Suomalainen Äiti Iranilainen Isä

tuleva Äiti

Kertokaa! Miten arki pyörii yhdessä? Olen raskaana ja asiat mietityttää miten arki sujuu. Hän on kyllä ihana ja huomaavainen, kilttikin. Lähinnä se että "kestääkö" rakkaus hyvin raskauden ja lapsen syntymän. Millainen noin yleensä on Iranilainen mies Isänä ja puolisona? Onko uskollinen lapsenkin jälkeen? Olemme olleet yhdessä jo tovin. Jotenkin vain asiat mietityttää.

3

329

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Marenkimaija

Tottakai kaikki voi sujua hyvin, tai sitten ei.
      On monenlaisia iranilaisia isukkeja - jos jollakin on mennyt hyvin, toisella ei välttämättä mene. Toivottavasti teillä menee kaikki hyvin.
      Miksi sinua mietityttää? Jos ei ole huolestuttavia merkkejä ilmassa, ole luottavainen - älä epäile vain siksi että toinen on iranilainen.
      Tapailin kauan sitten iranilaista miestä, mutta en innostunut jatkosta...mies oli oikein kiva ja huomaavainen, mutta en vain syttynyt.
      Silmät auki täytyy tietysti pitää niinkuin muissakin ihmissuhteissa, ettei ole ihan ruusunpunaisilla laseilla liikenteessä...

• aloittajanainen

Niimpä. Onneksi olen sen verran jalat maassa tyyppi etten ihan pilvissä leijaile tummien silmien edessä. Uskon että asiat menee kaikinpuolin hyvin.

• Iranilainen

Minulla on kokemusta mutta lasta emme ehtineet saada. Mies piti itseään vapaamielisenä mutta kritisoi kaikkia uskontoja ja muita kulttuureja. Suomalaisista hän sanoi, ettei täällä ole kulttuuria ollenkaan. Iranilainen mies oli ihana ja huomaavainen niin kauan kuin hänelle oli siitä hyötyä (oleskelulupa, asuminen, taloudellinen tuki, helppo seksi). Vaikka hän meni naimisiin kanssani, häntä ei kiinnostanut suunnitella yhteistä tulevaisuutta. Myös arkisista asioista sopiminen oli mahdotonta ajoittain. Hän on iranilainen ja tietää parhaiten miten asiat hoidetaan. Usein huomasin, ettei hän uskonut asioita minun suustani kuultuna vaan vasta kun joku muu sanoi hänelle samaa. Riitoja emme voineet sopia, koska hän ei voinut myöntää virheitään. Hän on edelleen naimisissa mutta tapailee jo muita. Hän pitää luonnollisena sitä, että miehellä on useita naisia/tyttöystäviä/vaimoja samanaikaisesti. Minä en sitä voinut hyväksyä ja sain kuulla olevani itsekäs ihminen. Vaikka hän osasi olla huomaavainen, kiltti, ystävällinen ja lämmin, hän oli myös manipuloiva, kylmä, häikäilemätön, äkkipikainen, pelottava ja välinpitämätön. Kannattaisi kysyä itseltäsi mikä ja miksi sinua mietityttää. Jos on ongelmia, niin ne voi kasvaa lapsiperheessä. Minulla on kokemusta yhdestä iranilaisesta miehestä enkä voi yleistää sitä. Toivottavasti kaikki sujuu hyvin teillä perheenä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!

Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit
      Pitkäveto
      1
      2701
    2. Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille

Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?
      Ikävä
      158
      1331
    3. Heikki Silvennoinen ( Kummeli)

Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on
      Kotimaiset julkkisjuorut
      49
      1165
    4. Mitä toivot

ensi vuodelta? :)
      Ikävä
      127
      1018
    5. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      207
      1000
    6. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      18
      986
    7. Hyvää huomenta 18. luukku

Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️
      Ikävä
      223
      974
    8. Haluaisin vain varmistua

Sinusta tarpeeksi.
      Ikävä
      42
      899
    9. Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?

Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk
      Pyhäjärvi
      297
      885
    10. Olet sä silti

Ihana ❤️ tykkään
      Ikävä
      72
      875
    Aihe