Nyt tarvittais kiperästi apua...Olisimme hankkimassa Suomen pystykorvan NARTTU pentua, mutta mistään ei tunnu löytyvän...Aiemmin minulla on ollut pystykorva metsästyskäytössä, joten samaan käyttötarkoitukseen on uusi hakusessa...Lintuhaukkukokeisiin olisin mielelläni menossa sekä näyttelytkin kiinnostaisivat..Liikumme muutenkin paljon luonnossa lenkkeilyn, kalastuksen ja metsästyksen parissa, sekä marjassa ja sienessä, joten koira saisi myöskin liikuntaa paljon! Pennun pitäisi olla hyvistä vanhemmista mieluiten pentujen arvioitu epiluku max. noin 70, sekä vanhemmilla pitäisi olla lintuhaukkutuloksia min. 10:stä kokeesta (käyttövalio olisi paras) ELIKKÄ jos jollakin olisi tiedossa tulossa oleva pentue tai jo syntynyt pentue niin vastailkaapa tähän tai antakaa vinkkiä mistä päin kannattaisi kysellä!:) Olen tosi kiitollinen jos vastailisitte piakoin!:)
Suomen pystykorva hakusessa...
jennimari
2
203
Vastaukset
- Soitteles hälle
https://omakoira.kennelliitto.fi/pentuvalitys/frmPentue.aspx?Id=748346
3 narttua ;) - jennimari
Lisäää kertokaa tietooo minne ois tulos pentuja joiden vanhemmilla haukkukoetuloksia!!! Toivottavasti vastailette...:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774432Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k112343- 1681527
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2431466- 1211311
- 1151237
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil721159Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik81136- 641062
- 35956