Mietteissään

Eliza

Maailman pyörteissä, niin monta on ihmeellistä asiaa.
On yksinäisyyttä, ja yhtä aikaa myös onnea..
Ihmisiä, jotka löytävät toisensa, ja sopivat yhteen kuin vakka ja kansi (vakat ja kannet)? ja lopsaus päälle ;-)

Ei edelliseen liittyen, mutta puhkesi runosuoni.. valitettavasti ei oma.

'En elä kylmästä rakkaudesta
tuulen riepottelemista unelmista.

'Minulle rakkaus ei ole vannomista,
vakuuttelua,
sitä ei voi pujottaa sormeen
eikä laittaa kaapin päälle.
Elämä itse on rakkaus minulle: suru, kaipaus
katse, kosketus.

5

470

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Arska

Ellu mietteissänsä...

(ottanu jottain)):)??

Arska

• 'Ellu'

..jotain, milloin mitäkin. Joskus enemmän, joskus vähemmän ;-)
        Ja silloin kun vähemmän, tulee näitä herkempiä mietintäkausia.
        Silloinkin kun Lontoossa jätit minut (en heti tiennyt että lopullisesti), olin juuri antamassa sinulle runoa..
        Silloin se jäi, laitan nyt ennen kuin sinusta tulee ukkomies. Vai oletko jo? Mutta koska olette niin sosiaalista väkeä, tuskin kukaan teistä pahastuu :-)

"Missä taivas kohtaa meren,
        missä sateenkaari koskettaa maata,
        siellä minä odotan sinua.
        Missä tuuli kuiskaa,
        missä uusi tähti syntyy,
        siellä olet sinä.
        Kaukana toisistamme,
        kuitenkin vain ajatuksen päässä.
        Astun sateenkaarelle,
        tule sinä tuulen mukana minua
        vastaan.

• Mumma

Rakkauteen tarvitaan ripaus rohkeutta.
      Tunnustettava itselleen rakkauden olemassa olo.
      Rakkautta ei voi vaatia.
      Itsekästä on pitää rakkautta kokonaan itsellään.
      Rakkautta on osattava myös luovuttaa.
      Rakkautta luovutettaessa se ei hupene, vaan lisääntyy.
      Rakkaus muuttaa elämän joko paremmaksi tai vaihtoehtoisesti riuduttavaksi.
      Rakkaus on ihmeellinen voima, se ei lopu koskaan, kohteet vaan saattavat muuttua.
      Rakkauden nälkää ei syömällä täytetä, se täyttyy itsestään.
      Rakkaus on suloinen suukko, lämmin katse, pehmeä kosketus.
      Rakkaus osaa myös sokaista, peittää järjen.
      Rakkautta on kaikkialla, kaikki eivät sitä huomaa.
      Rakkaus on kuin enkeli, kaikki eivät sitä tunnusta.
      Kuten edellisessä viitattiin, elämä itse on rakkaus.
      Hän antoi ainokaisen poikansa, jotta me saisimme iankaikkisen elämän =rakkaus.

Sorry, astuinkohan nyt liikaa uskonnon reviirille, alueelle jota en kovin hyvin tunne...
      tai kaikkihan me jollakin tapaa alueen tunnemme, mutta alueen kuokkiminen ja kaivaminen on jäänyt vähemmälle.

Tämä meidän "kolmiyhteinen" liittomme on kuitenkin tainut saada hiljaisen siunauksen,
      koska en ole huomannut kenenkään vielä närkästyneen eikä poikkipuolista sanaa lausuneen asiasta.

• Eliza

Olen aina ihaillut ihmisiä, jotka osaavat asetella kirjaimia/sanoja sellaiseen järjestykseen, että niitä on miellyttävä lukea!

Eikö ole sanontakin, että paras keino pidätellä toista on antaa hänen mennä?
        Ja vapaus rakkaudessakin on se juttu miksi tuo runo minuun kolahti. Enkä kuitenkaan tarkoita 'vapaata rakkautta' siinä mielessä, että olisi vapaus mennä kenen kanssa tahansa.

Niin paljon ajatuksia rakkaudesta kirjoitit, että kaikkien, jotka vielä kysyvät, mitä on rakkaus, pitäisi tuo lukea.
        Ehkä kysyjät sitten ovat niitä, jotka eivät sitä huomaa.

• Minoon meiltä
        Eliza kirjoitti:

Olen aina ihaillut ihmisiä, jotka osaavat asetella kirjaimia/sanoja sellaiseen järjestykseen, että niitä on miellyttävä lukea!

Eikö ole sanontakin, että paras keino pidätellä toista on antaa hänen mennä?
        Ja vapaus rakkaudessakin on se juttu miksi tuo runo minuun kolahti. Enkä kuitenkaan tarkoita 'vapaata rakkautta' siinä mielessä, että olisi vapaus mennä kenen kanssa tahansa.

Niin paljon ajatuksia rakkaudesta kirjoitit, että kaikkien, jotka vielä kysyvät, mitä on rakkaus, pitäisi tuo lukea.
        Ehkä kysyjät sitten ovat niitä, jotka eivät sitä huomaa.

Kattelemma eitiäpäin, mitä ihimiselle on luvattu seuraavaksi päiväksi. Elämmä tätä päivää ja orotamma huamista. Rakastamma, rakastelemma, sikiämmä...ja kualemma pois kun aika on täysi.

Sellaasta on ihimisen elämä täs krupis ja nupis...jokaanen elää sillä tairolla, jonka luoaja on hälle antanu..

Meirän tapaukses kolomestansa...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset

Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi
      Maailman menoa
      38
      3672
    2. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      28
      3232
    3. Jäikö meidän välit

Mielestäsi Kesken?
      Ikävä
      69
      2878
    4. Olisipa saanut sinuun

Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak
      Ikävä
      91
      2720
    5. Miks tän meidän

Rakkauden on pitänyt olla näin vaikeaa?
      Ikävä
      35
      1748
    6. Mitäs nyt sijoittajat?

Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no
      Maailman menoa
      81
      1699
    7. muista olla

VAROVAINEN! m
      Ikävä
      22
      1518
    8. Elän vastoin

Kaikkia arvoja kun en pysy sinusta erossa.
      Ikävä
      28
      1507
    9. Onneksi on edes yksi kuva

Susta mitä voin välillä ihastella ja kaipailla sua😔
      Ikävä
      28
      1478
    10. Olisitpa se hellä

Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k
      Ikävä
      23
      1474
    Aihe