Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

iloinen ;)

em jpää

sain tänää viikon matkan viel marmarikselle.
7.9 lähtö ja nyt pakkaamaan .
yhtä hymyä täällä vain ;)

17

1835

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ssr

      Ei oo totta.. :)
      Nauti nyt sitten meidän kaikkien puolesta oikein täysin rinnoin, ja jos viittit niin tulehan tänne palattuasi kertomaan kuinka siellä päin maailma lepää.
      Aurinkoista lomaa!

    • minä

      Kerrohan sitten tullessasi tuoreimmat kuulumiset. Meillä lähtö 19.9. sinne.

    • marke

      Kiva kun sait matkan, viehän terkkuja:)

    • maria

      Me ollaan myös lähdössä 7.9. Marmarikseen. Toivottavasti ilmat suosivat ja matkamme olisi onnistunut. Mukavaa matkaa teille! Ehkäpä törmäillään!

      • JokaKesä

        Olen myös iloinen, juuri varasin matkan 11.9 ja Nameen. Meitä on sitten taas monta samaan aikaan siellä ja todella kiva nähdä sinuakin taas em jpää!Kaikille lähtijöille hyvää lomaa Marmariksessa!


      • em jpää

        millä matkálla olette menossa? minä aurinkomatkoilla.


      • em jpää
        JokaKesä kirjoitti:

        Olen myös iloinen, juuri varasin matkan 11.9 ja Nameen. Meitä on sitten taas monta samaan aikaan siellä ja todella kiva nähdä sinuakin taas em jpää!Kaikille lähtijöille hyvää lomaa Marmariksessa!

        sitten metropolin baaris. ;)
        ei malta millään odottaa,että pääsee taas .


      • Yasmin
        em jpää kirjoitti:

        sitten metropolin baaris. ;)
        ei malta millään odottaa,että pääsee taas .

        Nähdään sitten, mä oottelen siellä kun meen jo 5. päivä! :)


      • maria
        em jpää kirjoitti:

        millä matkálla olette menossa? minä aurinkomatkoilla.

        ...matkustamme Finnmatkoilla. Toivottavasti hotelli on tällä kertaa ihan ok (Club Portobello). Aikaisemmin meillä on ollut hieman huonoa tuuria sen suhteen. No, hauskaahan sinne tietysti lähdetään pitämään eikä hotelleissa käydän kuin unella.


      • mya
        maria kirjoitti:

        ...matkustamme Finnmatkoilla. Toivottavasti hotelli on tällä kertaa ihan ok (Club Portobello). Aikaisemmin meillä on ollut hieman huonoa tuuria sen suhteen. No, hauskaahan sinne tietysti lähdetään pitämään eikä hotelleissa käydän kuin unella.

        ...voi varmasti tehdä muutakin kuin vain nukkua! Aivan mahtava uima-allasalue, monta isoa allasta ja vesiliukumäkiä! Ihana paikka, asuttiin vuos sitten 3 viikkoa siellä.. Kun vaan pääsiskin vielä Marmarikseen, mutta ei tänä vuonna ainakaan. :( Mutta oikein hauskaa lomaa teille kaikille menijöille!!! :)


      • em jpää
        maria kirjoitti:

        ...matkustamme Finnmatkoilla. Toivottavasti hotelli on tällä kertaa ihan ok (Club Portobello). Aikaisemmin meillä on ollut hieman huonoa tuuria sen suhteen. No, hauskaahan sinne tietysti lähdetään pitämään eikä hotelleissa käydän kuin unella.

        koneella siis mennää.mutta näemme ehkä siellä sitten :) ja jos ei niin oikein hauskaa lomaa.minulle voi myös mailia toki pistää :)
        [email protected]


    • caroliin

      Hyvää matkaa kaikille!!!Ehkäpä törmäillään;)
      Have fun!!!

      • em jpää

        kuten myös sinulle.
        onhan siel aina kiva törmätä uusiin tuttavuuksiin,joten törmäilläänhan jossain :)


    • Marjo

      Hyvää matkaa sulle! =) Kumpa itsekin pääsisin vielä tänä vuonna Turkkiin mutta huonolta näyttää.. =(
      p.s. Jos saat selville sen yhden biisin nimen jota etsit aiemmin niin olis kiva kuulla mikä se oli! =)

      • em jpää

        pitää mennä my mooniin,ja yrittää saada se selville sitten.ilmoittelen palatessani :)


      • emjpää

        se biisi on kuulmmma bändilta romeo must die ja nimi ill come for you.
        nyt vaan pitää biisi ettiä jostain


      • Marjo
        emjpää kirjoitti:

        se biisi on kuulmmma bändilta romeo must die ja nimi ill come for you.
        nyt vaan pitää biisi ettiä jostain

        että selvisi! =) Ihan tuntematon bändi ja biisi mulle.. Nautihan auringosta munkin puolesta =))


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2267
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2083
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1698
    4. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1516
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1510
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1407
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1374
    8. 52
      1268
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1210
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1196
    Aihe