Onko kukaan lentänyt kys. yhtiöllä Kiovan kautta Dubaihin? oliko koneenvaihto Kiovassa vaikeaa, vai samanlainen kuin esim. suuremmilla euroopan kentillä? Hinta ei lipuilla kirpaissut, joten en ihmettä palvelua odota, tosin kuitenkin parempaa kuin finskillä?
Ukraine International Airlines
2
439
Vastaukset
- kokemuksia......
Ei ole vaikeaa vaihtaa lentokonetta Kiovassa. Kamala lentokenttä, Helsingin ja Dubain lennot lähtevät terminaalirakennuksesta, jossa ei ole kuin pari kahvilaa, TGI Friday's ja pari onnetonta kauppaa. Myyjät eivät osaa edes alkeellista englantia. Todella huono lentokenttä tai ainakin tuo terminaali, koneeseen päästäkseen pitää portaita pitkin, tosi hankalaa jos joudut kantamaan lapsia tai on painavia laukkuja.
Lentokoneessa ei edes yhteisiä TV-ruutuja eli kannattaa ottaa viihdykettä mukaan omasta takaa, jos sellaisia kaipaa.
Finnairin koneissa paljon parempi palvelu ja muutenkin oli tosi töykeän oloinen lentoyhtiö/lentokenttä. Helsingistä tai Dubaista lähteville lennoille ei voi tehdä lähtöselvitystä netissä. Itse varaisin uudestaan tuon lentoyhtiön lennon ainoastaan jos lento olisi todella edullinen. - En suosittele
Kerran olen sen virheen tehnyt että lensin kyseisellä lentoyhtiöllä Kiovan kautta Dubaihin, niinkuin edellinen kirjoittaa niin Kiovan lentoterminaali ei ole häävi mutta menettelee jos on lyhyt vaihtoaika. Mutta huonointa kyseisessä lentoyhtiössä oli mielestäni itse kone, ei ollut esi. näitä tv-ruutuja, palvelu oli mielestäni ylimielistä ja kone oli epäsiisti ja vanhahko. Mutta jos tosi halvalla reissun tätä kautta saa niin mikäpä ettei.
Itse suosin nykyään Turkish Airlinesiä kun käyn Dubaissa. Lentoyhtiöllä todella hienot uudet upeat koneet, henkilökohtaiset viihdejärjestelmät, satoja ellei tuhansia elokuvia valittavana, pääsee surffaamaan netissä jne,. kivannäköiset lentoemot ja palvelu pelaa hienosti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo räyhää: kansan on muututtava
Orpon mukaan kansa ei elä kokoomuksen kanssa samassa todellisuudessa, ja sen vuoksi kansan on muututtava. Kas kun ei san2212927Muovikassikartelli
Kauppaketjut ovat yhdessä sopineet muovikassin yksikköhinnaksi 59 senttiä. Milloin viranomaiset puuttuvat tähän kartell81647Aidon persun tunnistaa Marinin palvonnasta
Oli kyse sitten Halla-ahosta tai Putinista. Ensimmäisenä aidolle persulle tulee mieleen Marin.51337- 1031216
Nainen, nyt esitän muutaman skenaarion
Asumme yhdessä ja seurustelemme. 1. On ilta ja olet sohvalla makoilemassa ja räpläät kännykkääsi. Makuuhuoneesta kuulu1231171- 751107
Kristillinen kaste toimitetaan upottamalla veteen - pään valelukaste ei kelpaa
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen puhdistautumiseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali verta1531032Oikea kaste on syntisten kaste
Oikea kaste on syntisten kaste. Vain syntisiä tulee kastaa. Itsensä uskoviksi ja vanhurskaiksi julistaneita ei tule ka581025Upotuskaste on raamatullisin kaste
Jokainen raamattua lukenut tietää sen. Päivänselvä asia. Vauvalle annettu kaste ei löydy raamatusta.717937- 135922