vai porsiiko se vaan ?
Kuohittu lystin maksaja kysyy.
Onko jäähalli jo
11
160
Vastaukset
- Myös maksaja
Pitäshän sun tietää jos olet juniorin vanhempi!
- Riistetty 4
Maksumme jatkuu jotta eliitti saa temmeltää.
Katelkaamme me jalkamiehet kun herrat ajelee autoilla harkkoihin ja maksattavat meillä leikkinsä.
KIITOS ! - selvääkin selvempi
Varmasti ensi valtuustossa on asiana : Jäähalli-kiinteistön ostaminen kaupungille.
Nythän pojat ovat remmissä ja "näytetään niille" - Raa raa katke
Hyvä proo ja hallin tasakatto!
- ja mitä vielä
ostakaa ihmeessä tuo jäähalli. Nuoriso ja heidän vanhempansa tarvitsevat sitä.
Tänne vyöryy asukkaita, kun on jäähalli, uimahalli, lentokenttä,keilahalli ja golf kenttä. voimissaan oleva urheiluseura!!- loistava tarjonta
enpä tiedä vyöryykö uusia mutta saattaa säilyttää entisiä!
Tottakai vyöryy ihmismassa, kuin sopulit saapuu, näinhän luvattiin kun jäähallia himoitsivat.
Nythän on nähty kuinka on tullut paljon firmoja, innovaatioita ja ihmisiä näiden viisaiden päätösten sanelemana.
Kun laitettiin harrastukset etusijalle, eikä työpaikat, niin veto oli oikea ja tulokset on kaikkien nähtävillä.
Nuita harrastuspaikkoja kun ei ole missään muualla, HYVÄ ME !- meillä viihdytään
just noin. Meillä on lisäksi huikea luonto, mm. suomen 36. suurin järvi, eli täydelliset eväät paikkakunnalla viihtymiseen!
Juu ja rannoille voi tehdä kesämökin taikka ostaa valmiin.
Sehän on aivan ennenkuulumatonta Suomessa.Mutta mistä työvoima kaikkiin näihin tulleisiin yrityksiin ?
Onhan siinä meidän tavisten kannalta hyvä kun on työvoimapula, nousee palkat.
Se tuo kysynnän ja tarjonnanlaki pelaa hyvin.
- valtuutettu vaan
Täällähän ironia kukkii
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1952063
- 1331149
- 1131063
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa21805- 58796
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä34731ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42628Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175574Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46547- 9532