Ilta-Sanomat on julkaissut kolme erillistä Tilastokeskuksen faktoihin perustuvaa selvitystä, joissa kaikissa Uurainen on ollut Keski-Suomen selvä ykkönen.
Uuraisilla on maakunnan onnellisimmat ihmiset, kunnalla on valoisin tulevaisuus ja viimeksi tulotaso, kuolleisuus ja työllisyystekijöihin perustuva selvitys sai Uuraisten kunnan ykköseksi Keski-Suomessa ja 34. koko maassa.
Puolueeton selvitys faktapohjalta on kiistaton.
Hieno juttu.
Uurainen edellä
Saara Suomesta
6
490
Vastaukset 6
- FaktatSuoriksi
Ts. Uuraisilla on maakunnan eniten uskovaiset eli vähiten älykkäät asukkaat.
- Tuutikki 10
... eli hyvään kuntaan olemme muuttaneet :)
- buuteri
Lestadiolaiset ovat ok väkeä.
- Salasarkasmia?
buuteri kirjoitti:
Lestadiolaiset ovat ok väkeä.
Kehottaisin kyllä tarkistuttamaan lääkityksen, jos olet oikeasti tuota mieltä.
- MummoMäessä
Vale, emävale, tilasto.
- vatun letut :D
P*ska paikka
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi3891387- 71788
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et37726Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri29664- 50642
- 44635
SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia
Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht378595- 63543
- 87517
kasariperjantai 2026
Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle21474