eikö tuota pc-cillin 2002 palomuuria vois mitenkään säätää,että olis connected.oon kyllä yrittäny.otin xp muurinki pois,vaa eipä auttanu.
menossa
5
373
Vastaukset
- ....
niin minkä pitäis olla connected?
- hermot
en oo connected.sanotaan yhellä torrent sivulla.mulle tavaraa tulee normaalisti,mutta muut saa toosi hittaasti.why?
- minä
hermot kirjoitti:
en oo connected.sanotaan yhellä torrent sivulla.mulle tavaraa tulee normaalisti,mutta muut saa toosi hittaasti.why?
tarkotin tietenki connectable.huh.
- ....
minä kirjoitti:
tarkotin tietenki connectable.huh.
on joko tuo palomuuri tai olet proxyn tai natin takana... tuon muurin asetuksista en tiedä, eikä muutenkaan ole tuosta softasta kokemusta, mutta yleensä nuo softamuurit eivät muita portin aukomisia tarvitse kuin kysyttäessä vain päästää ohjelman nettiin... en suitten tiedä saattaisko vikaa löytyä ihan isp:stäkin, jotkut palveluntarjoajat rajoittavat liikennettä yleisimmissä p2p-ohjelmien käyttämissä porteissa... voisit kokeilla vaikka ohjelman asetuksista vaihtaa käytettävää porttia...
voisit vaikka kertoa isp:si ja mikä torrentclient on käytössä...
- Perskärpänen
ole palomuurista kiinni josne toiset saa edes jollakin nopeudella! Sulla on vaan niin perkeleen hidas yhteys ulospäin!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3411291- 609098
- 1375445
- 1443754
- 753680
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373599- 403338
- 602698
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak722420Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal142073