oon lihava sika

hate being fat

anteeks otsikko, en oo hyvä keksiin niitä :P

mut nii asiani oli siis tälläne: oon 15vuotias tyttö, pituus 158cm ja paino 52kg..ja mä lihon enkä tajua miksi, syön kohtuullisesti (aamupala, välipala, päiväruoka ja iltapala jne), herkkuja vain viikonloppuna ja silloinkin ihan rajoitetusti ja liikunkin jonkun verran päivittäin (koulumatkat kävellen ja lenkki n.30min, joskus enemmän) ja mä vaan lihon, mun paino on noussut muutamassa kuukaudessa 5kiloa ja en todellakaan oo tyytyväinen, vatsa selvästi vaan suurenee ja suurenee, en oo enää hoikka ja kaunis.

mistä tämä johtuu, mitä teen väärin ja mitä mun pitäis tehdä?

8

235

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • poika141

      no laihduta vitun läski :D

      • gir1

        mikä sua vaivaa? tää tyttö ei todellakaan ole läski. täysin normaalipainonen, eikä mitään tarvetta laihuttaa.


    • kkkkko

      Saattaa tuo painonnousu johtua vaan iästäsi. Kaikki nuoret lihovat tuossa iässä koska kroppa alkaa muuttua aikuisemman näköiseksi. Ihan normipainoiselta vaikutat, jos häiritsee niin ala liikkumaan enemmän.

    • tohtorijyyrgen

      Ei nouse 5 kg muutamassa kuukaudessa. Syöt liikaa. Vähennä ruokaa niin laihdut.

    • suosittelen!

      Suosittelisin että liikkuisit aina ainakin viisi kertaa viikossa tunnin lenkkejä ja tekisit ainakin aamuisin ja iltaisin kyykkyjä ja vatsoja!:)

    • tyttö

      Jätä herkut pois ja liiku säännöllisesti (EI LIIKAA!).

      Nopeasti lihominen johtuu yleensä geeneistä, eli oot periny sen vanhemmiltasi. Esim. mä en liho helposti ja oon periny sen molemmilta vanhemmiltani.

      Toivottavasti autto c:

    • neitikaikkitietävä

      murkkuiässä reidet ja persus kasvaa. älä huolehdi:)

    • Anonyymi

      Saatanan emakko, Etkö älyä et sut on ammuttu tiineeksi, lihot kunnes repeet!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      114
      8564
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      40
      2595
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      124
      2313
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      23
      1966
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1704
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1519
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1472
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1409
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1282
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      13
      1203
    Aihe