Oletteko käyneet juoksulenkillä mäykyn kans?
itse kävin tänään n.6km juoksemassa ja oma mäykky oli ensimmäistä kertaa mukana. Innoisaanhan tuo juoksenteli ja pysy mukana... mutta mietin vain että onkohan se hyväksi..
mäyräkoira juoksulenkillä
4
2460
Vastaukset 4
- Hilppa6
Hei, kyllä se sopii oikein hyvin mäykylle varsinkin jos mäykky on energinen.. Kyllähän se metässä ja luonnossakin juoksee monta km ja hyppii luonnon esteiden yli :)
ainaksin mun mielestä mäykyn kaa voi vaik pari kertaa vko:ssa vetää kunnon juoksu lenkin - Mäykyn omistaja
Hyvin voi lenkittää juosten! Itse olen noin kerran viikossa tehnyt parin kilsan pyörälenkin ja koira pääsee juoksemaan rinnalle. Rankkaa on pienelle kulkijalle, mutta kyllä se nauttiikin! Väsynyt koira on onnellinen koira :)
- Pötkylä mäykky
Oma mäykky rakastaa painella juoksulenkillä. Kuuntele vain koiran kehoa niin kyllä sen näkee milloin pitää hidastaa tai alkaa palailla kotiin. :)
- maastonakki1
meillä on nyt kolmas mäykky ja kaikkia on juoksutettu pyörällä.
Kunnossa ovat olleet ja kaksi ensimmäistä pitkän elämän eläneet. Kolma on yhä elossa ja 13v ja yhä lenkkeilee.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1831799
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.115949Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo116857En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58755Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset209694- 135646
- 56631
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä21614Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus54586- 38568