Onko kukaan lentänyt kys. yhtiöllä Kiovan kautta Dubaihin? oliko koneenvaihto Kiovassa vaikeaa, vai samanlainen kuin esim. suuremmilla euroopan kentillä? Hinta ei lipuilla kirpaissut, joten en ihmettä palvelua odota, tosin kuitenkin parempaa kuin finskillä?
Ukraine International Airlines
2
363
Vastaukset
- kokemuksia......
Ei ole vaikeaa vaihtaa lentokonetta Kiovassa. Kamala lentokenttä, Helsingin ja Dubain lennot lähtevät terminaalirakennuksesta, jossa ei ole kuin pari kahvilaa, TGI Friday's ja pari onnetonta kauppaa. Myyjät eivät osaa edes alkeellista englantia. Todella huono lentokenttä tai ainakin tuo terminaali, koneeseen päästäkseen pitää portaita pitkin, tosi hankalaa jos joudut kantamaan lapsia tai on painavia laukkuja.
Lentokoneessa ei edes yhteisiä TV-ruutuja eli kannattaa ottaa viihdykettä mukaan omasta takaa, jos sellaisia kaipaa.
Finnairin koneissa paljon parempi palvelu ja muutenkin oli tosi töykeän oloinen lentoyhtiö/lentokenttä. Helsingistä tai Dubaista lähteville lennoille ei voi tehdä lähtöselvitystä netissä. Itse varaisin uudestaan tuon lentoyhtiön lennon ainoastaan jos lento olisi todella edullinen. - En suosittele
Kerran olen sen virheen tehnyt että lensin kyseisellä lentoyhtiöllä Kiovan kautta Dubaihin, niinkuin edellinen kirjoittaa niin Kiovan lentoterminaali ei ole häävi mutta menettelee jos on lyhyt vaihtoaika. Mutta huonointa kyseisessä lentoyhtiössä oli mielestäni itse kone, ei ollut esi. näitä tv-ruutuja, palvelu oli mielestäni ylimielistä ja kone oli epäsiisti ja vanhahko. Mutta jos tosi halvalla reissun tätä kautta saa niin mikäpä ettei.
Itse suosin nykyään Turkish Airlinesiä kun käyn Dubaissa. Lentoyhtiöllä todella hienot uudet upeat koneet, henkilökohtaiset viihdejärjestelmät, satoja ellei tuhansia elokuvia valittavana, pääsee surffaamaan netissä jne,. kivannäköiset lentoemot ja palvelu pelaa hienosti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2072742
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1262577En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.761708Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k2031233Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va591230- 471088
- 991001
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka6813- 46813
- 107811