Moi! Eli oon jo pitkään halunnu hamsterin ja äiti nyt miettii et saanko ostaa sellassen. Mut mul on yks ongelma. Mäen tiiä mistä. Haluisin sellassen kääpiö hasterin tai siis sellassen pinen hamsterin. Ni voisitko kertoa mitään eläin kauppoja Päijät-Hämeestä/Lahdesta.
Ostaisin Hamsterin!
5
801
Vastaukset
- Sedä
Viralliset kasvattajat täällä:
http://www.hamsteriyhdistys.fi/kasvattajat/
Kannattaa kysellä sähköpostilla esim. joltain pääkaupunkiseutulaiselta saisiko hän hamstereita kulkemaan Lahteen. Onnistuu usein, eikä välttämättä maksa mitään. Kasvattajalta saatava varmasti kesy hamsteri on paljon suositeltavampi vaihtoehto kuin eläinkauppaotus. - White Snow
Suosittelen Lahden prismaa.Siellä yläkerroksessa on faunatar,jossa todella saa todella hyviä vinkkejä ja tietoa :)
- Hamsterin omistaja
Mulla on kääpiöhamsteri ja se ostettiin Launeen prisman yläkerrasta :)
Mun kääpiöhamsteri on tosi hyvä käytöksinen ei oo purrut kun 2 kertaa ja sillonki vaan siksi koska se luuli et peukkuki on ruokaa koska annoin sille herkkuja kädeltä :D
Se oppi myös tosi hyvin kädelle.. Eli ilmeisesti niillä on ollut jo hyvät oltavat siellä kaupassa :)
Tottakai sekin on henkilökohtaista minkälainen luonne on , mutta kuitenkin!
Eli mäkin suosittelen sitä Launeen Faunatarta :)29 - Sedä
Jos ostat eläinkaupasta, muista ainakin kysyä mistä hamsteri on sinne tullut. Osta vain jos ne ovat kotimaiselta kasvattajalta. Osa eläimistä tulee kauppoihin ulkomailta eläintukusta, jossa emot ovat vain poikakoneita saaden koko ajan poikasia. Poikaset vieroitetaan usein liian nuorina, ja niitä kuolee runsaasti matkalla kauppoihin :/ Jos eläinkauppa ei osaa kertoa mistä eläimet tulevat ne ovat luultavati tukusta :/
- Talvikot
Kyl mäkin suosittelen sitä launeen prisman faunatarta! 💕🐹 itekki saan varmaa ens viikolla talvikon ku on ollu kaka syrkkii
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle273445Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen
Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A122599Kuka? Riehui valtuuston kokouksessa tänään ?
Onko puolangan puolesta porukkaa. Vaikuttaa siltä. Sairasta.1172562Huh, huh! Sofia Belorf ei ole itse pessyt hiuksiaan kolmeen vuoteen
Sofia Belorf elää ökyelämää Dubaissa. Sofian arjessa kulta, raha ja luksus ovat vahvasti läsnä. Luksuselämään tottuneell1112211Toivoisitko Rakas vielä?
Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.761703Ihan pieni näkeminen vaan
👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥481604Sointu Borg tilittää - Ei suostu enää tähän työhön: "Katastrofi"
Sointu Borg on mediapersoona, joka löi itsensä läpi Diili-realityssä. Borg on monipuolinen tekijä: mediapersoona, juonta261546Keskustelua kasteesta
You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti4001305- 1371267
Tulipalo viimeyönä
Olipa ikävä kuulla tämä tulipalo, nyt on jatkuvasti asuinpaloja.Grillikausi alkanut.Grillit pois parvekkeilta ja asuntoj151156