Verkkokaupassa näyttää laskimen hintana olevan 179,90€. On kuin uudenveroinen, mutta jatko-opiskelupaikassani (tai pääsykokeissa) laskinta en tarvitse, joten on aika myydä se seuraavalle omistajalle. :)
Mukana tulee ohjekirja ja sellainen lyhyt johto, jolla voi avata toisen laskimen avulla lukituksen press-to-test tilasta. Kelpaa yo-kokeissa ja erityisesti pitkän matematiikan ja fysiikan opiskelussa tarpeellinen laskin. Takuukuittia ei ole, minkä vuoksi hinta onkin 100€ postituskulut. :)
Vastaa tähän viestiin jos kiinnostuit, otan yhteyttä!
Myydään TI-Nspire CX CAS-graafinen laskin!
28
3916
Vastaukset
- seesam1
Kuinka vanha laskin on?
Tässä olisi potentiaalinen ostaja, jos hinta tippuisi n.15 euron verran, koska laskin voi periaatessa rikkoutua kuukauden sisällä tai olla rikki jo tullesaan, ilmaan minkäänlaista ostajantakuua.
Aika riski-peliä - leena.m2
Heips!
Laskin on ostettu vuosi sitten joulukuussa. Toimiva ja yo-kirjoitukset palvellut laskin, jossa akku on todella kestävä.
Löysin tuohon vielä tuon johdon, niin en sitä hirveän paljon alle 100e viitsisi myydä kun on niin hyväkuntoinen. Kävisikö niin että tuo 100e sisältäisi postikulut? Tarvii varmaan kuitenkin laittaa sellaiseen kuplamuovipakkaukseen niin ei se postitus mitään ilmaista ole.
Laitatko sun s-postin tähän jos olet vielä kiinnostunut? - leena.m2
Niin ja lisään vielä että laskimeen tarvitsee siis kaksi johtoa. Toinen lataukseen ja toinen tuon testitilan avaamiseen.
- asian vierestä
On muuten pirun hyvä laskin. Pitäis varmaan antaa mun valkolakki Texasille...
- 16+12
No onhan se vähän naurettavaa, että saa eximian pitkästä matikasta, kun osaa näpytellä laskinta ja vähän käyttää aivoja (hyvin vähän). Itse sain Nyt keväällä Laudaturin ja huomasin, että ois jääny Eximiaks ilman tuota laskinta!
Esim. Jokeri tehtävän tein lähes täysin laskimella ja 9 pistettä.
- Vieläköhän
on laskin vailla ostajaa?
Jos kesäkuun loppuun pystyisit laskinta varaamaan, niin olisin kiinnostunut ostamaan sen. Löytyykö tuohon laskimeen siis molemmat johdot, vai puuttuuko latausjohto kokonaan? Entä löytyykö tietokoneohjelmaa? Ja maksutavasta vielä, onko laskinta mahdollista maksaa postiennakolla? Maksaisin tietysti siitä tulevat lisäkustannukset. :) - laskeminen=parasta
kannattaisi pitää itsellä, tuommonen laskin on kultaakin arvokkaampi vaikkei sitten koulussa tarvitsisikaan niin minulla ainakin samanlainen ihan kotilaskimena :)
- 44544
Ei turhan halvalla kannata luopua tästä laskimesta, on sen verran hyvä laite, etten itse myisi ainakaan kovin halvalla. ;)
- laskinta tarvitseva
moikka! onko laskin vielä myynnissä, olisin tosi kiinnostunut ostamaan sen tohon 100e hintaan. voitko antaa esim. s-postiosoitteesi? kiitos!
Moi. Ostan! Onko vielä myynnissä?
- TI-nspire CX CAS
Minulla olisi, ilman laturia kylläkin. Ostettu pari viikkoa sitten, käyttämätön. Pyytäisin 50e ja kotiinkuljetus lähialueelle.
- inga-stina
TI-nspire CX CAS kirjoitti:
Minulla olisi, ilman laturia kylläkin. Ostettu pari viikkoa sitten, käyttämätön. Pyytäisin 50e ja kotiinkuljetus lähialueelle.
Onko sulla tota laskinta enää, ja missäpäin suomea asut?
Olisin todella kiinnostunut!
- ihan varmana
Pöllitty?
- jopo4
Minullakin olisi tarvetta kyseiselle laitteelle. Tarjota voi viestillä seuraavaan numeroon: 040 411 3950
- Allyy
Mulla kanssa kova tarve laskimelle!!!! (: [email protected] Saa tarjota!!
- Minäkin!!!!
Vieläkö olisi jollain myynnissä, itsellä tarvetta pääkaupunkiseudulla
- Tobbe00
Moi! jos jollain olis viel tollane Texas laskin myynnissä nii ottakaa yhteyttä!
Tobias Anttila
-0442574864- miltzukka
Vieläkö tarvetta kyseiselle laitteelle??? Texas Instruments TI-Nspire cx cas.
- miltzukka
Minulla olisi aivan käyttämätön Texas Instruments TI-Nspire cx cas laskin... sain tuon noin puolivuotta sitten lahjaksi, paketti on avattu mutta laite on käyttämätön. hinta.100e
- laskin
Tuleeko takuukuitit mukana? Missäpäin Suomea asut, että jos voi tulla hakemaan. Haluaisin ostaa sen jos on vielä myynnissä. :)
- Kapaaa
Vieläkö löytyy laskin? Tampereelta oltais halukas ostamaan Ti-Nspire CAS laskinta mahdollisimman pian.
Yhteyttä voi ottaa [email protected]
- OSTETAAN
**OSTETAAN**
Täällä on vielä yksi lukiolainen Kangasalta vailla kyseistä laskinta (ti nspire cx cas).
Yhteydenotot numeroon 050 438 0856 Ismo Pääsky. - toni6
jos TI-nspire cx cas laskimia vielä joillain myynnissä niin laittakaapa mailia [email protected]
- en oikeasti osta
ostakaa kaupasta pummit!
jos jollain myynnissä kyseinen laskin vastaa viestiini kiitos - Siltzu
Ootko jo myynyt laskimen?
- lukioohi
mulla on myynnissä toi laskin 150e
cd,johto ja käyttöohjeet tulee mukana
vastaa tähän viestiin jos on kiinnostuneita niin annan henkilökohtaisia tietoja minne voi ottaa yhteyttä - haloosebastian
Ostetaan CX CAS / pirkanmaa.
[email protected] # 0407421042- jbx
Ostan 100eurolla uudenveroisen jossa ohjelmistolisenssi toimii3 vuotta. Kirkkonummen lähialueelta noudan. 040-5464499
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod202273Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost2281704Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita
Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy3041234- 65949
Kulujen jako parisuhteessa
Hei, miten teillä jaetaan kulut parisuhteessa? Työttömyyttä ja opiskelua tulee omalla kohdalla jatkumaan vielä jonkin ai53915- 39834
Missä olit kun tajusit, että teistä tulee joskus pari?
Kuvaile sitä paikkaa, hetkeä ja tilannetta.53815J miehelle viesti menneisyydestä
On jo useampi vuosi, kun ollaan oltu näköyhteydessä. Jäi tyhjä olo, koska rakastin. En tietenkään sitä kertonut. Mutta e31716Valitse, kenen kanssa seurustelet
Seura turmelee, ja huono seura turmelee täysin. Vähän niin kuin valta turmelee, ja absoluuttinen valta turmelee kokonaan273673Paikat tapeltu
Ei mennyt ihan persujen toiveiden mukaan Ei kait nyt 20 ääntä ja arpajais voitolla voi olla Ähtärin kaupungin puheenjoh33642