oikeasti näkevälle

bad family

totuus on tämä: vihaan perhettäni :( en tiedä kellään muulla tälläaista perhettä joka saa olon vaan huonoksi, perhe joka vaan ottaa eikä osaa antaa. ainakaan sitä mitä tarvin/kaipaan. saan ihan ventovierailta tämän "huomion" silloin tällöin,eikä se minusta ole oikein.. joskus oikeasti toivon että olisin orpo. enkö pääse ikinä tästä pois? elämä tuntuu painajaiselta, eikö tämä koskaan lopu? en enää tiedä mitä teen, minne menisin "pakoon"..vai onko vika sittenkin minussa?

8

93

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hei

perhe on aina yhdistelmä erilaisista ihmisistä, vaikka he samaa sukua ovatkin!
      kukaan ei valitse omaa perhettään, siihen vain synnytään ja siinä sitä sitten ollaan.

mutta vihanpoikasella on aina omat juurensa, niitä sinä voisit tutkia. viha on rakkauden vastakohta, ihminen kehittää vihan omalla suojelusmekanismillaan.
      teidän perheessä on monta vahvaa yksilöä, he kaikki tarvitsevat omaa tilaa! oletko ajatellut löytäväsi omaa tilaasi, sitä mihin heillä muilla ei ole asiaa?

avain on siinä, että sinun on löydettävä oma areenasi, missä viihdyt ja mitä et jaa perheen kanssa. siellä sinä olet oma itsesi, vahva ja itsenäinen.
      liika kiinnittyminen toisiin ja heidän mielipiteidensä suosiminen ei kehitä omaa minääsi.
      nämä vahvat ihmiset perheessäsi arvostavat juuri vahvuutta.

kun tunnet itsesi suojattomaksi, piirrä ympärillesi näkymätön 80cm:n kehä. sen sisäpuolelle kenelläkään ei ole asiaa, ellet heitä sen sisään kutsu.
      perhe on yhteisö, missä syödään, maksetaan laskuja, seurataan uutisia ja kaikkea muuta..... kokeile sinäkin ottaa siitä itsellesi ne hyvät puolet, joita tarvitset. loput sinä keksit itse, ihan totta.

ei sinussa ole sen enempää vikaa, kuin muissakaan. pakoon lähtö ei ole ratkaisu, vaan luovuttamista. ole siis yhtä itsekäs, ota itsellesi se mikä sinulle kuuluukin, loput ovat omaa privaatti elämääsi.
      tiedätkös, että kaikki suuret asiat maailmassa lähtevät pienestä ajatuksesta!!
      siitä siemenestä, minkä sinä kylvet, voi kasvaa kaunis ja vahva kasvi - jopa puu, jos niin päätät.

t. Keskiyö

• Hei

pitä tuo paskasi ja jauha sinä sitä, sekin on oma valintasi.
      tulee aika, jolloin huomaat missä mennään....

t. Keskiyö

• Hei

vanha rouva lähettää sinulle halauksia :-)

t. Keskiyö

• cucumbers only

Joo, no en tiedä ketään, jolla olisi huonompia perheenjäseniä kuin mulla, kaksi kuuluisaa setää, joita en ikinä kehtaisi tunnustaa julksesti perheekseni, narsismia psykopatiaa, pedofiilia, tyttöystävien murhayrityksiä, kaikkea löytyy, yksi kaverini sanoi, kun tapasi setäni, jolla on show radiossa, että niin mielisairas hirviä, ettei voi käsittää miten tuollaisten annetaan juosta vapaana ilman hoitoa, olen täysin samaa mieltä, serkku juuri ukotti tuoden rikkinäisen tavaran oikean tilalla, kun mieheni oli ostanut kummallekin oman, ajatteli väittää, että mennut rikki matkalla, ei tässä mitään, mutta olemme vuoden kuluessa pelastaneet hänen hengen murhayritykseltä ja maksaneet hänet ulos vankilasta, jossa oli velkojen takia, sanoin, että ukottaa kuin romani, mutta mieheni korjasi, romani ei tekisi tuollaista noiden asioiden jälkeen. Tämä on isäni puoli, äitini puoli, noh äitini pirihuora, ei mukava, vaarin avioton poika yrittää saada mummoni, jolle ei sukua rahat ja sai jo melkein kaiken mitä vaari omisti, haluaa lisää. Mutta ihan mukaviakin löytyy, kuten serkkuja, jotka ovat lapsia ja kaksi suht ok mummoa, isäni oli mahtava tyyppi, kuoli 47-vuotiaana. Joten ennenkuin olet tavannut perheeni, ei sun voi olla pahempi tai jos on niin otan osaa, tiedän millaista se on.

• lyhyesti.

Moikka,

monille, joilla on rasittavat lähtökohdat, tie parempaan elämään on ollut opiskelupaikan löytyminen. Ota selvää mihin pääsisit opiskelemaan itsellesi ammatin ja kuinka asuminen ja opintojen tuet järjestyy. Apua saa tähän sekä koululta (kuraattori) tai tet-toimistosta (virkailija). Sitä kautta monelle on löytynyt tie hyvään, omannäköiseen elämään. Itse voi omilla valinnoillaan vaikuttaa elämän suuntaan, eli hankkii tietoa mahdollisuuksista ja hoitaa hommansa hyvin kun saa mahdollisuuden.

• minä täällä

Keskiyön vastaus ei tullut minulle, mutta kiitän siitä. Olen erittäin ahdistunut sukuni suhtautumisesta minuun. Lapsesta asti kohdeltu huonosti.
      Olen itsekseni ajatellut juuri tuohon pyrkiä, mitä Keskiyö ehdottaa.
      Antaa vahvistusta ajatuksilleni, vaatii vaan itseltä paljon, ettei jää uhrin osaan, vaan ajatuksella pyrkii siitä pois.
      Jos Keskiyö ehtii tai haluaa, olisi hienoa kuulla tulenko onnistumaan.
      Nainen olen ja liian pitkään ollut itseni syrjään laittanut, kun olen saanut oppia,
      että se on paikkani.

• Jännäri

Tärkeää on ettei samaistu virheellisiin käsityksiin itsestä. Oma itse ei ole se mitä muut ihmiset yrittävät negatiivisesti sinun uskotella olevan. On ihmisiä, läheisiäkin sellaisia jotka eivät halua toisen olevan eheä ja onnellinen koska eivät ole koskaan itse saaneet tuntea olevansa rakastettuja. He levittävät negatiivista energiaa joko tietäen tai tiedostaamatta. Näitä energian syöppöjä ja vaurioittajia kannattaa välttää

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Simula, rakkaus, Aittakumpu

Milloin tämä rakkaus on roihahtanut? Onko molemmat herätysliikkeen jäseniä - kristillisiä etnonationalisteja ?https://ww
      Perussuomalaiset
      114
      1848
    2. Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan

anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html
      Maailman menoa
      154
      1312
    3. Pormestari käräjille?

Ei mene Puolangalla häpösesti, rinnekeskus&hotelli suljettuna ja käräjäasiana, naudat tapetaan nälkään, poliisi tutkii j
      Puolanka
      55
      1277
    4. Millaista naista ikävöit

Ulkonäkö/persoona
      Ikävä
      49
      1012
    5. Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin

että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html
      Maailman menoa
      126
      952
    6. Susta ei saisi nättiä vaikka miten paljon

meikkaisit. 😁 anna siis sen miehen olla rauhassa! Sivusta tutulta mieheltä
      Ikävä
      75
      916
    7. Nyt on hyvä laittaa

kirjaimet kohdilleen. Kuka kaipaa ja ketä. Onko oma kaivattu täällä ?
      Ikävä
      52
      834
    8. Voisimmeko seuraavan kerran kun

Nähdään tehdä toisille selväksi että kiinnostaa enemmän kuin kaveri mielessä. Jos keksit vielä keinon niin napakymppi
      Ikävä
      36
      817
    9. Norjan tilaama koruton raportti mitä NATO-jäsenyys aiheuttaa Suomelle

Iltasanomat: "Miksi vaikenemme? Asiantuntijoiden mukaan Suomessa ei vieläkään ymmärretä, mitä Nato-jäsenyydestä seuraa
      Maailman menoa
      62
      802
    10. Kuinka nättinä

Sitä pitää olla että huomataan 🙃
      Ikävä
      56
      771
    Aihe