Logitech driving force gt ratti ei toimi

Jepu. Mun ratti ei pyöri ollenkaan. Kaikki muu siin toimii mut radallaki nii ei käänny mihinkään. GT valo ei pala jne. Kaikki johot yms on oikein laitettu. Onko laitteelle takuuta. VINKS PLEASE!!!!! Ratti on pari kuukautta vanha ja oon pitäny siitä huolta. Ei kai nuo nyt itsestään hajoo???
811918
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 8

Vanhimmat

Kaikki voi hajota tai olla hajoamatta oli sitten uusi tai vanha. Saitko kaupasta takuukuittia? Sillä saat korjautettua laitteen. Tai sitten uuden vastaavan.

Äänestä

Laitappa se erillinen 24V muuntaja seinään ja toinen pää rattiin niin alkaa rattikin pyörimään. Ilman tuota piuhaa toimii kyllä napit ja polkimet usbin välityksellä mutta ilman tuota lisävirtapiuhaa ei tuo ratti toimi.

Äänestä

Voiko joku kertoo mikä on vialla ja voiko mitenkää korjata kun mun logitech ratti ps2:lla ohjaa itse itseään eli kääntyilee itse kun ajan mutta jos on esim valikossa niin on tavallinen. Tämä on ainakin gran turismo 4 pelissä. Ja liittyy force feedbackiin.

Äänestä
  • Saitko vian korjattua ? Mulla ilmenee sama onglema ps4 ja Dirt4:ssa. Rattina Logitech g29

Äänestä

nyt narukäsi pikkupojat harrastakaa vähän liikuntaakin sen pelaamisen sijaan, ette jaksa kääntää enää edes sähkötehostettua ohjausta xD

Äänestä

Sama juttu mullaki

Äänestä

Niinmpä mulla on sama vika

Äänestä

Lienee ratin kääntötunnistimena toimiva potentiometri loppuunkulunut tai johtoja poikki.
Tässä remonttivideo Xboxin rattiohjaimesta jossa nämä viat:
https://www.youtube.com/watch?v=SSsiKH1kdVk

Äänestä

Kommentoi aloitusta

orava7 kirjoitti:

Jepu. Mun ratti ei pyöri ollenkaan. Kaikki muu siin toimii mut radallaki nii ei käänny mihinkään. GT valo ei pala jne. Kaikki johot yms on oikein laitettu. Onko laitteelle takuuta. VINKS PLEASE!!!!! Ratti on pari kuukautta vanha ja oon pitäny siitä huolta. Ei kai nuo nyt itsestään hajoo???

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu