haluttaa

MINÄ

Hei Kertokaa naiset miksi mua haluttaa vanhempi nainen vaikka olen varattu. Olen 35v mies

32

2249

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kiihkeä nainen

Siksi, kun tiedät, että meissä vanhemmissa naisissa on sitä jotain.
      Meillä ei ole enää tässä iässä mitään seksuaalisia estoja. Omaamme rakastelun taidot.
      Kuinkahan vanhaa naista sinulla haluttais? Käykö ihan minkä ikäinen vain, vai olisiko jokin yläraja siinä iässä?

• Minä

Ylä raja N.55v. Olisitko sä halukas nauttia seksistä nuoremman kanssa???

• kiihkeä nainen
        Minä kirjoitti:

Ylä raja N.55v. Olisitko sä halukas nauttia seksistä nuoremman kanssa???

Ilman muuta. Enkä ole vielä yläikärajaakaan ylittänyt. Sanot vain ajan ja paikan. Niin ja tuntomerkkisi vielä.
        Sitten "se" tehdään jossain hienossa hotellihuoneessa. Ja sinä maksat kaikki kulut.
        Ja vaitiolo minun puolelta on taattu.

• Minä
        kiihkeä nainen kirjoitti:

Ilman muuta. Enkä ole vielä yläikärajaakaan ylittänyt. Sanot vain ajan ja paikan. Niin ja tuntomerkkisi vielä.
        Sitten "se" tehdään jossain hienossa hotellihuoneessa. Ja sinä maksat kaikki kulut.
        Ja vaitiolo minun puolelta on taattu.

Hei en mä ole etsimässä maksullisia naisia. Eikö kävis vaikka sun luona???

• kiihkeä nainen
        Minä kirjoitti:

Hei en mä ole etsimässä maksullisia naisia. Eikö kävis vaikka sun luona???

en oikein tiedä miten se olis. Kun minäkin olen varattu ja mä asun sen ketaleen luona.
        Ja en ole mikään maksullinen nainen! Oletko niin köyhä poju, ettet yhtä hotellihuonetta pysty maksamaan? Meinaatko että minä maksan? Rajansa kaikella. Minä kun ehdin jo noille tytöillekin lallatella :(

• Minä

en oikein tiedä miten se olis. Kun minäkin olen varattu ja mä asun sen ketaleen luona.
        Ja en ole mikään maksullinen nainen! Oletko niin köyhä poju, ettet yhtä hotellihuonetta pysty maksamaan? Meinaatko että minä maksan? Rajansa kaikella. Minä kun ehdin jo noille tytöillekin lallatella :(

En ole köyhä mutta mulla on periaatteet Ei sunkaan tartte maksaa. Kai mun pitää etsiä joku toinen kenellä on paikka

• ikäneito 98 v

mutta kävisinkös minä=)

• Forssan flikka

yhrell mää jo lupasin kuvaa laitta, mut vissin hän fundeeras, et mää ole liia kiihkke sängys.
        Jos sää tahrot, nin mää laitan sul tään muutama vuas sit otetu kuva. Siin mää ole kahrekakynnmment vuatias.

• ikäneito 98 v
        Forssan flikka kirjoitti:

yhrell mää jo lupasin kuvaa laitta, mut vissin hän fundeeras, et mää ole liia kiihkke sängys.
        Jos sää tahrot, nin mää laitan sul tään muutama vuas sit otetu kuva. Siin mää ole kahrekakynnmment vuatias.

minä olin ensin *ottaa nitron*

• mies

EIPÄ OO KUVAA TULLU... OON SE KELLE LUPASIT... T. 28V MIES

• kiihkeä nainen
        ikäneito 98 v kirjoitti:

minä olin ensin *ottaa nitron*

Tytöt menkääs vege. Tää mies on jo varattu minulle. Saatte odotella toista apajaa. Ja siinä voikin mennä kauan. Minä olin nopein. Sorry tytöt. Muuten neuvoksi teille. Nimimerkillä se mies hankitaan :)).

• Forssan flikka

Tytöt menkääs vege. Tää mies on jo varattu minulle. Saatte odotella toista apajaa. Ja siinä voikin mennä kauan. Minä olin nopein. Sorry tytöt. Muuten neuvoksi teille. Nimimerkillä se mies hankitaan :)).

Nimimerkil justti.
        Ekh sää ol kuullu, et Bilnäsin kirvvet ja Forssan flikat on parhat?

• Forssan flikka
        mies kirjoitti:

EIPÄ OO KUVAA TULLU... OON SE KELLE LUPASIT... T. 28V MIES

lähretin. Mut se on on sattunu menemmä jolleki toisel mun ihalijal.
        Vuas vuarelt mun viähätysvoima lissänttyy.
        Jos mää sul lährettäsin sen nuaruurekuva ,joka on vuarelt 1900.

• ikäneito 98 v

Nimimerkil justti.
        Ekh sää ol kuullu, et Bilnäsin kirvvet ja Forssan flikat on parhat?

minäkin yritin!

• mies

lähretin. Mut se on on sattunu menemmä jolleki toisel mun ihalijal.
        Vuas vuarelt mun viähätysvoima lissänttyy.
        Jos mää sul lährettäsin sen nuaruurekuva ,joka on vuarelt 1900.

taidat vaan huijata... luulitko et mä tosissaan haluisin.. no enpä todella!!!

• Forssan flikka
        mies kirjoitti:

Luulin.Ekh sää otakka?

• mies

Luulin.Ekh sää otakka?

eli otan jos sä laiatat.. mut laitat kans etkä kuseta..

• Forssan Fikka
        mies kirjoitti:

sourat ja huapaat.
        Erelises viästissäs sanoit ettet mun kuvva hualiskaa.
        Mul on näit färskimppi kuvvi kaks jäljel.
        Näit kaks vuatta sit ottettui. Mää oli sillo kahreksakymment kaks.
        Nää on menny ko kuumil kivil.
        Niit nuaruurekuvvi on enemmä.

• mies
        Forssan Fikka kirjoitti:

sourat ja huapaat.
        Erelises viästissäs sanoit ettet mun kuvva hualiskaa.
        Mul on näit färskimppi kuvvi kaks jäljel.
        Näit kaks vuatta sit ottettui. Mää oli sillo kahreksakymment kaks.
        Nää on menny ko kuumil kivil.
        Niit nuaruurekuvvi on enemmä.

muistat kai os?... se oli.. [email protected]

• Forssan flikka
        mies kirjoitti:

muistat kai os?... se oli.. [email protected]

tai tua korinhoitaja laitta postti.
        Simmone flikan huitukka alle kuuskytvuatias vasta ja mul kiukuttei, et mää karkkaile joka päivä viämmä postti mun kirjeittä jos on mun kuva.
        Orota kärsivällisest, mää livistän taas maanantain
        ja käyn samal Alkos.

• Tytteli

tai tua korinhoitaja laitta postti.
        Simmone flikan huitukka alle kuuskytvuatias vasta ja mul kiukuttei, et mää karkkaile joka päivä viämmä postti mun kirjeittä jos on mun kuva.
        Orota kärsivällisest, mää livistän taas maanantain
        ja käyn samal Alkos.

Huh. Ollu vähän kiirus tännään. Alako jo hikiä pukkaan, ku tuli tästä netistä vierotusoireita.
        Missä on Helemi, Orvokki, Pioni ja moni muu?
        Miks nää käyt Alakossa vasta maanantaina?. Nythän tässä pittää juhulia, ku on perjantaiki. Mää täsä aattelin ottaa vähä pukkua, ku se niin terveellistä kuulemma on. Siinä ku on niitä flavonnoiteja ni ei tuu syvän- eikä verisuonitautejakkaan. No niin tyttäret. Kippistä vaan! Ensimmäinen malija:
        Eletyille vuosille,
        joista jokainen
        on piirtänyt polkunsa
        elämämme aarrekarttaan.

Ja sitte juuaan toinen malija:
        Tuleville vuosille,
        uusille maisemille,
        jotka päivä kultaa
        ja yö hopeoi.

• Forssan flikka
        Tytteli kirjoitti:

Huh. Ollu vähän kiirus tännään. Alako jo hikiä pukkaan, ku tuli tästä netistä vierotusoireita.
        Missä on Helemi, Orvokki, Pioni ja moni muu?
        Miks nää käyt Alakossa vasta maanantaina?. Nythän tässä pittää juhulia, ku on perjantaiki. Mää täsä aattelin ottaa vähä pukkua, ku se niin terveellistä kuulemma on. Siinä ku on niitä flavonnoiteja ni ei tuu syvän- eikä verisuonitautejakkaan. No niin tyttäret. Kippistä vaan! Ensimmäinen malija:
        Eletyille vuosille,
        joista jokainen
        on piirtänyt polkunsa
        elämämme aarrekarttaan.

Ja sitte juuaan toinen malija:
        Tuleville vuosille,
        uusille maisemille,
        jotka päivä kultaa
        ja yö hopeoi.

on viikonloppusi vappaal.
        se aukkaso ovet maanantaiaamul. Ne on ny lukos ko mää kuulemma karkkan kapakka.

• Tytteli

on viikonloppusi vappaal.
        se aukkaso ovet maanantaiaamul. Ne on ny lukos ko mää kuulemma karkkan kapakka.

On sulla Forssan flikka hyvät oltavat. Ihan mää katteellinen sulle oon. Vai oikeen kojinhoitaja. Ookko nää sille viinalle niin perso. Teekkö nää sitte arkisi mittää muuta ku juot? Vaikka siinähä se aika kyllä hyvin kulluuki ja vielä aika nopijaaki. Mää oon juonu pari lasia punkkua. Taijappa olla aika varakas nainenki, ku oikee kapakkaa oisit menossa. Mää vaan aina täällä kotona naukkaile. Tullee palijo halavemmaks. Jos asusit lähempänä tulisin vappauttaan sut sieltä lukkojen takkaa. Mutta paa sääki nukkuun. Mua alako ainaki nii ramasemmaan, että otampa kirijan ja meen lukkeen.
        Voitha sää soittaa sinne kaveriks jonku salskean miehe ja päästää sen ikkunasta sissään, niin ei tarvi yksi olla. Kuule sen jäläkeen et halua että sitä lukkoa tulis kojinhoitaja aukaseen vielä maanantainakkaan :).

• Forssan flikka
        Tytteli kirjoitti:

On sulla Forssan flikka hyvät oltavat. Ihan mää katteellinen sulle oon. Vai oikeen kojinhoitaja. Ookko nää sille viinalle niin perso. Teekkö nää sitte arkisi mittää muuta ku juot? Vaikka siinähä se aika kyllä hyvin kulluuki ja vielä aika nopijaaki. Mää oon juonu pari lasia punkkua. Taijappa olla aika varakas nainenki, ku oikee kapakkaa oisit menossa. Mää vaan aina täällä kotona naukkaile. Tullee palijo halavemmaks. Jos asusit lähempänä tulisin vappauttaan sut sieltä lukkojen takkaa. Mutta paa sääki nukkuun. Mua alako ainaki nii ramasemmaan, että otampa kirijan ja meen lukkeen.
        Voitha sää soittaa sinne kaveriks jonku salskean miehe ja päästää sen ikkunasta sissään, niin ei tarvi yksi olla. Kuule sen jäläkeen et halua että sitä lukkoa tulis kojinhoitaja aukaseen vielä maanantainakkaan :).

mää lährettelen valokuvvi mun monill ihailijoil.
        Oon mää varakas mut ei mul sen pualle ol nin pal ihailijoit, vaik joku sanos et ne kyttä mun rahoi.
        Tairan tehrä samoi ko sää, mennä jo maate.
        Mut en mää mittä kirja tarvi.Kui sää unissas luet?

• Onerva

ja kovast haluttaakii. Mie oon neiti-ihmine, kuuve lapse äiti, hyvi säilynt, kommee naine.
      Kiimane ko hirvi.
      Mis myö kohataa? Tuu meil. Mänkööt pennut kammarii siks aikaa, ko myö kiihkeest lemmitää.

Herratähe, mie oon jo iha märkä. Ala tulla jo!

• MulukkuPystyssä

Mahtaisitko antaa tälläselle alle 30 kesäselle poikaselle ?
        Paineet on kovat !

• Onerva
        MulukkuPystyssä kirjoitti:

Paineet on kovat !

Ooha mie tottunt antamaa;-)

• vanha nainen
        MulukkuPystyssä kirjoitti:

Paineet on kovat !

Kuolen kohta nauruun. Ei kait tämä enää täyspäisten palsta ole. Hihhii...

• MulukkuPystyssä
        Onerva kirjoitti:

Ooha mie tottunt antamaa;-)

Tyydytkö jos saat chiquitaa 2-3 kertaa/päivässä ?
        Vai enempikö pitää saada ?

• MulukkuPystyssä
        vanha nainen kirjoitti:

Ei sitä kannata jäädä ihmettelee. Kyllä säkin "anonyymien puutteen poistajien ry:n vuosikokoukseen" mukaan pääset jos vaan halut !
        Vaatteet vek ja kimppaan !

• Onerva
        vanha nainen kirjoitti:

Pittäähä laste kans leikkii, pyssyyt virkein.
        Ja pois pahateost.

• TekisNiiiiiinMieli
        Onerva kirjoitti:

Pittäähä laste kans leikkii, pyssyyt virkein.
        Ja pois pahateost.

Joo kyllä pikku peuhaaminen tekee silloin tällöin hyvää..
        Eikä siinä mitään pahaa ole kunhan vaan ei mene kenenkään avio-onnea särkemään, tms...

Pysyy paikatkin vetreinä. Ei ala kangistumaan kun pari kertaa päivässä rasvaa..
        heh!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kelekkakisat

Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.
      Nivala
      35
      11407
    2. Aivan kauheaa

Veikö koskiuoma taas ihmishengen? Se pitää kieltää!
      Imatra
      63
      9770
    3. Onko kaivattusi

…mielestäsi älykäs, tai kenties tyhmä? Oma mielipide.
      Ikävä
      143
      5537
    4. Kuinka pitkä välimatka

on teidän kotien välillä?
      Ikävä
      144
      3784
    5. Epäilen ettet edes

Kehtaisi liikkua kanssani.
      Ikävä
      75
      3740
    6. Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset

Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi
      Maailman menoa
      37
      3625
    7. Oletko huomannut

Yhden muutoksen?
      Ikävä
      40
      3378
    8. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      24
      3173
    9. Jäikö meidän välit

Mielestäsi Kesken?
      Ikävä
      63
      2783
    10. Olisipa saanut sinuun

Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak
      Ikävä
      79
      2573
    Aihe