kas kun ei viijä samantien..! en muutenkaan tajua näitä ihme lyhyitä nimiä:
Mi, Ea..
anteeksi, mutta mikä ihmeen nimi on TUUA?
10
2530
Vastaukset
- vii.
Tuua tai Tua on samantyylinen nimi kuin vaikka Tiia tai Nea. Minusta oikein kiva :) Ja meilläpäin sanotaan ihan että "tuoda", joten ei kuulosta verbiltä.
- tuuaaa7
Aika samaa mieltä ap:n kanssa. Tuua on yököttävä ja noissa 2-kirjaimisissa ei ole oikein järkeä.
- m,sl
Taitaa olla suomalaiseksi väännetty versoi nimestä Thua.
- ilman vääntöä
m,sl kirjoitti:
Taitaa olla suomalaiseksi väännetty versoi nimestä Thua.
tai sitten Tuula ilman l-kirjainta
- Tolkkua valintaan
Tuua on lukihäiriöisen Tuula.
Säästömallisissa nimissä on taas vaarana, että joku lausuu ne kuten kunnollisemmat eli pitkällä vokaalilla. - %%%
Tuan päivä on 7.5. almanakassa.
- Anonyymi
Minun mielestä Tuua on jollain tavalla antava/ jakava nimi kun siihen sisältyy tuo tuoda-verbin slangiversio. Eli tosi kiva, mut en mä omalle tytölle antais (ettei synny vääriä mielikuvia)
- Anonyymi
Tuua nimi tulee latinasta nimestä perpertua ja tarkoittaa voimaannuttavaa ja hallitsevaa nimeä. Yli päätään en ikinä haukkuisi yhtäkään nimeä koska esim. nimi tuua on erikoinen ja olisi ihanaa olla erikoinen, niin ei törmäisi jokatoinen päivä saman nimiseen ihmiseen. Myös se että sanotte että tuua on lukuhäiriöisen nimi on todella ilkeää koska en usko mikään nimi on lukihäiriöisen nimi, toivon jokaiselle teille joka väheksyy toisen nimeä tai mitään muutakaan niin parempaa tulevaisuutta. Vaikka en tiedä teidän ikiä niin toivon että opitte kuinka ihanaa olisi elää elämää jos nimi olisi vaikka Ea
- Anonyymi
Mun nimi on tuua…
- Anonyymi
Sama täällä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.2672431Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."762401- 1201578
Jopa Espanjassa talous kasvaa, Purra vain irvistelee
Huomaa kuinka Purra on Suomen historian huonoin miniseteri, joka ei ole saanut aikaiseksi kuin tuhoa, Siis jopa vasemmis441412Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti
Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj641367- 1331339
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711240Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.821029Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli731009Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki102999