Onko varmaa tietoa: TARTTUUKO HERPES MIEHEEN SUUSEKSIN VÄLITYKSELLÄ? Eli minulla on todettu herpes vuonna 1998. Sen jälkeen se on ollut aktiivisena 2 kertaa. Viimeisestä kerrasta on aikaa noin 4 vuotta. Uskallanko harrastaa suuseksiä molemmin puolisesti että tarvii pelätä saako mies tartunnan?
Herpeksestä
5
777
Vastaukset
- peelo
Suosittelen pitää huolta siitä ettet harrasta suuseksiä, koska VOIT TARTUTTAA (eikö sekin jo riitä!) toisen osapuolen. Ja herpes on kuitenkin koko eliniän pysyvä tauti, että kyllä eiköhän se kondomi kannata laittaa ja kieltäytyä jos mies haluaa nuolla.
- kukka
Voit toki harrastaa jos keskustelet tämän miehen kanssa asiasta ennen tekoja. Miehelle se tarttuu heikommin, ja jos teille on syntymässä vankka parisuhde, hän kyllä sen tiedon kestää. Ei se maailmaa kaada. Saattaa se olla hänelläkin, oireettomana.
Voitte vaikka kymmenen vuotta harrastaa suuseksiä ja seksiäkin ilman mitään kumia, eikä mies sitä saa (oirehdi), mutta mahdollisuus on aina olemassa. Ja tärkeintä on se että miehellä (tässä tapauksessa) on mahdollisuus valita.- julkku
Veikkaan että aika harva mies haluaisi nuolla tautista pillua. Minä en koskisi moiseen pilluun edes pitkällä tikulla kun en haluaisi mitään tauteja. Velvollisuus on kertoa jos pillussa on tauti!
- kukka
julkku kirjoitti:
Veikkaan että aika harva mies haluaisi nuolla tautista pillua. Minä en koskisi moiseen pilluun edes pitkällä tikulla kun en haluaisi mitään tauteja. Velvollisuus on kertoa jos pillussa on tauti!
Tai voithan sinä sen saada ihanalta "taudittomalta" tytöltä ihan tuosta vaan, ei hänen sitä (jos on herpes tai vaikka kondylooma) tarvitse kertoa, tai ehkä ei ole kertonutkaan?
Jos on vankka parisuhde tai edes osapuolilla halua siihen, ei tuo herpes sitä kaada. Herranjestas! Aikuiset ihmiset osaavat ajatella ihan omilla aivoillaan. Suhde voi kaatua siihen että jompi kumpi on sivistymätön ja suvaitsematon.
- Annanko
Enpä harrasta suuseksiä, on parempi paikkoja mihin mitäkin tunkee.. Siitä huolimatta sain herpeksen suuhuni, ilmeisesti anginan ja kovan kuumeen jälkeen, josta seurasi toispuoleinen kasvohalvaus. Vasen silmä ei mennyt kiinni ja oikeanpuoleisesta suusta valui kaikki rinnuksille. Sairaalassa todettiin monien kokeiden jälkeen sen johtuvan viattoman kuuloisesta huuliherpeksestä, jota en todellakaan edes tuntenut, eikä ollut koskaan aiemmin sitä ollut. Onko kokemuksia? Pari viikkoa piti opetella vokaalit suun treenaamiseksi jotta paranisin ja silmään salvaa kuivumisen estämiseksi. Kunnes pystyin viheltämään, olin kunnossa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi383672Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal283232- 692878
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak912720- 351748
Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no811699- 221518
- 281507
- 281478
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k231474