Tulipa yksi juttu mieleeni kun luin tuosta taas noita gynegologi juttuja, nimittäin että miksi tytöt käy gynellä? Eikös ne, tai he, tai te, tytöt, käy gynellä jotain 16 vuotiaana eka kerran.
Miksi? Nimittäin eiväthän jätkätkään käy missään tutkimuksissa.
Se on varmaan joidenkin vahojen irstaitten ukkojen keksintöä että ne pääsisi ronkkimaan nuoria tyttöjä! :D
Vitsi vitsi! Mutta miksi, jos saan kysyä?
Miksi?
8
1152
Vastaukset
- Mies 19
Taidat olla harvinaisen tyhmä tai tietämätön tai sitten saat jotain ihme kiksejä kun tytöt kertovat sulle miksi käyvät gynellä. Tai sitten ikää on 11.
- Yly
...Mies 19, kerroppa sitten itse, jos tiedät. Nimittäin minä en ainakaan tiedä, mutta valaise sinä minua, oi Suuri Guru =)
- öhöm
..mä nyt vastaan, jos et vaikka olekaan pervo tai jotain :D nii siis, gynekologilla käydään erilaisit syistä... jos on vaik alkanu harrastaa seksii, nii tavallinen tutkimus, tai sit jos epäilee sukupuolitautia nii seki on gynelle meno... tai sit jos olet kuullut on eräitä ehkäisykeinoja jotka laitetaan gynella... syitä on monia ;)
- Yly
... ne e-pillerit, enpäs tullut tuota ajatelleeksi ollenkaan. muuten, miksi arvelit minua pervoksi? =) Rupesi vaan kiinnostamaan että mitä ne tytöt siellä gynellä ramppaa.
Tuota noin, tuleeko sinne kutsu automaattisesti, vai pitääkö varata aika ihan itse? Nimittäin onko se jokin eka tarkastus automaatio? - ...
Yly kirjoitti:
... ne e-pillerit, enpäs tullut tuota ajatelleeksi ollenkaan. muuten, miksi arvelit minua pervoksi? =) Rupesi vaan kiinnostamaan että mitä ne tytöt siellä gynellä ramppaa.
Tuota noin, tuleeko sinne kutsu automaattisesti, vai pitääkö varata aika ihan itse? Nimittäin onko se jokin eka tarkastus automaatio?Taidan olla itse sitten aika helvetin tyhmä. Olen 16-vuotias tyttö enkä tosiaankaan ole gynellä käynyt - enkä halua käydäkään. Miks niitä kiinnostaa, että on elimet jotenki oikein kehittyny? Eihän pojiltakaan semmosta sörkitä, vai sörkitäänkö? Ja minäkin oon sitä miettiny, että onko se jotenkin pakko käydä siellä joskus. Mitään e-pillereitä en ole hankkimassa, enkä ole seksiäkään koskaan harrastanut, jotenka ei liene mitään muutakaan syytä siellä käydä?
Kylläpäs tulee tyhmä olo kun en tämmöisistä asioista mitään tiedä... Ei vain ole kukaan koskaan kertonut enkä ole itse tullut kysyneeksi, kun en ole tullut ajatelleeksikaan että semmoinen olisi jotenkin tarpeellista.
- Beck
Tytöt käyvät gynellä sen takia, koska he tykkäävät kun mieslääkäri tunnustelee heidän pimpsaansa!
- Кž,,Ì,
juuri niin...
- eppi
Itse kävin ekan kerran 16-vuotiaana, hakemassa pillerit koviin kipuihin(silloin ei vielä vakituista seksielämää).
Lähinnä ideana on se sisätutkimus, joss akatsotaan että kaikki on okei: elimet kohdallaan, paikat kehittynyt normaalisti jne. Papa-koe otetaan kohdunlimakalvolta, siitä näkyy erilaisia bakteereja mm jotkut sukupuolitaudit ja hiivat.
On tärkeää käydä gynellä senkin takia, että munasarjasyöpä on naisilla aika yleinen ja se usein saadaan selville tuossa tutkimuksessa.
Viimeksi olin itse tällä viikolla. lääkäri sanoi että "kyllä täällä on kaikki kunnossa lapsen tekoa varten". Kirjoitti pillereitä 15 kk, arveli etten tarvitsekaan enempää. Tuli kiva fiilis=)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3511437- 639870
- 1475580
- 1443784
- 753750
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373635- 403378
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal243183- 632793
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak792603