mulla on kaksi 6 kuukauden ikäistä tyttökania. toinen hyppii lähes taukoamatta toisen selkään ja näyttää ihan siltä kuin se yrittäisi astua sitä. joku väitti että se vaan yrittää alistaa sitä toista mutta se ei todellakaan näytä siltä! kanini saavat olla koko päivän vapaina ja yön ovat eri häkeissä.. mitä teen?? tilanne on tosi kiusallinen mulle ku kaikki aina ihmettelee et mitä noi sun kanis oikein puuhaa.. yritäppä siinä sitten naama punaisena selittää et joo se vaan alistaa tota toista..... meneehän tää iän mukana ohi? oon ajatellu leikauttaa molemmat. kiitos kiitos!
sekoileva tyttökani
3
184
Vastaukset
- Lotta
Teetin kaninaaraallani Rauhalla poikaset ja päätin pitää yhden poikasista kaverina. Niinpä Rauhalle jäi yksi naaraspoikanen, Selma. Kaikki meni loistavasti ensimmäiset puoli vuotta. Kun Selman hormoonit alkoivat hyrrätä, alkoi se ottaa valtaa äidiltään juuri kuvaamallasi tavalla. Noustessaan Rauhan selkään se usein nappasi vielä hampaillaan Rauhan niskasta kiinni niin että karvat vain pöllysivät. Rauha ei nimestään huolimatta halunnut antaa Selmalle valtaa ja näin ollen valtataistelut olivat päivittäisiä ja aina vain rajumpia.
Lopulta jouduin etsimään Selmalle uuden kodin. Tällöin Selma oli jo puolitoista vuotias, eikä tilanne ollut sen kummemmin rauhoittunut. En usko että alistaminen menee koskaan ohi. Se saattaa ajan myötä rauhoittua, jos alistettava kani suostuu alistettavaksi. Leikkauksen vaikutuksista en osaa sanoa. Poikakaniahan kastrointi ainakin rauhoittaa, mutta tyttökanin kohdalla en ole varma. - MieVaan
Hei! Minulle eläinlääkäri kertoi että kani voi vaihtaa sukupuoltaan. Käytä kummatkin kanisi eläinlääkärissä ja tarkistuta kanisi että jos toisesta vaikka olisi tulossa poika!!
- Laama
Kyllä 6 kk vanhoista kaneista näkee jo on esim. tytölle on pallit tulleet. Meillä kohta 2 8 kk naarasta(siskokset) alistaa astumalla vielä toisiian. Toinen enemmän alistushaluinen. Olen ajatellut sen wannabe pomon sterilisoida, koska aika monella se on auttanut. Joskus tollainen käytös menee ajan kanssa ohi kun naaraille ikää tulee.
Kaksi sukupuoliset elukat onkin sitten oma sarja kerrakseen. Harvemmin tosin niihin törmää ja ne ei yleensä pysty lisääntymään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi383672Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal283232- 692878
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak912720- 351748
Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no811699- 221518
- 281507
- 281478
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k231474