Pyhäjärviset, mitä olemme, olemmeko

mitä sinä sanot?

samanlaisia kuin Lapin Yliopiston pro gradussaan tutkineet kirjoittavat kunnanjohtajan asemasta
sivu 8
"Tarinoiden valossa näyttääkin siltä, ettei kunnanjohtajia kodella ihmisinä, eikä heitä tunnu suojelevan edes eläinsuojelulaki.

Politiikan "rakkikoirat" käyvät usein vastuuttomasti ja tunteettomasti kunnanjohtajan kimppuun mediaa hyväksikäyttäen. Moni kunnanjohtaja on
uupunut kesken kaiken ja hakeutuvat muualle töihin.

Pahimmillaan huono kohtelu on johtanut pysyvään työkyvyttömyyteen jopa ennenaikaiseen kuolemaan"

Haluatko sinäkin osallistua tähän menoon?

18

246

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • haluatko osallistua

      taitavat istua kaupunginhallituksessa--- ainakin vastauksista päätellen siltä näyttää

    • sellaista elämä on

      näyttävät pelkäävän kirjoittelua, kun joukko joutuu ehdonalaiseen ja korvauksiin.

    • tutantissu

      Ei haittaa, näkyyhän tuohon virkaan silti olevan tunkua. Eräät ei luopus , vaikka pois potkitaan.

    • uhkaus

      Piiloviestintääsi kiittäen!!

    • odotin muuta

      Päättäjä, kavahda tekojasi!!

      Katsoisin etenkin nuoren lääkärin tekemisiä. Sydämetön????

    • taivas varjelkoon

      Pyhäjärviset päättäjät ovat PETOJA

      Hei, niitä suojelee eläinsuojelulaki!!


      Menossa mukana: miehet, TP ja tk-lääkäri

      lienee myös "pääläri erkki"

    • viekas kuin kettu

      Kuulumme susikantaan (ja kettumafiaan)

    • Elukoita me oomme.
      Ihminen on mitä syö, sika.

    • paikka boikottiin

      Pyhäjärviset päättäjät ovat PETOJA, sanoo täältä naapurista katsoen.

      Ylimielistä mafioosoa.

      Tehkää anomuksia, avustuksia, golfailkaa, je pelittäkää. Sillä toimeentuloa
      monelle työttömälle.

    • myös veronmaksaja

      Törkyä, kaikki törkyä.
      voimainsa tunnossa luulevat tekevänsä OIKEIN, mutta eikö tule mieleen, että kovat ovat korvaukset ja että
      me veronmaksajat olemme vastuussa näiden vääryydestä.

      Siihen menee monenkin omaishoitajan palkka, mutta ei se mitään!!

    • Ja namosta kuuluu

      Ois tässäkin A-stutiolla töitä ihan illan ohjelmaksi.

      Pengotaan nyut perinjuurin, mitä on tehty, kuka on tehnyt ja miksi on tehnyt.

      Niin entiset nykyisin vallassa olevat, pengotaan ne entisetkin asiat.

      Kaipa se A-stutio haastattelee myös Taimi Piippoa ja Jukka Tikanmäkeä. Ketä ne muuten haastattelevat.
      Kuka tietää, kertokaa nyt

    • pois,pois

      Pyhäjärvellä asuu maan ilkeimmät ihmiset. Siihen tulokseen olen tullut.

    • enpä kuulu joukkoon

      Lonkerot ovat kirkon piirissä, vanhusten piirissä, omaishoitajien piirissä ja
      sodassa vahingoittuneiden piirissä. eläkeläisten joukoissa.
      Siis
      hävetkää, käytätte heitä hyväksenne. Hyi olkoon, ihan oksettaa!!!

    • Vielä se oksa katk..

      Kirkon piiriin kuten myös lääkärien piiriin kuuluu paljon "pirulaisia" joilla on taito peitellä jälkensä! Kokemusta nimittäin on.

      • Vielä se oksa katk..

        Sattuipa taas kun olin sopinut soittelun kaverin kanssa klo 20.00 niin johan pirulainen on estämässä koneella Skypen toiminnan kuten on häirinnyt koneella kohta neljä (4) vuotta.
        Viestintäviraston mieskin sanoi että ei ole mikään tavallinen tallaaja kyseessä kun kykenee niin moninaisia tekemään koneella ja että kiinteistökohtainen häirintä luultavasti laitettu. Että tällä tekijällä ainakin luulis olevan helvetinportit auki...


    • ottkaa kantaa

      Uskokaa jo, että pyhäjärviset päättäjät ovat "pasha" porukkaa kaikki nämä jotka ryhmäpäätöksin (kepu ja vasurit) vaativat äänestämään heidän "pasha" päätösten mukaan.
      Miten on mahdollista, että Te nuoret, hyväksytte tällaisen.??

    • me oomme sankareita

      tikanmäkivetoinenuusikepuvanhavasuripiippolaiset ovat voimissaan
      Sanovat tuolla toisaalla. Se kyllä pitää paikkansa ja nuoret jaksavat kunnioittaa
      heidän toimiaan.

    • älä mollaa

      Kokeileppas sen moittimisen sijaan jotain järkevää ehdottaa ,rakenna ja ole hyvä itsellesi ja muille ja lopeta mollaaminen,ei sillä Pyhäjärveä pelasteta, ja muista vaalit tulee taas,niin kokeileppas ehdokkaaksi ja eikun mukaan rakentamaan,ei repimään,mollata osaa kaikki,mutta hyvää rakentaa harvat!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      195
      2063
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      133
      1149
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1063
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      21
      805
    5. 58
      796
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      731
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      628
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      574
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      547
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      532
    Aihe