Elikkä mulla on ollut jo pari kuukautta ongelmana se että kun joku kaveri vaihtaa profiilikuvaansa facebookissa, tulee news feediini normaaliin tapaan teksti "XXX has updated his/her profile picture", mutta allaoleva kuva on väärä (se on joku kyseisen henkilön vanhoista profiilikuvista). Kun avaan em. henkilön valokuva-albumin ja sieltä kansion "profile pictures", uusimmat profiilikuvat loistavat poissaolollaan, mutta kaikki paria kolmea kuukautta vanhemmat proffakuvat näkyvät normaalisti. En ole testannut sitä, koskeeko tämä kaikkia kavereitani vai vain osaa, mutta ainakin kaikkia niitä jotka vähän useammin profiilikuvaansa yleensä vaihtavat. Onko kukaan muu kohdannut samaa ongelmaa? Ongelma toistuu samalla tavalla ipadin nettiselaimella, padin omalla facebook-sovelluksella sekä PC:llä Firefox-selaimella. Olenko todella ainoa kellä tälläistä tapahtuu, kun googlesta en juuri vastaavia valituksia aiheesta löytänyt?!?!?
Vastaukset 2
Voisit ehkä ilmoittaa ongelmasta suoraan Facebookille seuraavan sivun kohdasta "Jos havaitsemaasi ongelmaa ei ole edellä olevassa listassa, kerro siitä meille".
http://fi-fi.facebook.com/help/343998379008470/- menee_hermot!!
Jep, ilmoitettu on! Ei ilmeisesti ole kovinkaan yleinen ongelma. Toivotaan että koodista löytyy bugi ja se saadaan fiksattua :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi3551075- 71738
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et37686- 49580
- 41578
- 63533
SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia
Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht320496- 75471
Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri19471kasariperjantai 2026
Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle22459