmärrettävää. Kiitos kuitenkin teille monille asiaani uskoville. Jos voisin päättää, tapaamani ihmiset (ja toki muutkin) ottaisivat tämän haasteena toimia itse samoin edes yhtä yksinäistä ihmistä kohtaan. Näin lähtisivät isot rattaat pyörimään.

      • Debbie Depressive

        Masentuneet ihmiset ovat helposti epäluuloisia ja jopa aggressiivisia. Sillä ei ole niin väliä onko masennus johtanut yksinäisyyteen vai yksinäisyys masennukseen, lopulta jäljellä on vain se masennus. Ja koska siitä on tullut tuttua, jonkinlaisen turvan tarjoaa tuttuus sellaisenaan. Inhottaa ja ällöttää ajatellakaan mitään muutoksia elämään, ettei vain kävisi niin että juuri kun on innostunut ja iloinen, pudotetaan taas takaisin maanpinnalle ja mielellään vielä syvemmällekin.

        Se mitä masentunut ei jaksa on turha toivo. Ja se että "revitään" eestas, killutetaan kuin jojoa narussa.

        Ystävyys- ja mikä tahansa ihmissuhde voi pelottaa senkin vuoksi että uhkana on että siitä tulee tasapainoton. Jompikumpi vaatii toiselta enemmän kuin mitä hän itse antaa. "Vaatija" ei ehkä itsekään halua olla se vaativa osapuoli, mutta hän on niin raskas persoonallisuus että liian symppis ja emppis ei hänen kanssaan kauaa jaksa.

        Itsesuojelusta negatiivisuudessa vain on kyse, ehkä jopa toisen ihmisen suojelusta omalta itseltä.


    • Savon erakko

      Yksinäisyys tappaa. Miehiä se tappaa nopeammin.

      No. Ei se elämän pituus ole mikään itseisarvo, varsinkaan yksinäiselle.

      Yksinäisellä on oltava rikas mielikuvitus, tai kyky kestää puutuneisuutta - muuten tulee hulluksi.

      Välillä vtuttaa ankarasti koko elo, mutta toisinaan yksinäisyydessä näkee sen valopuolenkin. Varsinkin näin kesän korvalla kun voi tunkea kätensä multaan.

    • näin...

      Meitä ns, yksinäisiä on paljon,ehkä ollan vaan niin itsekkäitä,että parempi pysyä yxin...Juu,aina joku toisessa ärsyttää,ei voi mitää,kuka jaksaa,mitä???

      • savon erakko

        Ei se ole itsekkyydellä selitettävissä aina, vaikka sitä monesti laumaeläjien osalta tuputetaankin syyksi.

        Moni yksin eläjä on kokenut monesti katkeria pettymyksiä ja hyvin usein lisänä on vieläpä luonteen introverttiyttä ja jääräpäisyyttä.

        Kaikista ei ole 'tavikseksi', vaikka se 'taviksesta' voisikn pahalta kuulostaa näin sanottuna.

        Silti sitä mieskin kaipaa ihan rehdisti lämpöä toiselta ihmiseltä ajoittain, oli sitä vaikka miten 'erilainen'.

        Rakkaus on pirun keksintö ja empatia taas tulee avaruuden alkulähteestä.


    • saamaton2

      Hienoa northwest! Juuri sinunlaisia maailma tarvitsee! Kanna valoasi ylpeänä!

    • kaunis ajatus :)

    • nainen4

      Heips! Olen myös yksin asuva nainen. Minä olen yli 40vuotias nainen. Käyn työssä,olen ihan ok näköinen omasta mielestäni.

    • huhhahheijaas

      On se ny aika kummallista ku jos sanotaan että kukaan ei hae kotoa, niin ei kelpaa. Jos joku tarjoutuu hakemaan kotoa, niin ei kelpaa. Jos kehotetaan sitten olemaan yksin ku ei mikään kelpaa, ni ei kelpaa. Kyl vähän pitää peiliin katsoa jos ei ole ystäviä ja mikään tai kukaan ei kelpaa!

    • Ideariina

      Lämmin tämä ideasi, mutta eihän keskitytä kenenkään ulkonäköön? Come and be as you are :)

    • Ideariina

      Kovin lämmin ja ilostuttava tämä ideasi, mutta eihän keskitytä kenenkään ulkonäköön? Come and be as you are :)

    • Myötäeläminen.

      Mitä myötätunto on?

      Myötätunto on kykyä tunnistaa toisen kärsimys ymmärryksen kautta ja toimia toisen kärsimyksen vähentämiseksi.

      Helsinki Mission sivustolla voit testata oletko myötätuntoinen, klikkaa Haluatko testata, kuinka myötätuntoinen olet.

      http://www.helsinkimissio.fi/?sid=496
      ---------------

    • fallen861

      Vähänkö tulin hyvälle mielelle kun luin tuon aloituksen. Todella kiva ajatus. Toivottavasti ilahduttamasi ihminen ilahduttaa myös muita.

    • JKIOO

      NIIKKÖ

    • ikuisesti yksin.

      Ihme olis jos joku nainen tulis mun oven taa edes kerran tässä elämässä. Olen minä tuol ulkonakin ja baareissa pyörinyt mut ei kukaan ole halunnut tutustua koskaan.

    • dvadva

      Olen joskus itse ajatellut tehdä saman tapaisen aloituksen, mutta en ole saanut aikaiseksi.
      Nyt kun tämä keskustelu nostettiin tuonne ylös, niin pistää miettimään, että saakohan aloittajan nyt liikaa pyyntöjä tulla ovelta hakemaan. Ettei ehdi kaikkia toteuttamaan.

      Itse olen 28.vuotias mies pk-seuldulta, enkä yhtään pistäisi pahaksi jos AP, kerkeiäisi käydä minutkin ovelta hakemassa. :D

      • ikuisesti yksin

        No luuletko oikeesti et se menee jonkun ovelle. Naiset ei tosiaan tee sellaista. Ihan oman turvallisuuden takiakin kannataa tutustua vaikka polisiiaseman aulassa ensin. Mä en ainakaan ukso tollasiin feikki aloituksiin.


    • todhyva aloitus

      Kohta olen 58 v ja yksinäinen, vaikka naimisissa olenkin. Mies on paljon töissä - ja yhteiset tutut ei halua tulla illalla kylään, kun mies on poissa. Pitäisi löytää ystäviä, mutta kaikilla on perheet ja ystäväkiintiöt.

      Voisin käydä kahvilla, kirpparilla ja ihan missä vaan jonkun kanssa.
      Nuorikin nainen olisi tervetullutta seuraa.

    • alexanderg1

      Hei, yksilö.. täällä olisi toinen laisesti yksilö jonka arvot ja elämänkatsomus ei oikein kohtaa valtavirran kanssa koska valtavirta elää sosiaalisissa ehdottomuuksissaan eikä yksilöllistä sisältöä/samanhenkisyyttä henkisellä tasolla tahdo löytyä.

      Voisitko kuvitella laajentavasi reviirisiäsi tänne Tampereelle asti? :)

    • wesspe

      Hei

      En tiedä kuinka sinua tulisi lähestyä.Oletin, että profiilisi löytyisi, ja voisin lähettää yksityisviestin, mutta kai se täytyy sitten julkisesti kailottaa kaikille:)

      Minä olen yksinäinen, ja kaipaisin kovasti uutta seuraa, todella kovasti.

      Olen 32v. mies. Ja asustelen pohjois-haagassa.

      Ihmisenä olen sosiaalinen(usko tai älä:) ) , lämminsydäminen, luova, leikkisä, suvaitsevainen, syvällinen, eläin- ja lapsirakas pienen kissan omistaja.

      Harrastan teatteria, laulamista,soittamista, säveltämmistä, kuoroa,runoilua ja kokkailua. Voisi kuvitella, että harrastusteni kautta tapaan paljon ihmisiä, mutta näin ei kuitenkaan ole. Tai tapaan itseasiassa kyllä, mutta heillä on omat kiireiset elämänsä, eikä heillä ole halukkuutta olla ryhmäläisten kanssa tekemisissä harrastuksen ulkopuolella. Ja no monet harrastukseni ovat yksin nysväämistä.

      Paradoksaalista on myös se, että olen koulutukseltani sosiaalialalla ja olen myös opiskellut sosiaalista vahvistamista(syrjäytymisen ehkäisyä).Työssäni voimautan nuoria ja lapsia ja kehitän heidän sosiaalisia taitojaan, itsetuntemusta,itsearvostusta ym mitä hyvään yksilökehitykseen ja sosiaalisaatioon tarvitaan.
      Minulla on ollut joskus todella paljon ihmisiä elämässäni, mutta näin vanhemmiten, niitä on hyvin vaikeaa löytää lisää. Ja monet ihmiset elämässäni ovat vaihtaneet paikkakuntaa, maata, alkaneet perheellistymään ym. ja heidän elämänsä on kulkenut toisaalle....Minulla on myös aina ollut suurinosa ystävistäni naisia, ja joidenkin miehet eivät ole hyväksyneet naisellaan miespuolisia ystäviä.

      Olen.myös itse valmis auttamaan niitä, jotka kokevat itsensä yksinäiseksi.

    • en jaksanut lukea kaikkia vastauksia, mutta tohon ikäkysymykseen oma lisäys (mikä ei kyllä poikkea monen muun vastauksesta, onneksi löytyy muitakin samanhenkisiä)...
      en kanssa katso ikää kun ihanan ystävän löydän. =) olen 30-vuotias ja ystäväpiirissäni on niin 10 vuotta nuorempia kuin vanhempiakin, ja meillä kaikilla on ihan sama ajatusmaailma. ei se sitä ikää katso. kuin myös ex-anoppini ja eräs työkaverini (molemmat about 60v) on aivan ihania, nuorekkaita, rempseitä, ymmärtäväisiä ja toisia kunnioittavia ihmisiä.
      eikä tää rajotu vaan naisiin. moni vanhempi mies naureskelee mun kanssa sitä kun muut katsoo haavi auki että mitä nuori nainen ja vanha mies höpöttelee ja naureskelee yhdessä... miksei kaksi semmoista yksilöä voisi rupatella mukavia ilman mitään taka-ajatuksia kummankaan puolelta?? =)
      nauttikaa toistenne seurasta! kun kaipaatte juttuseuraa, tai joku tulee teille juttelemaan, älkää arvioiko toista ensiksi iän tai sukupuolen mukaan, kuunnelkaa mitä sillä toisella on sanottavaa. tiä kuinka hyvän ystävän siitä uudesta tuttavuudesta saatte... =)

    • ei vielä pyörätuolis

      Varsinais-Suomesta kun olisit.. Olisihan se mukavaa kun edes jonkun kanssa voisi kahvilla piipahtaa tai joku edes muistaisi. Kumma juttu kun terveys menee niin menee kaveritkin...

      • Missä päin Varsinais-Suomee? Ja Kuinka vanha? Ja mitä odotat? Ite asun Salon seudulla ja kahvitella voitaisiin Salossa.


    • wesspe

      Minä olen halukas ja valmis itse myös auttamaan yksinäisyydestä kärsiviä:)

      Olen hyvin suvaitsevainen, lämminsydäminen ja tulen toimeen mitä erinäisempien ihmisten kanssa hyvin. Minun on myös äärimmäisen helppoa mennä toisten ihmisten saappaisiin.

    • Suomi sosiaaliseksi?

      Olisi mahtavaa (myös) jos ihmiset omalla paikkakunnillaan järjestäisivät ikään tai sukupuoleen katsomatta kokoontumisen ja kiertäisivät kävellen kylän raitin läpi jutellen niitä näitä.

      Eli uskallan sanoa ja haastaa nyt väki liikkeelle omalla kunnalla laittamalla näkyvän sekä erikoisen pyynnön (kerää katseita ;) )

      Ihmiset koolle ja liikkumaan jokainen omassa tahdissa toki mutta tutustuen. Jotkut voisivat ottaa rauhallisen koiran mahdollisesti mukaan joka voi toimia ujoimmilla hyvänä jään murtajana -> herättää keskustelua.

      Never know voi tavata sen oikean samalla reissulla jos laittaa lähikuntiin myös ilmoa eli tapaamispaikaksi semmoinen mihin voi autotonkin tulla esim. pyörällä.

      Jos ottaisi sitten perinteeksi että kerran kuussa esim. väki kokoontuu jossain ja tapaa sekä tutustuu. Sanaa saisi levittää ja kyllä yllyttää jopa auton penkkejä kuluttavia nuorukaisia mukaan!

      Väki liikkeelle 2013. Tsemii kaikille

      • Suomi aktiiviseksi?

        Piti lisätä äskeiseen eli ilmoituskanavina voi käyttää sosiaalista media: twitter, facebook, keskustelufoorumit ym. missä vain ihmiset kohtaa ja keskustelee.

        Yleinen ja perinteinen tiedotuskanava: kaupan ilmoitustaulu ja lehtien palsta.

        Mun vanhemmat tapasivat aikanaan kylän tanssilavoilla eli kyllä seuraa löytyy kun reippaasti uskaltaa lähteä liikenteeseen tapahtumiin, harrastuksiin tai järjestää koirakko tapaamisia mitkä on jenkeissä hyvin suosittuja. Koiralliset ja koirattomat kohtaa juttelee, kohtaa ja katsoo tulevaan. Monelle nelijalkaisen seura tuo rauhoittavan ja rennon olotilan mikäli on tavat omaava koiruus kyseessä.

        Tapahtumia löytää:
        http://www.tapahtumainfo.fi/?ref=lomasuomi
        http://www.discoveringfinland.com/

        Nuoret ja vanhat liikkeelle:
        https://fi.mynextrun.com/run/Finland
        http://www.urheilutapahtumat.fi/
        http://hyvaterveys.fi/artikkelit/Harrastukset-pidentävät-ikää/415/

        Ilmaisia harrastuksia on luonnossa liikkuminen ja juoksu/kävely/pyöräily... Sekä googlella löytää oman paikkakunnan kerhot ja seurat eri lajeissa.

        Suloista on jos alottelija ja alottelija kohtaa lajissa tai joku söpötys tulee neuvomaan lajin pariin. ;)


    • yksinäinen.mies.

      Kaupan kassa sanoo mulle aina moi kun tulen kassalle. Siinä on mun kontaktit naisen kanssa viimeisn 5 vuoden aikana.

    • 66gt876t8b76

      jos joku tulee mun oven taakse hakemaan se on kutsumaton vieras

      saispa kerrankin olla ihan rauhassa, vaikka vuosi näin alkuun kiitos

    • missä kuljetYstäväin

      kuka tulee minun ystäväksi, minua hakemaan, olen yli seitenkymppinen, kävelen ja uin,
      mutta kotihommissa tarvin jo apua, jota kuitenkaa mulla ei ole,
      olis vaatehuoneen siivousta,
      puolison vaatteitten tarkastaminen ja hävittäminen, kun hän meni maman maille,
      ne voisi viedä kirpputorille myyntiin tai lahjottaa sopiville henkilöille,
      kaikessa pienessä tarvin apua, eli yhdessä tekemistä ,
      olisi kiva saada oikea hyvä ystävä, siis ihmis-suhde jossa molemmilla olisi mukava ja hauska olla,
      jokainen ihminen tarvii oman ystävän,
      mutta mistä niitä löytää ?

    • vesa.honkaheimo

      kuulostaa hyvältä kaipaisinkin uutta ystävää.

      • Erakoitumassa oleva mies

        Kyllä se niin on, ettei leski tai eronnut löydä enää ystävää toisesta sukupuolesta. Ainakin jos etsii uskovaa kaveria. Monilla naisilla on kissoja ja koiria useitakin ja he eivät niistä luovu miehen takia.
        Siis olkaatte sitten kaikessa rauhassa "naimisissa" lemmikkienne kanssa. Olkaa niin hyviä ja älkää etsikö mies-seuraa, tai ilmoittakaa että teillä jo on kaveri esimerkiksi kissa. Silloin me miehet tiedämme että jahas, hän onkin jo varattu.
        Yksin vaeltelen ja ihmettelen. Kissoille ja koirille tulee asettaa haittavero 100 euroa per/pärstä. Paskentelevat ja kuseskelevat pihamaat ja kissat kuopivat kukkapenkit piloille.


      • leski.nainen
        Erakoitumassa oleva mies kirjoitti:

        Kyllä se niin on, ettei leski tai eronnut löydä enää ystävää toisesta sukupuolesta. Ainakin jos etsii uskovaa kaveria. Monilla naisilla on kissoja ja koiria useitakin ja he eivät niistä luovu miehen takia.
        Siis olkaatte sitten kaikessa rauhassa "naimisissa" lemmikkienne kanssa. Olkaa niin hyviä ja älkää etsikö mies-seuraa, tai ilmoittakaa että teillä jo on kaveri esimerkiksi kissa. Silloin me miehet tiedämme että jahas, hän onkin jo varattu.
        Yksin vaeltelen ja ihmettelen. Kissoille ja koirille tulee asettaa haittavero 100 euroa per/pärstä. Paskentelevat ja kuseskelevat pihamaat ja kissat kuopivat kukkapenkit piloille.

        Et kai ole mustasukkainen lemmikille. Jos suhde on oikeessa balanssissa kyllä sinä olet naisen sydäämessä ykkös sijalla vaikka olisikin lemmikki. Ei lemmikki voi korvata täysin toisen ihmisen läsnäoloa yksinäisyyttä se helpottaa. Minä tässä kerään rohkeutta viedäkseni koira-ystävän piikille. Tulisitko sinä sit mulle ystäväksi .


    • Viikateapina saalistaa myös yksinäisiä yksilöitä ellet sitä jo tuolla käytännönelämänkokemuksella tiedä vaikka teoriaopintoja onkin kai
      taustalla?

    • masa651

      löytyiskö tuollaista yksinäistä tyttö lasta keskustelemaan kanssani täällä Forssan seudulla olen 65 yksinäinen mies juuri tänne muuttanut eikä ole vielä kaveria löytynyt,kuppiloissa en viihdy

    • kysyn vaan

      Onks masa651 pedofiili kun etsii tyttölasta? ei omaikäinen kelpaa vai?

    • Yksinäinen22

      Olen yksinäinen mutten umpikujassa, joten taidan olla väärä henkilö Sinulle !

    • banaanivan

      Minäkin olen yksinäinen ja kaipaisin enemmän kavereita/seuraa elämääni. Ikää minulla on 24 vuotta. Eikä se, että olen yksinäinen ole syynä, että minulla olisi huono luonne tai olisin ruma.

      Valmistuin 1 ½ vuotta sitten AMK:sta ja nyt olen ollut koko ajan työelämässä ja elämä alkanut käydä tylsäksi kun ei enää uusia ystäviä löydä. Useimmat vanhat kaverini on nykyään vakavassa parisuhteessa niin ei niitä enää kiinnosta tälläinen sinkkukaveri, jonka kanssa viettää aikaa bilettäen tai kahvilla kun kaikki aika niillä menee parisuhteen hoitamiseen. Eli hylätään se sinkkukaveri. Silloinhan ne aina pyysi näkemään ja hengaamaan yhdessä kun ne oli sinkkuja ja mä taas olin parisuhteessa, mutta halusin olla yhteydessä ystäviini parisuhteestani huolimatta.

      Monet ulkomaalaiset ovat sanoneet myös minulle, että suomalaisista on vaikea saada ystäviä, koska ne haluaa olla vain niissä omissa vanhoissa piireissään ja eivät ota uusi ihmisiä mukaan. Lisäksi harvoin pyytävät minnekää vapaa-ajalla. Aina pitää olla itse oma-aloitteinen ystävyyssuhteissa eikä siltikään auta. Tässäkö on se syy miksi suomessa on niin paljon yksinäisiä ihmisiä ja itsemurhatilastojen kärkimaissa?? Ymmärrettävää tietenkin on se, että täällä Suomessa erakoituu, koska täälllä on niin vähän ihmisiä ja metsää paljon.

      • yksinäinen sinkku

        Tämän olen myös omista ystävistäni huomannut. Kun parisuhde alkaa kaveruus loppuu. Onneksi on vielä niitä ystäviä jotka parisuhteesta huolimatta jaksavat tavata n. kolme kertaa vuodessa.


    • maantin

      MOIKKA (aloittaja,northwest1)!
      Mä oon todella kiinnostunut tarjoamastasi "palvelusta" JA hyvän tahdon eleestäsi..

      OTA MUHUN SUORAAN YHTEYTTÄ,niin lähetän sulle sitten yhteystietoni..


      *KUKU *

    • fdkgsöfk223

      Entä jos se TOINEN onkin vastenmielinen hirviö?
      Jonka kanssa et sinäkään vapaaehtoisesti oikein viihtyisi.

      Ei sillä, hieno ajatus.

      • samamies

        miten tämän nyt lempeästi sanoisi, mutta
        mieluiten ei hirviöitä (hiukan pinnallista, mutta anteeksi!). hirviöt voisi käydä suihkussa ja hommata muun ulkonäön meneväksi, että näyttää ihmiseltä :] tiedän että monen ihmisen vika on pinnallisesti sanottuna se ettei panosta yhtään ulkonäköönsä. pienellä vaivalla saa jo hyvää jälkeä melkein kenestä tahansa. hyvä itsetunto on yksi askel onnellisuuteen.


    • Olen yksinäinen. Täällä mis asun niin ei taida olla muita yksinäisiä. Aika hyvä saavutus siis olla kaupugin yksinäisin mies vaikka olen täällä 30 vuotta asunut.

    • Valbona

      En jaksa koko ketjua kahlata, mutta se mitä olen lukenut vahvistaa taas kerran mielikuvan jonka olen suomalaisista saanut: mieletön negatiivisuus!!!
      Jos jollakulla on toteuttamisen arvoinen idea, löytyy täältä heti sata muuta jotka on valmiina tyrmäämään sen heti kättelyssä: hah hah! Ei se kuitenkaan onnistu!!!
      Tuo sama toistuu kaikessa, ihan kaikessa.
      Joku tuolla sanoo jopa ettei kannata itse alkaa omatoimisesti näitä yksinäisiä etsiä, kun on olemassa se-ja-tuo ryhmä ja instanssi jossa toimii ihan KOULUTETTUJA vapaaehtoisystäviä!!!! Siis onko teillä kaikilla ihan virallisesti kolutetut ystävät??? eikö ystävä voi olla ihan kuka vaan, jonka kanssa on hyvä olla?? Vaikka sillä ei olisi sitä todistusta ja diplomia kourassa että tässä ollaan nyt ihan koulutettu olemaan ystävä!!!???
      Sinä ketjun aloittaja, toteuta rohkeasti ideasi jos joku uskaltautuu nyt sieltä loukostaan ilmottautua, kun sulla kai sitä koulutustakaan nyt ei ole.... vai onko?
      Itse en Suomessa asu, vaikka vanhemmat on suomalaisia. Käyn kyllä muutaman kerran vuodessa Suomessa, ja kieltämättä; olette te kyllä melkoisen outoa ja anteeksi nyt, jotenkin huvittavaa porukkaa. Itse en sinne koskaan halua muuttaa enkä voisi ajatella asua. En millään tajua teidän tapaanne ajatella ja käyttäytyä. Tämä keskustelu vahvisti kantaani taas lisää.

      • northwest1

        Ihan sopivasti vastauksia on tullut, kirjoittelen tänään ja huomenna takaisin. Yritän myös bongata tälle palstalle meiliosoitteensa jättäneet. Oma sähköpostini on muotoa [email protected]. Tänne rekisteröityneet voivat toki lähettää myös yksityisviestejä.

        Ilokseni huomasin, että muutama muukin oli ilmoittautunut halukkaaksi tapaamaan yksinäisiä.

        Minulla ei ole mitään "koulutusta ystäväksi", itsekin yksinäisenä ihmisenä pystyn tarjoamaan lähinnä vertaistukea. Tosin tarkoitus ei ole välttämättä pohtia tapaamisissa yksinäisyyttä, vaan jopa unohtaa se hetkeksi.


      • suomalaane11

        ihan mielenkiinnosta, missä asut?


      • northwest1
        suomalaane11 kirjoitti:

        ihan mielenkiinnosta, missä asut?

        Pk-seudulla ja sieltä myös etsin muita yksinäisiä. Ajelen ihan mielelläni eri paikkoihin kohtuullisella etäisyydellä, vaihtelu virkistää...


    • mybird

      Näin ajattelemalla,niinkuin ketjun aloittaja mietti,on ennenkin syntynyt/synnytetty ryhmiä.Milloin minkäkinlaiseen tarpeeseen.Osa lopahtaa innostuksen puutteeseen,mutta osa jatkaa toimintaansa,kasvaen.Joukkoon liittyy samanmielisiä.Hyvä keino,ja jalostaa kannattaa asiaa.Minua alkoi mietityttämään aiheena yksinäisyys pääkaupunkiseudulla.Itse asun haja-asutusalueella,jossa voi vierähtää päiväkausia,että ei näe ainuttakaan ihmistä,jollei mene vaikka kaupassa käymään.Olen kaikenlisäksi yksineläjä.Yksinäisyys ei välttämättä ole maantieteellistä vaan joskus se johtuu myös henkilön itsensä luonteesta,on sosiaalisempia ja vähemmän.Minulle asuinpaikkani on se huonoin vaihtoehto,koska olen kovin sosiaalinen.

    • Yksilöitä jokainen<3

      Ryhmät on myös siitä hyviä koska kaikki ei ole yhdistyksen alaisia vaan ihan tavan kansalaisten järjestämiä tapahtumia tai kerhoja -> ei koulutettuja vaan matti meikäläisiä!

      Hyviä puolia tapahtumissa ja ryhmissä:
      - tapaa useita ja erilaisia ihmisiä samanaikaisesti
      - ajatustenvaihtoa parhaimmillaan vilkkaassa puheensorinassa.
      - joustavuus voi lähteä jos ei seura miellytäkään ilman sen kummempaa.

      Miinuksia toki:
      - tunnelma tiivistyy tunnetusti ja sananharkkaa voi syntyä joka aiheuttaa tunnelman pilaamisen
      - aikataulutus / sijainti ongelmat
      - sisäpiiriys (joissakin ryhmissä)

      One-to-one tapaamiset
      - Ujokin pystyy helpommin tutustumaan kun on vain yksi tai kaksi ihmistä johon keskittyä
      - Helppo sijainti tai hakumahdollisuus
      - Syvällisyys
      - Joustoa useimmiten

      Miinus:
      - Vastassa ei olekaan kuvaileman kaltainen ihminen vaan päinvastaista.
      - Pelko mennä toisen luo tai ilman tuttua seuraa/katseita vieraan luo eli epävarmuus turvallisuudesta.
      - Moni on kasvatettu pienestä pitäen ottamaan kaveri mukaan tai mennä aluksi julkiselle paikalle / ilmoittaa tutulle menostaan koska vieraasta ei voi heti tietää.

      Tämän tarkoitus ei ollut tyrmätä ideoita vaan antaa näkökantaa ryhmistä sekä yksitäisistä tapaamisista. Puolensa kummassakin siis ja mikä sopii yhdelle ei käy toiselle. Tosi sosiaaliselle siis ryhmät voivat olla antoisia kun ujolle painajasmaisia.
      Ujolle one-to-one parhain ja hitaasti alkaa tapaamaan useampia ihmisiä.

    • kevatnurmi

      kukaan ei hae, vanhempaa naista jolla on pömppö vatsa ja liian isot rinnat ,maailma on hoikkien ja sirojen naisten ,vaikka tuoksuisi puhtaalta saa vain vähättelevän katseen

      • mentori69

        aloita liikunta ja ota tavoitteeksi paras mahdollinen sinä :] laihtua voi helpostu jo pelkästään kontrolloida syömistään. itse hankin myös vaa'an koska se motivoi koska pystyn vain hyppäämään vaa'alle ja näkemään tulokset numeroina!


    • ~northwest1

      Pk-seudulla ja sieltä myös etsin muita yksinäisiä. Ajelen ihan mielelläni eri paikkoihin kohtuullisella etäisyydellä, vaihtelu virkistää... haluan miessseuraa mukaani ja kinkyä seksiä miehiltä. Naiset älkööt vaivautuko.

      Toivoen, avaaja.

      • northwest1

        LOL, juuri tällaisten viestien takia rekisteröin tunnukseni ajoissa. En vastaa tähän ketjuun kirjautumatta.

        Etsin siis ihan vain kavereita, sukupuolella ei mitään merkitystä, koska vaihtelu tosiaan virkistää :)


    • opetteleva voimakas

      Ole minunkin uusi ystäväni. Olen lähestekkyt henkisyyttä ja tunnen olevani osa jotain suuremaa,

      OLetko kanssani samaa mieltä tästä runosta: 41. Synnin sana on Rajotus. Oi mies! Älä torju vaimoasi, jos hää tahtoo! Oi rakastaja, jos tahot, häivy! Ei oo mittää sijettä, mikä vois erotetut yhistee paitsi rakkaus: kaik muu on kirousta. Kirottu! Kirottu olokoon se aikakaus! Helevetti.

      Paras veri on kuun, kuukausittainen: sitten tuore lapsen veri, tai taivaan sotajoukon pisarat: sitten vihollisten; sitten papin tai palvojien: viimeiseksi jonkun pedon, ei väliä minkä.

      Olen haukkapäinen Hiljaisuuen & Väkevyyen Herra; nemysini peittää yön-sinisen taivaan.

      71. Terve! Te kaksoissoturit mualiman pilareien tykönä! Aikanne on pian käsillä.

      72. Olen Voiman Kaksois-Sauvan Herra; Coph Nian mahdin sauvan – mutta vasen käteni on tyhjä, sillä olen murskannut Universumin; & ei mittään jää.

      73. Liimaa arkit oikealta vasemmalle ja ylhäältä alas: sitten katso!

      74. Nimessäni kätketty ja ihana on loisto, kuten keskiyön aurinko on alati poika.

      75. Sanojen lopetus on Sana Abrahadabra.

      Lain Kirja on Kirjoitettu

      ja Kätketty.


      Juopukaa viineistä ja aineista oudoista. Niistä kerron profetalleni. Niistä ei teille harmia koidu.

    • Käsijokajormaaheilut

      Yksinäisyys on autuus. Liiallinen määrä ystäviä ja kavereita on vain haitaksi ja vaivaksi. Lopulta me emme ole koskaan yksin. Kyse on vain siitä osaammeko rakastaa itseämme.

    • TörmäsinNyrkkiin

      No hyvä että meet hakemaan kotoa hakemaan, ettei tarvi törmätä itseensä luottavan tosimiehen nyrkkiin. Niitähän tämä maa on täynnä !!!

      • TosiYstävä

        Minä ajattelin taas hakea lisää tosiystäviä kadulta ja perustaa haaremiin. Perheemme tarvii uusia jäseniä....


    • tosimies6

      Minulla on ollut paljon ystäviä ja olen vetänyt niitä kaikkia turpaan !!!

    • yksin olen minä

      Ei se aina ole aivan oma valinta, että on jäänyt kotiin.

      Yksinkertaisesti jokui asia on mennyt niin perseelleen, että ei enää viitsi olla aktiivinen ihminen ja lähteä ulos sen enempää kuin on pakko. Ja kyllä sitä silti on aika paljon liikkeellä, mutta piirit eivät sisällä mitään sellaista, että ketään tapaa sillä miellellä, että saisi ankkurin.

      Ja ainakin itselle on sanonut kaksi sairaanhoitajaa ilman keskusteluakin, että jaksaminen on rajoissaan......

      Ja pahinta on se, että joskus on tavannut sellaisen ihmisen joka tietämättä taustoja on jopa ehdottanut, eikä ihan pelkästään ehdottanut... ihan suoraan suhdettakin. Mutta mitäpä itseään munaamaan sen pahemmin.... kosto elää....

    • valinnanvapaus2

      Niin...

      Kyllä minä ainakin lähden kotoa milloin haluan, menen sinne takaisin milloin haluan ja teen siinä välissä mitä minua huvittaa, enkä todellakaan tiedä miksi minun pitäisi siinä välissä juosta hullujen perässä.

      Veikkaanpa vaan että suurin osa ihmisistä tekee juuri niinkuin minäkin !

      Ja mitä sitten, onko kotiin jääminen oma valinta vai ei. Jos se ei ole oma valinta niin osta uudet lukot tai ota netillä yhteys ihmisiin ja vaihda sen jälkeen uudet lukot !!!

      Sinun lisäksesi myös ovesi on tainnut mennä takalukkoon .--

    • Takalukko

      Eihän lukkoja voi vaihtaa, jos ovi on mennyt takalukkoon.
      Kyllä kyseessä on selvä hätätapaus.

      Ehdottaisin että soitat hätänumeroon !!!

    • 15+8

      Veikkaan ettemme koskaan tule lukemaan kokemuksia näistä tapaamisista. Mutta jos yksikin niistä tulee todeksi niin kertokaa täällä. Ilman henkilötietoja tietysti, ihan vain siksi että nähdään toimiko systeemi. Mieluiten uuden otsikon alle koska tämä ketju on jo tolkuttoman pitkä.

      • kitzeln

        Minä tapasin kerran yhden henkilön tätä kautta, mutta se jäi kertatapaamiseen. Ei siinä ollut erityistä nimettyä syytä, mutta ilmeisesti en ollut sitä mitä se toinen haki.

        Kun katselen ihmisiä työmatkalla tai kaupassa niin kyllä siellä osa on sellaisia joihin tutustuisi mieluusti, osa taas on sellaisia joita pidän liian erilaisena jotta syntyisi yhteenkuuluvuden tunnetta. Pelkkä hyvä tahto ei aina riitä, ja siksi jokin kirjeenvaihtotutustuminen ensin voisi olla hyvä konsti.

        Minä en tähän ilmoittautunut, en taida olla ihan sitä mitä aloittaja haki. Paitsi jos haku jatkuu ja jatkuu, silloin voin olla herra numero 42....


    • tahdon

      haloo haloo kuuleeko kukaan? onko siellä ketään? haloo

    • Ancheliina

      Yksinäisyys on ajoittain oikein mukavaa . Niin ja yksinhän ei kukaa ikuisesti haluaisi olla kuitenkaan.
      Mutta on se vaan totuus että naisen on tässä kuudessa kympissä vaikea löytää enää ketään . Useimmiten vain näyttää siltä että ollaan aivan eriplaneetoilla samanikäisten vapaiden miesten kanssa . Kun miehiä kiinnostaa vain nuoretnaiset ja seksi ja alkoholi eikä mikään yhdessä olo ja elämänasiat ja menemiset .
      Ei siis voi enää kohdata ketään sopivan ikäistä ja se on vain karutotuus tässä maassa ja varmaan useimmassa
      Kaikki pinnallisuus on nykyihmisille niin tärkeää eikä mikään muu . Siispä on vain nautittava yksinäisyydestä ja ystävien seurasta ja suuri ilo ja elämänpiristys ja touhuaminen on lapsenlapsien kanssa onneksi ja tietenkin mä harrastan kaikenlaista käsitöitä ja lukemisia ja tavallisia tv iltoja ja joskus jotain matkoja ja ulkoilua luonnossa . Ihanaa että on kesä tulossa se piristää vielä lisää .
      Joskus vain toivoisi että se kumppanikin olis olemassa

    • no eino

      mitä hittoa
      Lyhyt tarina
      5.5.2013 10:18
      0
      Sulje
      Sananvapauden periaatteisiin kuuluu tasapuolinen näkemysten esille tuonti.

      Koska poistetut jutut oli niin hyviä, kerrataan.

      Ylläolevia viestejä siirrettyjä muiden kanavien kautta levitettäväksi, kauan kesti, lesbot DDR systeemissä tiiviisti mukana.

      Pennut manipuloituja. Viharaivo, pelosta, alistuneiden reflektio. Pelkäävät että he eivät ole niitä, jotka hyväksyttäisiin , ja koska ovat tottuneet/sopeutuneet alistuskulttuuriin kyselemättä, pyrkivät pinnalle ryhmän mukana ja heitä miellyttämällä.

      Mukana olevat miehet ovat samanlaisia, voimaantuvat alistusfantasioinneistaan, koska ovat alistuvia luonteeltaan, ja pyrkivät pinnalle nauttien, että edes joku muu saa nyt olla siinä asemassa, pyrkivät vihalla hallitsemaan, kun eivät muuhun pysty ja teinityttöjen tavoin kokevat olevansa uhattuna.

      On normaalia teinivaiheessa haluta olla muiden silmissä miellyttävä, kauniskin, pärjäävä siinä ympäristössä missä vaikuttaa.

      On totta että varsinkin Suomen kulttuurissa nuoret pelkäävät paljon, ettei ole oikeanlaisia, hyväksyttyjä, ja tuo ryhmä käyttää tuota teinien ominaisuutta härskisti hyväksi, saaden heidät vähän väliä pelkoreaktioissaan viharaivoon.

      Ei ole normaalia edes aikuisten kuvitella, että olisi normaalia pelata tällä tavoin noilla mekanismeilla, ja kuvitella että aikuisten ihmisten tulisi kuulua reakoida tuollaisiin pyrkimyksiin nimittelemällä, eritelemällä ulkonäköä samalla tavalla miten teinit peloissaan keskenään, että sellainen olisi mitään muuta kuin härskiä yritystä aivopestä nuoria toimimaan ryhmäpaineessa heidän muokkaamien asenteiden mukaisesti.

      Jos joku tuossa ryhmän lietsonnassa on jotain muuta näkevinään, onneksi olkoon, olette jääneetvhenkisesti kypsymättömäksi, teini elämän mekanismeja noudattamaan.

      Aikuiset ihmiset jotka tuossa teinipillutason rinkissä vaikuttavat, pyrkivät esittämään sisäistä teinityttöyttään ja miehet/pojat omia alistuneisuuden pelkoreflektioita, joka jäänne siitä kun eivät ole kypsyneet aikuisuuteen. Uhoavat koska kuvittelevat, että joidenkin "kuuluu" olla heitä alempana ja heille saa tehdä tuntematta mitään omantunnontuskia mitä tahansa.

      Avuttomat, foban kaltaiset miehet voimaantuvat erityisesti naisille tai femiinisille miehille tehdyistä asioista, sillä takaraivossa on odotus maskuliinisuuden tuovan yliotteen tietynlaisista. He eivät raukkamaisuutensa takia pysty useinkaan puuttumaan asioihin, sillä he lähtökohtaisesti samastuvat maskuliinisuutensa vuoksi alentajiin, ja ryhmittyvät heidän joukkoon, vähätellen, ohipuhuen, vihastuen ihmisiin, koska he ovat kyvyttömiä puhumaan aikuisten ihmisten kanssa ja toisekseen, koska tollomaisuus estää heitä ymmärtämästä, ettei kaikilla miehillä ole sama psyyke kuin heillä, jotka vain "vähän" ylimielisesti suhtautuvat alempiinsa eli naisiin.

      Tuollaiset miehet ryhmittyvät peloissaan munalutkuttaja rinkeihin tuijottelemaan naisia, vähätellen pyrkien naureskelullaan saamaan itselleen kuvitelman siitä, että kun ovat ***** pitkällä lutkuttamassa pelkurit rinkissä toistensa munia, he olisivat jotenkin heitä ylempänä, parku siitä heille tulee jos heitä ei "arvosta" sillä ovathan he, niin mitä he ovat? Ovat jossain ammatissa, joku titteli, joku sos.ekonominen asema, usein pelkkien pyllyn nuolennan ja hyvä veli kerhon avulla saavutettuja, ihmisinä? Niin mitä?

      Ryhmässä mukana olevat tytöt naiset pyrkivät hetkeksi unohtamaan todellisuuden, ja fantasioimaan että nyt pysyvät pinnalla samaistuen alistusfantasioiviin miehiin.

      Selostaja mies leikkii teinityttöjen kanssa, pelaten teinimekanismeilla ja luulee, että aikuinen ihminen tulisi hyväksymään tuollaiset ihmiset kaverikseen, seurustelukumppaneikseen. Oikeasti, tuollaisia persepitkäläisiä, jotka haluavat fantasioida netissä, ja leikkiä teinityttöjen kanssa, niillä mekanismeilla pelaten ajaen samalla teinipilluasenteita. Kovat on kuvitelmat, tuollaisilla avuttomilla saastoilla.

      Sananvapaus, oikeus, oikeudentaju.

      Lyhyesti

    • kaksi N

      Poliisi kyllä tulee, jos saa jostakin löpöä. Et ole yksin!

    • 36.

      Tulkaa hakee mut pois täältä kotoo. Asun Turuus ja oon tosi yksinäinen.

    • Kyllä jos oikein yrittää, ovella on kohta kaksi valkotakkista kaappia valmiina vaikka kantamaan sut ulos.

    • E-savosta

      "Kukaan ei tule sinua kotoa hakemaan." kyllä totta.Olen aika kai enemmän yksin eli tapaan liian vähän kavereita,heillä on jo oma elämä.En ole ihan varma,että kuulunko yksinäisyyteen mutta viihdyn yksin oleminen kyllä vaikka välillä ei.Hengailen yksin paljon vaikka kaupungilla kyllä.Toistaiseksi tapaan joskus perheeni.Paras kaverini joskus onnistunut vetää minut pois kun etten jää yksin.Siksi en voinut kieltää.Siis olen jo yli 31-vuotias nainen ja tottuin olemaan yksin.Voi ehkä olla syystä:Heillä on liikaa kavereita joten ei haluaisi uusia kavereita tai ei huomio ihmisestä tai syrjätä ihmistä tai jotakin.En välitä luonteesta tai ulkonäöstä vaan millainen ihminen on.Minulla kaksi vanha koulukaverini en enää heidän kanssa tekemisissä,koska he aika ylimielisiä,omituisia ja ääliöitä.Mielestäni,että riippuu ihmisistä mihin sopisi joukkoon.Minulla jo paljon tuttuja(nimettömiä)kumminkin.Joskus olen epävarma heistä,että olenko heidän kaveriksi tai ei vaikka ei ehkä tarkoitettu kuin tuttavaksi.En ole bilettämässä,tapahtumissa ja sellaista 9 vuoteen koska ei se aikaa vielä kuin 1-2 vuotta odotusta kun koirien takia.
      Kavereita menee ja tulee,mutta jos menetän jonkun niin en pettynyt tai kadun mitään.Välitän ihmisistä vaikka joskus ei kannata välitä.
      Whatever happiness..

    • brechoanonym

      Mä toivoisin jotain tapaamista, jossa olis näitä kaverin tarpeessa olevia. Mulla tulee helposti nimittäin ahdistus kahden kesken, helpompi olla usein laumassa. Ja kun ensi tapaamisella kaikki olisi toisilleen tuntemattomia, niin olis helpompi tutustuakin, kun ihmiset ei olisi vielä omissa kuppikunnissaan.

    • Rx hexaus

      Valitettavasti se nyt vaan menee niin, että miesten on otettava riski ja lähestyttävä naisia. Ei muuten tule mistään mitään. Miehet kun on kotona ollessaan tuomittu ikuisiksi peräkammarin pojiksi. Edes kotoa lähteminen ei tuo seuraa http://pleieri.blogspot.com/2013/04/kiltin-perakammarin-pojan-ongelma.html tapaisille miehille. Naisia kyllä lähestytään ja varmasti joku voi koittaa kotoakin tulla hakemaan, jos viehättäviä on.

      • vanha ätmi

        Vaikuttaa aika hyvältä blogilta tuo linkistä löytyvä.


      • samaamieltä
        vanha ätmi kirjoitti:

        Vaikuttaa aika hyvältä blogilta tuo linkistä löytyvä.

        Loistava blogi. Kaikki tarpeellinen naisten iskemisestä.


      • samaamieltä
        vanha ätmi kirjoitti:

        Vaikuttaa aika hyvältä blogilta tuo linkistä löytyvä.

        Loistava blogi. Kaikki tarpeellinen naisten iskemisestä eikä mitään höpöhöpö p*askaa.


    • nettihirmu1

      Täysin merkityksetän otsikko netin aikakaudella, milloin treffejä sovitaan yleisesti netin kautta.

      Rauhaa vaan sinne kotielämään, jos sellaista kodistasi voi löytää. Aloittaja on keksinyt omasta mielikuvituksestaan ja haluaa jotenkin päteä, kun ei muutakaan osaa...

      • mielipidelinkki

        Ha ha ha... Hyvä Rx hexaus !

        Lähettämäsi linkkki oli netin mielipidekommentti mielipidepalstalta. Vastaavia kommentteja löytyy aina kun joku on 5 promillen humalassa.

        Viittaus juoppojen kirjoituksiin on kyllä surkeinta mitä tällä keskustelupalstalla on koskaan tapahtunut !!!

        Hyvää äitienpäivää vaan täysjärkisille äideille !!!


      • Rx hexaus
        mielipidelinkki kirjoitti:

        Ha ha ha... Hyvä Rx hexaus !

        Lähettämäsi linkkki oli netin mielipidekommentti mielipidepalstalta. Vastaavia kommentteja löytyy aina kun joku on 5 promillen humalassa.

        Viittaus juoppojen kirjoituksiin on kyllä surkeinta mitä tällä keskustelupalstalla on koskaan tapahtunut !!!

        Hyvää äitienpäivää vaan täysjärkisille äideille !!!

        Täh? Noinhan se menee. Miten joku humala tohon muka liittyy?


    • i sanomat
    • psykologi1

      Mistäs sä tiedät miten se menee. Suurimmat psykopaatit näköjään luulevat omaavan psykiatrin tiedot.

      Mielipidekommentti on täysin tunteenomaista ja siihen on liitetty kliseisiä ilmaisuja joille on koitettu antaa negatiivinen merkitys.

      Toimittaja Janne Kuura ei myöskään ole lääkäri vaan toimittaja, joka pyrkii tekemään jutuillaan rahaa keinolla millä hyvänsä.

      Sinä Rx Hexaus olet puolestaan pelkkä kusipää, joka yrittää kohottaa heikkoa itsetuntoaan herjaamalla toisia.

      • Rx Hexaus

      • psykologi1

    • Tälläistä kaivattaisiin enemmänkin. Asutaan vain väärällä puolen planeettaa.

    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      115
      9194
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      40
      2698
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      150
      2484
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      2019
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1766
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1560
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1527
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      10
      1458
    9. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      7
      1320
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1316
    Aihe