elikkäs oon 150cm pitkä ja saan alle vuoden päästä kortin, en oo mopol paljoo ajellu ja haluisin tietää mitä mopoi mulle sopis, ite oon kattonu masai db ja polini xp4 mut onks niit muitakii (ei makeja tai peeveit) mulle sopivii mopoi suhkot halpaan hintaan käytettynä (ei paljoo yli 1500€). en osaa valita masain ja polinin välillä.. kakspäällä tulee varmaa ajettua, en oo virittämäs, mut hyvät äänet ei ois pahaks;) , näyttävä,käytännöllinen ja pieni mopo haussa :)
masai db 50cc vai polini xp4 50cc?!
41
8365
Vastaukset
- juunassable 99
ja oon kattonu polinia http://www.nettimoto.com/polini/xp4/1488712 ja masaita en osaa päättää melkein mikä vaan väri käy... esim. http://www.nettimoto.com/masai/db/1497251
- 2t-käryttäjä
Huh, häpeä, nuohan ovat molemmat nelitahteja! :o
- juunassable 99
2t-käryttäjä kirjoitti:
Huh, häpeä, nuohan ovat molemmat nelitahteja! :o
sanoppa sitte pieniä kakstahteja :D
- juunassable 99
juunassable 99 kirjoitti:
sanoppa sitte pieniä kakstahteja :D
ja taijan olla nelitahtien puolella
- JEP-JEP oho caps jäi :D
juunassable 99 kirjoitti:
ja taijan olla nelitahtien puolella
Ainoita pieniä kakstahteja taitaa olla PV :)
- juunassable 99
JEP-JEP oho caps jäi :D kirjoitti:
ei jaksa semmosta
- loooooooooool
ja manki
- SixDaysRacing
Mankit on nelareita.
- Nevöfoget
Ja helkama ässä
- Anonyymi
Helkama ässä on myös
- masamies97
masai koska siihen on halvemmat osat ja polinii saa vaa jostain maahantuojalt ja masaihin käy monkeyn osat ja sen katteet on suora kopio kawaski klx katteist eli katesarjatkaa ei montaa kymppii maksa
- Raide205
Mullakin on sama ongelma enkä tiedä kummin tehdä... Polini olis just semmoinen sopivan kokonen mutta osia ei saa niin helpolla ja eikä pysty kyytsäämään. Masai taas on vähän pienempi tai emt mut kuitenki semmossel pystyy kyytsäämää. Mun mielest masai on oikean miehen valinta!
- Raide205
Ja niin on vielä yksi 4 tahtinen, LBC, joka muistuttaa minicrossia, mutta osia kanssa olisi vaikea löytää :/ http://www.nettimoto.com/lbc/-/1492827
- jooo2
Polini xp4 on laadukkaampi kuin masai. Siitä vaan sitten päättämään haluatko laadukkaan vai ei laadukkaan mopon :D
- 5TAF
Itellä on masai ja aika mukavan kokonen ite olen 170cm pitkä ja ajo asento on todella mukava samaa sanoi kaveri joka on jtn 185cm ja toinen ketä on 160cm...! Joten koolla ei ole väliä! Osia saa masaihin lähes kaikkialta esim. Minimotoracing, wandamotor, mbfmoto, ooracing, mcscatters jne jne... eli osaa löytyy ja paljon ja melko halvalla! Polinista ei itsellä ole kokemusta joten on voi sitä antaa risuja enkä ruusuja :D suosittelen silti masaita! Ja jos sitä kyytsäämistä aijot harrastaa niin kyllä se masailla onnistuu mutta ei se mitään mukavaa ole! MUTTA MUISTA TÄMÄ!!: Masai on KIINAIHME! joten älä odota mitään pommin varmaa toimimista!! jättää varmasti ainakin kerran jos toisenkin tien päälle! Olen joutunut vaihtamaan lähes kaikki osat masaistani vakiota taitaa enään olla runko ,iskarit ja swingi! mutta nyt on ainakin laadukkaita osia joten ei pitäisi enään levitä :D Ja kyllä siitä on aikas komiakin tullut ;-)
- Truetage
Itellä on kans sama onkelma et vuojen päästä pitäis jotai laittaa ja pituutta ei löydy tarpeeksi isoihi ni aattelin et ostan polinin koska laadukas ei leviä varmaa iha heti tosin kuin masai koska kiinan ihimeee!!! ainoa huono puoli polinissa on ettei voi ajaa kakspäällä:((
- juunassable 99
masain taijan valita ja ostan KLX katteet jos ei oo miellyttävät mopossa, nyt vaa odotellaan että porukat suostuu ostamaan :D
- masai<33
Asia valinta!! Missäpäin asut suomee?
- juunassable 99
masai<33 kirjoitti:
Asia valinta!! Missäpäin asut suomee?
varkaus, pohjois-savo
- polini:3
onhan tuo orionkin yksi...mutta taitaapi olla vielä huonompi kuin masai..
- vernendeerus
Olen itsekin katsellut masaita koska kuulemma hyvä istuma korkeus sopii isommallekkin ja sillein. pituutta löytyy vaan vaivaiset 140cm mutta en kasva kuin 160-170 joten masain itse ajattelin ostaa :)
- Masai <3
Masain ostin itekki ja niihä siin kävi että parin viikon jälkee hajos vaihteisto:D mutta nyt on jo uus lifani ja hyvi toimii! :) eli kannattaa ostaa masai LIFANIN koneella!
- polinirider98
Polini ehottomasti
- alle
ei varmaan ainakaa uutena kannata masaita ostaa vaan käytettynä ku on huonot osat vaihettu parempiin.
- masai<33
Suomeen ei tuoda edes masaita enää et aika velho oot jos löydät uuen masain. Masain korvas sahs dirty devil ja sen korvas kl bullet joka on korvaava nykyään mut kl bulletissa ei oo mitään muuta yhteista kun manki type moottori ja pieni koko:C
- polini<3
oon itekki ostamas polinin ja siihe jäägerin tarra arkin otan kurit pois ainaki
- adwe
Mulla ois polini myynnissä jos jotain kiinnostaa..... puh. 0453525757
- kiinnostunut
onko nettimotossa myynnissä
- adwe
Ei ole vielä nettimotossa myynnissä mutta yhteydenotolla saa lisätietoa
- arfeaf
Polini on muuten parempi (jousitus paioli jaaa mun mielest komeempi vakiona), mutta alakerta lahonnut monessa lopullisesti, mutta jos jonku honda motin heitä paikoilleen niin 5/5
- sanestang1
Katoin nii molemmissa on honda monkeyn kanssa linsenssi moottorii nii mitä se merkitsee tarkallee
- KTM 125 ukko
polin xp4 on paljon parempi kuin masai,masai on hikinen kiinan ihme itellä oli polini mut kevari ikä tuli nii oli pakko luopuu siitt hyvästä polinista!!
- Rööri-Roope
Mielummin masai, ainakin omasta mielestä rööri on sopivan pyöreä eikä kulmikas ja pysyy suht viileänä ettei se pala. siis se
- Masaisemiehentielläpitää
Masai jos aikoo keulia:) itsellä masai lifani 125cc mopon kilvissä:DD nappirajotin rajotaaa 51kmh
- KLBulletIsTheThing
Kl bullet kannattaa
- Pale200
Jos joku nyt sanoo että masai ei oo laadukas mutta itelläni on omassa masaissa laadukkaan minicrossin osia eli ycf
- polinimies
itel on polini ja rungollisesti se on aivan lyömätön muihin mopoihin verrattuna jos pienikokoista haluaa ja vakio motti on semmonen että sillä ajjaa senverra ku se kestää ja itse en ainakaan sitä korjannu koska kesti ajella 13tkm ja nyt talvella rupean maalaan ja projektoimaan sen ja polinia suosittelen kaikille ja kyl se nokka nousee silläki;) ja onhan se pirun siisti vakionakin ainakin masaihin verrattuna mutta saa masaistaki hienon esim laittamalla polinin vakio maskin ja etuloksun ja hienomma kate sarja ja 10" renkaat ja masai on kiinan ihme niin semmose ostajalle voi vaan sanoo että älä oota pommin varmaa vekotinta ja itse jos masain hommaisin niin itse sen kasaisin ja ostasin osat yksitelle niin saa itse päättää budjeti ja saa kerralla hienon ja hyvillä osilla. ja aika on rahaa eli ei kannata kiirehtii ja kahtelee osat rauhassa siis jos halvan haluaa.
- masaidbonhyvä
itellä on ollu jo 3 vuotta masai eikä oo ollu ongekmia
- Anonyymi
Ittellä oli kl bulletti, oli aika lasika joten heitin 72kiinni yössä ja seuraavana päivänä sitte keulittiin. Ei kertaakaan jättäny tielle muutaku löystyneistä pulteista tai bensan puutteesta, en sitä jaksanu kunnossa pitää joten kesän mopo se oli ja nyt on mietinnässä että myydäänkö vai projektoidaanko
- Anonyymi
Meneekö 70cc lifan suoraan masaihin
- Anonyymi
Ite hommasin polinin. Oon ollu kyllä tyytyväinen ostokseen eikä mitään muuta valittamista kun että niitä osia ei hirveen helpolla saa. Ja masaista mulla ei itellä oo kokemusta. Veikkaisin että kummatkin samanlaisia vehkeitä ajaa mutta ehkä se polini kestää hitusen verran paremmin. Jos löydät hyvän masain ni suosittelen kumminki varmaan sitä ku se osien saanti on niissä helpompaa. T:tyytyväinen polinin omistaja:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työsuhdepyörän veroetu poistuu
Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan463030Ruumis kanavassa
Mikä juttu eilen ollut poliisit palokunta ambulanssi ja ruumis auto sillalla. Tekikö itsemurhan272854- 1212306
Onko tässä paljon lääkettä..
Keski-ikäselle 43v Ketipinor 100mg Brintellix 10mg Venlafaxin 75mg Xanor 1mg Propral 40mg Xatral CR 10mg Esomepratsol 42281432Ei mitään menetettävää
Arvostin ja kunnioitin sun tunteita. Menit nyt liian pitkälle. Mulla ei ole enää mitään menetettävää ja sä tulet sen huo1631326- 111276
Oi! Jorma Uotinen ja Helena Lindgren paljastivat yllätysuutisen: "Rakkaudella"
Professori, tanssija, koreografi, Tanssii Tähtien Kanssa -tuomari Jorma Uotinen ja Suomen meikkitaiteen pioneeri, laulaj121073- 74979
Pakko tulla tänne
jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää39912Riittäisi juoruakkoille puhumista tässä kylässä
On mennyt mahottomaksi touhut. Taksi renki kuskaa akkaansa töihin lienekkö mitään lupaa yrittäjältä tähän touhuun. Kylän13792