Moi! Eli oon jo pitkään halunnu hamsterin ja äiti nyt miettii et saanko ostaa sellassen. Mut mul on yks ongelma. Mäen tiiä mistä. Haluisin sellassen kääpiö hasterin tai siis sellassen pinen hamsterin. Ni voisitko kertoa mitään eläin kauppoja Päijät-Hämeestä/Lahdesta.
Ostaisin Hamsterin!
5
746
Vastaukset
- Sedä
Viralliset kasvattajat täällä:
http://www.hamsteriyhdistys.fi/kasvattajat/
Kannattaa kysellä sähköpostilla esim. joltain pääkaupunkiseutulaiselta saisiko hän hamstereita kulkemaan Lahteen. Onnistuu usein, eikä välttämättä maksa mitään. Kasvattajalta saatava varmasti kesy hamsteri on paljon suositeltavampi vaihtoehto kuin eläinkauppaotus. - White Snow
Suosittelen Lahden prismaa.Siellä yläkerroksessa on faunatar,jossa todella saa todella hyviä vinkkejä ja tietoa :)
- Hamsterin omistaja
Mulla on kääpiöhamsteri ja se ostettiin Launeen prisman yläkerrasta :)
Mun kääpiöhamsteri on tosi hyvä käytöksinen ei oo purrut kun 2 kertaa ja sillonki vaan siksi koska se luuli et peukkuki on ruokaa koska annoin sille herkkuja kädeltä :D
Se oppi myös tosi hyvin kädelle.. Eli ilmeisesti niillä on ollut jo hyvät oltavat siellä kaupassa :)
Tottakai sekin on henkilökohtaista minkälainen luonne on , mutta kuitenkin!
Eli mäkin suosittelen sitä Launeen Faunatarta :)29 - Sedä
Jos ostat eläinkaupasta, muista ainakin kysyä mistä hamsteri on sinne tullut. Osta vain jos ne ovat kotimaiselta kasvattajalta. Osa eläimistä tulee kauppoihin ulkomailta eläintukusta, jossa emot ovat vain poikakoneita saaden koko ajan poikasia. Poikaset vieroitetaan usein liian nuorina, ja niitä kuolee runsaasti matkalla kauppoihin :/ Jos eläinkauppa ei osaa kertoa mistä eläimet tulevat ne ovat luultavati tukusta :/
- Talvikot
Kyl mäkin suosittelen sitä launeen prisman faunatarta! 💕🐹 itekki saan varmaa ens viikolla talvikon ku on ollu kaka syrkkii
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1538989Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde492689Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja292481- 562469
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1971865- 971837
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai231743Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä461285Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1091197Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni61146