Hei!
Olen ajatellut perustaa Itä-Helsingin alueelle ilmaisutaitoryhmän ala-asteikäisille. Löytyykö kiinnostusta?
Ryhmässä vetäisin erilaisia ilmaisullisia leikkejä ja pelejä, sekä teatteria, sanataidetta, liikuntaa, kaikkea
mahdollista.
Minkä ikäisiä mahdollisesti kiinnostuneet laosenne ovat? Olen ajatellut 3.-5.-luokkalaisia, joiden ohjauksesta minulla on eniten kokemusta, ja jotka(ainakin5.-luokkalaiset) vaikuttavt jo tarpeeksi isoilta muistamaan esimerkiksi vuorosanoja.
Olen ajatellut, että joka lukukausi/puolikas vuosi valmistuisi jokin esitys(tanssi, musiikki, teatteri, runoja...), joiden kanssa kiertäisimme ainakin parissa vanhainkodissa ja esittäisimme kerhon tiloissa yleisölle.
Mistä kerhotilat ja miten rahoitus? Olisiko joku kiinnostunut hoitamaan yritystä? Jotta ohjaajalle voidaan maksaa palkkaa, on käsittääkseni perustettava yritys. Ja jos esim. myymme kahvia/haluamme vuokrata kerhotilan, tarvitsemme varmaan yrityksen? Minsi Suomessa on niin vaikeaa tehdä jotain ihan hyvää hyvyyttään? :D Käyn tällä hetkellä lukiota ja töissä, joten vanhempani pitäisivät ajatuksesta enemmän, jos ns. hyötyisin siitä jotain. Ja onhan siinä toki hommaa,että saa aikaiseksi laadukasta, ja kuitenkin halpaa ja helppoa kerhotoimintaa.
Innokkaana vastaustanne odotellen,
toivottavasti tuleva kerhonohjaaja :)
Kysymys vanhemmille -ilmaisutaidosta
aapuuva
1
113
Vastaukset
- Ikä 50v
Sovinko mukaan?Ollen kyl hieman yli ikäinen,mutta osllistuisin mielelläni kaikenlaiseen päivätoimintaan.Eli jos ei ikärasismi vaivaa.Tulen kyl.Mis ja milloin alkaa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 263358
- 771650
Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!
Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa801160Miten suomalaiset miehet
On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää1471094- 45951
Eräs läheinen sanoi
Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.50924Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä
– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe178895- 61892
- 42846
Iloista ja aurinkoista pääsiäistä kaikki palstan kivat sinkut :)
Täällä on näköjään vähän huono meininki tarttunut kuin tuolta muualta mutta pidetään edelleen tämä puoli suht positiivis139785