Oma käsi yritti kuristaa!!

spooky7

Tämä tapahtui kun olin seiska luokalla. Nukuin omassa sängyssä ja heräsin siihen,että kaulani ympärillä oli käsi.Säihkähdin ihan hirveesti ja yritin oikealla kädelläni saada sen irroittamaan otteensa,kamppailu kesti hetken ja loppui siihen kun vihdoin tajusin kyseessä olevan oma vasen käteni.. Se oli kyllä elämäni karmivin kokemus. Tuntui kun jokin olisi hallinnut vasenta kättäni,ellei se sitten ollu joku lihaskramppi?? Asuimme silloin talossa,jossa väitettiin kummittelevan.En kyllä itse tuon lisäksi huomannut mitään erikoista,mutta se on kyllä jäänyt vaivaamaan. Onko kokemuksia tai ideoita,että oliko se vain lihaskramppi? Sen jälkeen ei ole vastaavaa tapahtunut ja siitä on aikaa jo 13-vuotta.

1

153

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • saghasgjjgsd

Demoni se oli. Henget voivat käyttää ihmisen kehoa jonkinverran, vaikka juuri noin. Uskon sinua, minulla on aiheesta myöskin omakohtaista kokemusta, vaikkei mitään noin rajua. Ystävällinen henki on käyttänyt kättäni silittääkseen päätäni.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persut romahti Haapaveellä, kiitos Ilkka!

Persut saivat historiallisen tappion haapaveellä! Kiitos Ilkka!
      Haapavesi
      105
      2246
    2. Hyvää yötä, olen rakastunut suhun

Sanon tämän kyllä vielä sulle henkilökohtaisestikin. 😘
      Ikävä
      84
      1975
    3. Tiedätkö et olet

Ärsyttävän hyvännäköinen.
      Ikävä
      53
      1566
    4. Nyt tiedän

Että joku on lahjonut jonkun tai olemme idiootteja. Nuo kokkareiden päsmärit tuli valituksi valtuustoon. Onnea vaan kai
      Sysmä
      49
      1492
    5. Oletko mokannut?

Oletko omasta mielestäsi mokannut jotain kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      153
      1476
    6. Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin

"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I
      Perussuomalaiset
      48
      1374
    7. Oletko ymmärtänyt

Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?
      Ikävä
      144
      1304
    8. Kepun hegemonia jatkumassa vankkana Puolangalla

Tuuliviirien vallankumous jäi pahasti piippuun!
      Puolanka
      26
      1156
    9. Ottaisitko miten

Kaivattusi?
      Ikävä
      111
      1118
    10. Paraneeko ilmapiiri nyt?

Paraneeko kunnallispolitiikan ilmapiiri nyt kun persuilla meni vaalit päin pers3ttä ja änkyräpersut tipahtivat vilttiket
      Hyrynsalmi
      25
      1084
    Aihe