Olen nyt vasta kuullut että koiran voi vakuuttaa ja ajattelin että oishan se hyvä tuo minun koirakin vakuuttaa. Voiko minkä tahansa koiran vakuuttaa, paperittoman? Mitä kaikkea vakuutus korvaa? Mistä vakuutus? Kuinka paljon maksaa?
Vakuutus
5
399
Vastaukset
- Issukka
vaikka soittaisit vakuutusyhtiöihin, niin antavat kyllä tarvittavat tiedot sieltä! Jokainen kun vakuuttaa eri tavalla rekisteröidyt koiransa!
- Riva
lähes jokaisella vakuutusyhtiöllä on vakuutus laskuri,siitä saa arvion mitä vakuutus maksaa.
- Helinä
Vakuuttaa voi myös paperittoman koiran, mutta se luokitellaan sekarotuiseksi, jolloin vakuutusmaksu ei määräydy rodun mukaan (kuten paperillisen koiran kohdalla) vaan koira kuuluu sekarotuisten hintaryhmään (ehkä noin 160e/vuosi)
Vakuutuksia on monenlaisia, tuo 160e/v vakuutus korvaa eläinlääkärin palkkiot, tutkimukset, hoidot ja hoitotarvikkeet sekä lääkkeet, omavastuu osuus on n. 35e. Huom! Vakuutuksia on olemassa myös eri tarkoituksiin ( Henki- ja tapaturma, jalostus, vastuu yms.) Kuten ehkä voit arvata on turha tässä alkaa kaikista kertomaan ja ehkä on myös parempi niin...
Käsittääkeni kaikki vakuutusyhtiöt tarjoavat koirille vakuutuksia joten rohkeasti vaan ottamaan yhteyttä! - Koirallinen
Koirien vakaatukset on usein sidottuna kotivakuutukseen, eli soita omaan vakuutusyhtiöösi ja kysy sieltä lisää.
- dobermann
minä vakuutin koirani heti kun sain sen. ikinä et tiedä miten voi käydä. Ikävähän se on koira lopettaa jos ei ole varaa leikkauksiin yms. Tai jos kyläillessä tiputtaa kaverin telkkarin.. Meidä ukko on aika iso ja se ei mikään ihme ole kun vauhtia löytyy...
Kysele useasta yhtiöstä, itse otin if-vakuutuksen kun oli tosi kattava. mutta en ole edes kysyny muilta!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3511467- 639940
- 1505619
- 1443794
- 753760
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373645- 403388
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal243193- 652835
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak792623