Hei!
Olen ajatellut perustaa Itä-Helsingin alueelle ilmaisutaitoryhmän ala-asteikäisille. Löytyykö kiinnostusta?
Ryhmässä vetäisin erilaisia ilmaisullisia leikkejä ja pelejä, sekä teatteria, sanataidetta, liikuntaa, kaikkea
mahdollista.
Minkä ikäisiä mahdollisesti kiinnostuneet laosenne ovat? Olen ajatellut 3.-5.-luokkalaisia, joiden ohjauksesta minulla on eniten kokemusta, ja jotka(ainakin5.-luokkalaiset) vaikuttavt jo tarpeeksi isoilta muistamaan esimerkiksi vuorosanoja.
Olen ajatellut, että joka lukukausi/puolikas vuosi valmistuisi jokin esitys(tanssi, musiikki, teatteri, runoja...), joiden kanssa kiertäisimme ainakin parissa vanhainkodissa ja esittäisimme kerhon tiloissa yleisölle.
Mistä kerhotilat ja miten rahoitus? Olisiko joku kiinnostunut hoitamaan yritystä? Jotta ohjaajalle voidaan maksaa palkkaa, on käsittääkseni perustettava yritys. Ja jos esim. myymme kahvia/haluamme vuokrata kerhotilan, tarvitsemme varmaan yrityksen? Minsi Suomessa on niin vaikeaa tehdä jotain ihan hyvää hyvyyttään? :D Käyn tällä hetkellä lukiota ja töissä, joten vanhempani pitäisivät ajatuksesta enemmän, jos ns. hyötyisin siitä jotain. Ja onhan siinä toki hommaa,että saa aikaiseksi laadukasta, ja kuitenkin halpaa ja helppoa kerhotoimintaa.
Innokkaana vastaustanne odotellen,
toivottavasti tuleva kerhonohjaaja :)
Kysymys vanhemmille -ilmaisutaidosta
aapuuva
1
101
Vastaukset
- Ikä 50v
Sovinko mukaan?Ollen kyl hieman yli ikäinen,mutta osllistuisin mielelläni kaikenlaiseen päivätoimintaan.Eli jos ei ikärasismi vaivaa.Tulen kyl.Mis ja milloin alkaa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Voitaisko olla kavereita?
Haluaisin aloittaa puhtaalta pöydältä sinun kanssasi, tabula rasa. Minä lopetan sinun perääsi haikailun, ja sitten sinäk306411Deodoranttiteollisuus
Annan ilmaisen vinkin. Kyseinen teollisuus voisi alkaa valmistaa kuolleen ruumiin hajua. Olisi varma hittituote, ainakin193284Kerro kaivattusi
Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.521420Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin
Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_201352Oulaisten kaupunki tuomittiin maksamaan korvauksia
Mikäs juttu tämä on? Kaupunki syyllistänyt useamman vuoden koneyrittäjiä ja nyt tuomittu.271275PURRA TULEE !
Valtiovarainministeri Riika Purra, joka on lisäksi varapääministeri ja perussuomalaisten puheenjohtaja, tulee puoluesiht1781255- 1371113
Onko MOT tulossa Ähtärin valtuuston kokoukseen?
Esityslistan mukaan Ähtärin kaupunginvaltuuston valtapuolueet aikovat maanantaina estää tilintarkastajan laatiman raport441058- 39936
- 145840