Toivottavasti toimittajat menee lakkoon ja älyävät olla lakossa pitkään.
Toimittajien lakko
14
193
Vastaukset
- jokken joll
Mene sinä vaan rauhassa junkkaamaan.
- jokken joll ojiginal
Jokken joll menee siis jauhassa junkkamaan.
Sepä oli yllätys.
Vajo jokken joll ettei käsiisi kasva kajvoja. - jokken joll ojiginal
jokken joll ojiginal kirjoitti:
Jokken joll menee siis jauhassa junkkamaan.
Sepä oli yllätys.
Vajo jokken joll ettei käsiisi kasva kajvoja.Vajo jokken joll ettei käsiisi kasva kajvoja, miulla kasvo jo.
- jokcen jock
jokken joll ojiginal kirjoitti:
Vajo jokken joll ettei käsiisi kasva kajvoja, miulla kasvo jo.
Onko j-pennanen junkkauslakossa?
- oikia jokken joll
Kaikki nuo oli feikki jokken jolleja eli J-PENNASIA:
- Niimpä varmaan,hahha
Kaikki viestit missä puhutaan junkkaamisesta on jokken jollin laittamia.
Omituista syytellä muita omien viestien laittamisesta.
- jock jock
Elämä on! Totesi pennanen ja latasi mällit!
- sekaantuu kaikkeen
Meneekö j-pennanen lakkoon ja lopettaa kirjoittelun suomi24 palstalla.
- hyvä pennanen
Pennasella on ihan asialliset kirjoitukset.
Sitä taas ei voi sanoa jokken jollista junkkauksineen.
- jokken joll
Toivottavasti Pennanen menee junkkaus lakkoon ja pysyy lakossa pitkään!
- katkaiskaa sormenne
Täältä pitäisi suodattaa kaikki tämä paska pois. Rekisteröitymispakko päälle vaan.
Täällä on joskus ihan asiallistakin keskustelua, mutta ei niitä viitsi alkaa edes lukemaan, kun ketjussa viimeistään kolmas postaus on tätä idioottejen lapsellista runkkaamista. - 26656+56+56+
katkaiskaa sormenne kirjoitti:
Täältä pitäisi suodattaa kaikki tämä paska pois. Rekisteröitymispakko päälle vaan.
Täällä on joskus ihan asiallistakin keskustelua, mutta ei niitä viitsi alkaa edes lukemaan, kun ketjussa viimeistään kolmas postaus on tätä idioottejen lapsellista runkkaamista.katkaiskaa sormenne hui hirveetä minä kun olen aikuinen hahahhahhhehhehehehheh pierase käteen ja katso mitä sinne tuli.
- lakkoon vaan
Kainarin toimittaja Turunen voisi olla vaikka koko ajan lakossa.
Sen verran huuhaata on hänen mielipiteensä. - kyykyssä
Hurjan liksakorotus taas toimittajille, seki olisi pitänyt pistää köyhille sossujaettavsksi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa.
Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa. Poliisi sai lauantaina 4.28911168- 2164816
Tänään olisn uskaltanut
Ainakin luulen, kun tänään oli jotenkin varma olo. Olisin vähintään sanonut moi ja jos olisit ollut yksin olisin pyytäny112458- 1271861
- 1611851
Tiistaina nähdään.
Pitkästä aikaa. Minua on alkanut jännittää kovasti se näkeminen ja miten taas osaan olla. En tiedä yhtään oletko kiinnos921198Rattoisaa lauantai iltaa
Mitäs tänään tapahtuu? Mitäs kirsikalle kuuluu? Onko lähdössä iltaelämään? 😊✨💞🌆 Minä vietä taas yksinäistä koti-iltaa2411136Tiedäthän että
Pohdin paljon siirtymistä. Tulen surulliseksi tietyistä tai monistakin asioista. Siksi parempi kun saat elää vapaasti il71048Sinusta jäi lopulta kuitenkin hyvä kuva
Vaikka voit ajatella itsestäsi kaikkea, mitä siinä mylläkässä saattoi tapahtua, mutta näin se on. Seurasin kyllä, ja mon34994- 83907