tarvitsisin muutaman hyvä neuvon..
kaverini on ehkä lesbo, tai no voi olla että se on vaan joku naurettava huhu joka kiertää ympäri koulua. mutta varaudun nyt kuitenkin.
hän ei itse kuitenkaan tiedä mitä hänestä puhutaan, enkä kyllä halua mennä kysymäänkään häneltä voisiko hän mahdollisesti olla lesbo.
joten miten voisin saada edes jotain tietoa siitä onko hän todellakin se mikä luulen.
itse ajattelin aluksi että laittaisin jotain paljastavaa ja jos hän katsoisi minua niin hän on lep.
mutta toisaalta voihän muutenkin vain katsoa.
ideoita??
itselläni ei ole mitään lep. vastaan, koska en itsekkään ole varma suuntautumisesta.
mutta kaverini sanoi että "olen täysin hetero, jos katson tyttöjä niin haluan vain verrata omaa vartaloani muiden"
voiko tämä tarkoittaa että hän on vain hetero vai kenties bi???
Neuvoja!!!!!!!
7
1068
Vastaukset
- Youngjung
Siis oletko itse kiinnostunut hänestä? Kaikkea huhupuhetta ei tosiaan kannata uskoa, vaikka joskus ne pitävätkin paikkansa. Totuuden selville saamista tuskin edesauttaa mikään kehosi esittely hänelle - varmempi tapa olisi tutustua paremmin hänen persoonaansa ja oppia sitä kautta tuntemaan hänet paremmin.
Onko kaverisi sanonut sinulle, että sinä olet hetero, vai mitä tarkoitit? Eihän kukaan toinen voi kertoa sinulle mikä olet ja mitä tunnet. Ajan kuluessa tiedät itse mitä tunnet, millä tavalla ja ketä kohtaan :) - Vanha kettu
:-)
Tuo paljastavasti pukeutuminen ei ainakaan auta.
Jos et ole tytön tyyppiä, niin eipä hän katso oli sitten lesbo tai ei...- amanda
tämä kyseinen ystäväni jonka suhtautumisesta en tiedä niin sanoi että "hän on täysin hetero, ja jos hän katsoo tyttöjä niin niin se johtuu siitä että hän vertaa omaa kroppaansa muiden kroppaan"
hän on kiva mutta en ole ihastunut ja tuo paljastava pukeutuminen olikin ihan pee jatus, eli on keksittävä jotain muuta. - Katy
amanda kirjoitti:
tämä kyseinen ystäväni jonka suhtautumisesta en tiedä niin sanoi että "hän on täysin hetero, ja jos hän katsoo tyttöjä niin niin se johtuu siitä että hän vertaa omaa kroppaansa muiden kroppaan"
hän on kiva mutta en ole ihastunut ja tuo paljastava pukeutuminen olikin ihan pee jatus, eli on keksittävä jotain muuta.Tai vaikkei olisikaan kiinnostunut tai lesbo, niin voi katsoa kuitenkin.. Siis paljastavaa pukeutumistasi.. ;D
- Younjung
Katy kirjoitti:
Tai vaikkei olisikaan kiinnostunut tai lesbo, niin voi katsoa kuitenkin.. Siis paljastavaa pukeutumistasi.. ;D
Ja sitten vielä, miksi sinun pitäisi selvittää hänen suuntautumisensa, ja miksi pitäisi alkaa paljastelemaan itseäsi hänelle? ;)
- amanda
Younjung kirjoitti:
Ja sitten vielä, miksi sinun pitäisi selvittää hänen suuntautumisensa, ja miksi pitäisi alkaa paljastelemaan itseäsi hänelle? ;)
tavallaan en tiedä, saatan olla kiinnostunut hänestä mutta jos en tiedä hänen suuntautumistaan en uskalla itseäni nolaamaan mennä, sen olen tehnyt liian useasti.
- Youngjung
amanda kirjoitti:
tavallaan en tiedä, saatan olla kiinnostunut hänestä mutta jos en tiedä hänen suuntautumistaan en uskalla itseäni nolaamaan mennä, sen olen tehnyt liian useasti.
Siis tavallaan olet kuin oletkin ihastunut häneen ;) Tee varoivaisia lähentymisiä, pitkiä katseita..ystävällisiä eleitä, pyydä johonkin...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3511437- 639870
- 1475580
- 1443784
- 753750
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373635- 403378
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal243183- 632793
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak792603