Vietämme perheen kanssa kesän oulussa ja haluaisin tietää sieltä hyviä/kivoja paikkoja, joissa olisi mukava ja helppo pienten lasten kanssa käydä. Meillä alle kouluikäisiä. Auto on käytössä, mutta myös bussiyhteyksien päässä olevat kohteet kiinnostaa!
Missä siis kannattaa kesäpäivät kuluttaa? Hyviä uimarantoja, kotieläinpihoja, puistoja, museoita? Tai mitä vaan, missä kannattaisi lasten kanssa poiketa.
Onko jotkut tietyt kahvilat/ravintolat lapsiystävällisempiä kuin toiset?
Kertokaa mielipiteitänne, kiitos! :)
Lapsiperheelle sopivia käyntikohteita Ouluss / lähikunnissa? :)
4
150
Vastaukset
- oulusta oon
Hyviä vinkkejä ja tapahtumakalenteri löytyy sivulta www.ouka.fi. Torinranta, ainolanpuisto, taidemuseo, potnapekka-ajelu, tietomaa ja nallikari nyt ainakin tulee mieleeni.
- Antama
Kiitos. Oisko lähikunnissa mitään missä voisi lasten kanssa käydä? Escurialiin ei taida ihan älytön matka olla..? Entäs esim. näitä lintualueita, esim. liminganlahdella. Pääseeköhän siellä helposti lasten kanssa liikkumaan?
- tervetuloa zzz
Liminganlahdella pääsee liikkumaan lasten kanssa ihan hyvin. Tyrnävällä on traktorin vetokilpailut tulossa. Retkeily alueeina meillä on sanginsuu. Lähikuntiin voi tehdä retkiä ihan huvin vuoksi. Itse tykkäämme Tyrnävästä ja Muhoksesta. Molemmissa kiva liikkua. Tyrnävällä on kotiseutu talo ja nätti kirjasto alue. Muhoksella jokivarsi kivaa seutua. Ainolan puisto valmistuu vasta heinäkuussa. Teemme retkiä heinäpäähän ja kuusiluotoon.
- sama edelleen
Jatkanpa hieman. Vauhtipuisto hietasaaressa ja liikennepuisto heinäpäässä. Museossa on koiramäki osasto. Tietomaa. Nallikarin ranta-alue.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1071389
Se helpottaisi oloa jos
Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin881267Palsta kysely..
Mikä on mielestäsi hyvä ikäero parisuhteessa? Tulevassa/kuvitteellisessa tulevaisuuden suhteessa, voisitko harkita ”ott1331005- 68944
- 39857
- 71843
Haluaisin nainen vain välillä heilutella peittoa sinun kanssa
Mutta kuitenkin oltaisiin uskollisia toisillemme.53787- 65787
- 77782
Ihmeellistä millaisissa tilanteissa ajatukset kulkuun sinuun
Eilen seurasin kun ihmiset ajoivat kaupan parkkipaikalle ja menivät yhdessä kauppaan. Iski jotenkin ikävä. Mietin että39754