Amatööri leipuri kaipaisi keittiöön pikku apulaista ja on ihan sekaisin yleiskone viidakossa. Etsin siis pientä peruskonetta joka saa mielyttää silmää. Onko malli kenties uusi, kun en löydä tästä mitään keskusteluita netissä? Kitchen aid on toinen vahva suosikkini. Kitchen aidista kyllä löytyy keskusteluita, mutta hinta on huomattavasti suurempi ja tehoa löytyy 300w. Kenwoodista potkua löytyy 500w. Tässä siis pulman isoin ongelma. Kenwoodissa kaikki olisi kohdillaan, mutta onko laite ihan susi? Kiitos suuresti sinulle, joka vastaat viestiini!
Kokemuksia yleiskone Kenwood kmix:istä? Kerro myös vastaavista!
Sippura
2
723
Vastaukset
- Leivontaa
Meillä on Kenwoodin K-Mix kone ja emäntä tykkää siitä. Kakut saa vaahdotettua ja pullataikinan tehtyä hyvin. Tehot riittää hyvin.
Ollaan oikein tyytyväisiä koneeseen. - Taikina tiinu
Ostin Bosch yleiskoneen,ihan edullinen ,mutta eipä tuolle ole käyttöä...
Näppärän kokoinen ,mahtuu alatason laatikkoon. Annan sen pois ja ostan sellaisen pikku systeemin ,missä sähkövatkain telineessä pyörittää kulhoa,sillä kakkutaikinat pyöräytän
Pullataikinat käsin,siihen ei konetta tarvi.
Paha äänisiä pakkaa oleen nuo isommat yleiskoneet..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 937968
- 403812
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021896- 241240
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html321093Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,281033Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53837Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia10810Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31802Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60749