Luulin jo tänään että onneni kääntyisi ja elämäni saisi uuden suunnan. Mutta erehdyin jälleen kerran. Mistä tämä epäonnen määrä johtuu, mitä olen tehnyt väärin? Kuinka kovalla kädellä elämän pitää minua vielä opettaa? Mielestäni olen ymmärtänyt jo, mitä tein väärin mutta ilmeisesti niin ei ole?
Tuntijasi, pyydän apuasi
5
67
Vastaukset
- ikuinen oppilas?
nostan tätä..
- ikuinen oppilas?
Vielä yritän nostaa.
Hei
et varsinaisesti kysy mitään, mutta yritän kuitenkin saada sinusta kiinni.....
rakkaudessa on ristiriitaa. mies ja koti eivät ole harmoniassa.
kuule, jos kysyisit tarkemmin, minun ei tarvitsisi kehittää "koko kaarta", vaan pääsisin itse asiaan.
t. Keskiyö- ikuinen oppilas?
No totta, eihän tuosta kysymyksestä ymmärrä erkkikään.. Vastoinkäymiseni ovat lähinnä taloudellisia. Olen eronnut yli 10v sitten ja siitä alkoi taloudellinen alamäkeni. Hetken luulin että tilanne paranisi mutta ei. Tiedän että osittain syyt tähän tilanteeseen löytyvät itsestäni: olen käyttänyt rahaa surutta sekä itseeni että etenkin lapsiini. En ole osannut säästää kun on ollut vähän ylimääräistä. Nyt olen puilla paljailla ja todella taistelen olemassaolostani. Venytän senttiä mutta silti rahat eivät riitä alkuunkaan. Ihmettelen myös äitini käytöstä, tuntuu kuin hän nauttisi aina kun kärsin ja vääntää vain puukkoa haavassa. Vihaako hän minua vai mistä on kyse? Äitienpäivä lähenee ja tuntuu kuin en saisi itseäni hänen luokseen käymään, viimeisimmän riitamme jälleen. Säälin häntä mutta en pysty antamaan anteeksi sanojaan joilla on vuosien varrella minua loukannut. Eli pääkysymykseni on: onko elämäni yhtä kituuttamista päivästä toiseen vai voiko talous tästä kohentua. Entä suhde äitiini, paraneeko ikinä ja miksi vihaa minua? Kiitos jos jaksat vastata!
Hei
no tämä auttaa jo paljonkin! kun sinä avaudut, minäkin olen avoin vastauksille.....
äiti on ärsyyntynyt, osittain myös katkera. ärsyyntynyt hän on siitä, että sinä et ole osannut olla hänen mielestään vaatimaton.
sinä itse olet viehättävä nainen. tottakai sinun tuleekin korostaa naisellisuuttasi, se on sinun valttisi!
mutta nyt on otettava järki käteen. olemassaolon puolesta taistelu on vahvaa elämänkoulua, se on tarpeellista meille kaikille. sinun on opittava talouden hallintaa, se ei kulje käsi kädessä rakkauden osoituksien kanssa. voin puhua ihan elämänkokemuksestani, että mitä vaatimattomammin elät ja lapsiasi kasvatat, sitä kiitollisempia he ovat myöhemmin kasvaessaan!
sinun on katsottava työmarkkinoita ja ponnistettava. sinä toivot lapsillesi hyvää varakasta tulevaisuutta, sellaisen minä näenkin. turvallisen elämän.
toki sinä itse otat pari pitkää askelta, yli omien rajojesi. kun ymmärrät oman tilanteesi ja oikeasti haluat siitä ulos - sinä ryntäät kauemmaksi ja haet sieltä tietoa.
tieto on samalla avain onneen ja rakkauteen. sinulle näkyy tulevassa mukava mies, joka arvostaa ahkeraa ihmistä. voit nyt jo valmistua tulevaan, koska se on kannattava ja arvokas aika elämässäsi. tämä mies on uskollinen perheihminen, jolla on varaa. hän etsii aikanaan rinnalleen ahkeraa ihmistä, jolla on arvot kohdallaan. niin se näkyy.
t. Keskiyö
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Simula, rakkaus, Aittakumpu
Milloin tämä rakkaus on roihahtanut? Onko molemmat herätysliikkeen jäseniä - kristillisiä etnonationalisteja ?https://ww1141858Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan
anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html1541312Pormestari käräjille?
Ei mene Puolangalla häpösesti, rinnekeskus&hotelli suljettuna ja käräjäasiana, naudat tapetaan nälkään, poliisi tutkii j551287- 491012
Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin
että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html126962Susta ei saisi nättiä vaikka miten paljon
meikkaisit. 😁 anna siis sen miehen olla rauhassa! Sivusta tutulta mieheltä75916- 52834
Voisimmeko seuraavan kerran kun
Nähdään tehdä toisille selväksi että kiinnostaa enemmän kuin kaveri mielessä. Jos keksit vielä keinon niin napakymppi36827Norjan tilaama koruton raportti mitä NATO-jäsenyys aiheuttaa Suomelle
Iltasanomat: "Miksi vaikenemme? Asiantuntijoiden mukaan Suomessa ei vieläkään ymmärretä, mitä Nato-jäsenyydestä seuraa62802- 56771